کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال باید شکست برابر پرسپولیس را فراموش کند گفت: ساپینتو یک مربی حرفه ای است و می تواند تیمش را به شرایط روحی و جسمی مطلوب برگرداند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال بدون نکونام و چندبازیکن اصلی در بازی اول
سرمربی استقلال ممکن است تصمیم مهمی در مورد لیست 20 نفره تیمش برای بازی با صنعت نفت بگیرد
غیبت چند بازیکن استقلال در بازی دوستانه با هوادار ابهام‌هایی را در ذهن طرفداران به وجود آورده است.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال یک روز پس از آنکه جواد نکونام علیه مدیریت باشگاه انتقادات تندی را مطرح و از وجود دست های پشت پرده خبر داد، گفت: بزرگترین حامی جواد نکونام خواهم بود.
مدیرعامل استقلال اعلام کرد که منتظر دریافت لیست بازیکنان خارجی این تیم است.
میثم مجیدی چند ماه پس از خداحافظی از مستطیل سبز، در کسوتی جدید به دنیای فوتبال بازگشته است.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
امید های استقلال پیش از پایان مسابقات قهرمان شد، درست مثل اتفاقی که سال گذشته برای مجیدی و تیم بزرگسالان رخ داد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی ها در هفته های اخیر نمایش قابل قبولی از خود به جای گذاشتند گفت: نقش بازیکنان تاثیرگذار در این موفقیت ها کلیدی بوده است.
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی از افزایش ۹ برابری قیمت یک بازیکن جدید استقلال در این فصل خبر داد.
تیم داماش گیلان برای کسب نتایج بهتر در دور برگشت رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور و در نهایت صعود به لیگ یک چند بازیکن جدید بخدمت گرفت.
چند روزی است که پنجره زمستانی در فوتبال ایران باز شده و تیم ها بر اساس قوانین حاکم بر نقل و انتقالات حتی در صورت نداشتن جای خالی می توانند بازیکن جدید به ترکیب اضافه کنند.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه ساپینتو با رفتارهای غیر حرفه‌ای اش تیم را به حاشیه برده است گفت: سرمربی آبی پوشان باید توسط باشگاه مدیریت شود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال فهرستی از بازیکنان مد نظرش برای نیم فصل و آنهایی که به کار آبی پوشان نمی آیند را در اختیار مدیرعامل این باشگاه قرار خواهد داد.
سرمربی پرتغالی تیم استقلال در جلسه چند روز پیش خود با مدیرعامل این باشگاه درباره مسائل مختلفی گفتگو کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه ساپیتو باید به وعده ۴ جام گرفتن خود عمل کند گفت: سرمربی آبی پوشان می‌توان با برد برابر نساجی، اولین جام را با دستانش لمس کند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه ساپیتو باید به وعده ۴ جام گرفتن خود عمل کند گفت: سرمربی آبی پوشان می‌توان با برد برابر نساجی، اولین جام را با دستانش لمس کند.
برد پرسپولیس مقابل مس کرمان با حفظ بازیکنان این تیم برای حضور در دربی پایتخت همراه بود.
ارسلان مطهری چند باری تلاش کرده درباره مطالبات با مصطفی آجورلو جلسه‌ای برگزار کند که مدیرعامل استقلال حاضر به انجام چنین کاری نشده است.
مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که چند فصل قبل پیراهن استقلال را هم بر تن کرده بود، با مسئولان تیم آبی تهران برای بازگشت به این تیم به توافق رسید.
با تصمیم کادر فنی تیم‌ فوتبال استقلال پنج بازیکن از لیست آبی‌پوشان برای دیدار مقابل مس کرمان خط خوردند.
او که در چند روز گذشته در مجموعه ورزشی انقلاب حاضر شده بود، اما اجازه تمرین پیدا نکرد امروز با تصمیم عجیب باشگاه استقلال روبرو شد.
با وجود اینکه حسین‌زاده چند روزی است در تمرینات شارلروا حضور یافته، اما او هنوز مجوز بازی ندارد و دلیل این موضوع هم پرداخت نشدن مبلغ رضایتنامه به حساب باشگاه استقلال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ