با افزایش نرخ طلاق در بسیاری از کشورها، هرساله میلیون‌ها کودک در سراسر جهان با اختلالات ارتباطی خانوادگی مواجه می‌شوند. تجربه این شرایط احتمالاً اثرات روحی قابل‌توجهی را برای کودکان به همراه خواهد داشت، اما طلاق نه‌ تنها برای کودکان بلکه برای والدی که باید دوری فرزندش باید تحمل کند، آسیب‌زا است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری دوره سیزدهم به‌رغم اینکه‌عدم احراز صلاحیت‌ها به‌صورت گسترده‌ای صورت گرفته بود، نقش تعدادی از بزرگان و شخصیت‌های برجسته اصول‌گرا در اجماع روی ابراهیم رئیسی و رسیدن او به ریاست دولت تاثیرگذار بوده‌ است اما نگاهی به مواضع این روزهای آن‌ها نشان می‌دهد که یا در مقام انتقاد از دولت برآمده‌اند و یا سیاست سکوت را انتخاب کرده‌اند.
در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری دوره سیزدهم به‌رغم اینکه‌عدم احراز صلاحیت‌ها به‌صورت گسترده‌ای صورت گرفته بود، نقش تعدادی از بزرگان و شخصیت‌های برجسته اصول‌گرا در اجماع روی ابراهیم رئیسی و رسیدن او به ریاست دولت تاثیرگذار بوده‌ است اما نگاهی به مواضع این روزهای آن‌ها نشان می‌دهد که یا در مقام انتقاد از دولت برآمده‌اند و یا سیاست سکوت را انتخاب کرده‌اند.
درست است که شرایط اجتماعی رفتار‌ها را خشن و ملاحظه شرایط دیگران را پیچیده کرده است، اما انسان‌ها هم با یکدیگر فرق می‌کنند. داوری مخصوصا وقتی انسان خودش هم بدون در نظر گرفتن شرایط دیگران حق را به خودش می‌دهد. کار دشواری است!
چگونه فرزند خود را برای اولین شب دور از خانه آماده کنیم؟ در این مطلب به شما روش‌های مختلفی را برای آماده‌سازی فرزندتان برای شبی که باید برای اولین بار از خانه دور باشد، آموزش می‌دهیم. از جمله بررسی احساسات و نگرانی‌های او، آماده‌سازی لوازم شخصی و مدیریت زمان استفاده از این لوازم در این شب مهم.
برای کمک به کاهش چربی شکم، برچسب مواد تشکیل‌دهنده را با دقت بخوانید و از محصولات حاوی چربی ترانس دوری کنید. اغلب به عنوان چربی‌های نیمه هیدروژنه نیز ذکر می‌شوند.
سنگربان جدید میلان از علاقه‌اش برای تمرین در کنار گلر فرانسوی روسونری می‌گوید.
قهوه سرشار از پلی فنول است و احتمالا اثرات مفید آن با این ترکیبات مرتبط است. بنابراین، قهوه جوش خود را آماده کرده و از یک فنجان قهوه لذت برده و در عین حال با فواید بی‌شمار این نوشیدنی آشنا شوید.
اعتراض و دوری مردم اروپا از راهبرد تداومِ جنگ در اوکراین و اعتراض آشکار برخی از مقامات اروپایی به وابستگی بروکسل به آمریکا از نشانه‌های اصلی تضعیف موقعیت واشنگتن در عرصه بین‌المللی است.
تعداد دوربین‌های ثبت‌تخلف پلیس در زمان کوتاه، حتی در دور افتاده‌ترین جاده‌ها، به صد‌ها هزار افزایش می‌یابد و این امری است که با بودجه و امکانات فعلی تا ۱۰۰ سال دیگر هم امکان تحقق آن توسط دولت وجود ندارد. اگر میزان جریمه‌ها متناسب با تورم افزایش یابد تا بازدارنده باشد، می‌توان مطمئن بود در مدت‌کوتاهی تصادفات و راه‌بندان‌ها در حد توسعه‌یافته‌ترین کشورها، کاهش می‌یابد. پس بیاییم نهی‌ازمنکر را از اینجا شروع کنیم، مهار ابرقاتل ایرانیان با مشارکت مردم.
با تاسیس بانک ملی در دوره پهلوی، سازوکار کهن و پیچیده پرداخت‌ها با استفاده از صدور فرمان و برات منسوخ شد و از آن پس حقوق و عیدی کارکنان دولتی از طریق بانک ملی مستقیما پرداخت می‌شد. با وجود این تغییرات، پرداخت عیدی پایان سال به‌عنوان یک سنت ایرانی با سابقه تاریخی هنوز هم رایج است و دولت و دیگر کارفرمایان هرسال پیش از فرارسیدن عید نوروز مبلغی برابر با حقوق یک ماه را به کارکنان خود پرداخت می‌کنند.
دور میوه‌های لک‌دار و خراب را خط بکشید و اصلا این نوع میوه‌ها را نخرید. میوه‌های لک‌دار و خراب را نمی‌توانید مدت طولانی نگه دارید. همچنین لک این میوه‌ها می‌توانند به تمام سطح خود میوه و حتی سایر میوه‌ها هم منتقل و باعث غیرقابل‌استفاده شدن آن‌ها شوند.
فروشندگان قبل از کنکور توافقات خود را با خریداران قطعی کرده و با دریافت درصدی از مبلغ، قرارداد معامله منعقد می‌شود. پس از آن خریداران که همان دانش‌آموزان امروز و دانشجویان فردا هستند، باید تجهیزات حرفه‌ای را که شامل هندزفری‌های ظریف و نامرئی می‌شود، خریداری کنند. بعضی از هندزفری‌ها چنان کوچک است که داخل گوش جاساز می‌شود.
به‌اندازه دور کمر مساوی یا بیشتر از ۹۰ سانتی‌متر در هر دو جنس چاقی شکمی گفته می‌شود و هر چه دور کمر بیشتر باشد احتمال ابتلا به بیماری‌های مزمن و التهابی نیز بیشتر می‌شود.
سرمربی تراکتور می گوید که ما بازی بدی انجام ندادیم، عملکرد خیلی خوبی داشتیم.
رئیس پلیس راهور: دوره آزمایشی گواهینامه آسان، در مناطقی از تهران درحال اجراست. در این دوره امتحان آیین‌نامه حذف شده و هزینه‌ها را ۶۰ درصد کاهش دادیم. می‌خواهیم فردی که صبح می‌آید درصورت قبولی، تا غروب گواهینامه‌اش صادر شود. شرط شرکت در این آزمون این است که فرد مالک موتورسیکلتِ دارای پلاک باشد.
فوران‌های خورشیدی بزرگتر می‌توانند شفق‌های قطبی زیبایی را در جنوب پنسیلوانیا، آیووا و اورگان ایجاد کنند. اما یک شبکه واقعاً بسیار بزرگ می‌تواند شبکه‌های برق را قطع کند، جی پی اس را مختل کند و ارتباطات رادیویی را غیرفعال کند.
پیشکسوت و ملی‌پوش سال‌های دور کاراته ایران از تاریخ شکل‌گیری کاراته در ایران و مشکلات و موانع حال حاضر این رشته در ایران سخن گفت.
ناظران بر این باورند که داسیلوا در این دوره، ضمن نزدیکی با تهران و تجدیدنظر در روابط با واشنگتن، نقش حمایتگرانه‌ای از فلسطین خواهد داشت؛ موضوعی که به نگرانی مقامات صهیونیست دامن زده است.
دور از ذهن نیست که دوره ای از افول آهسته ای پیوسته را برای چین پیش بینی کنیم. اطرافیان شی و شخص او به انجام اصلاحات اقتصادی یا اجازه دادن به نوعی زندگی روشنفکرانه آزاد که در دهه های گذشته به چین اجازه شکوفایی را داده بود تمایلی ندارند.
پنج شرکت اسرائیلی هنوز با شرکت بزرگ الماس روسی آلروسا برای دور زدن تحریم‌ها و فروش کالاهای خود به غرب همکاری می‌کنند و به پوتین کمک می‌نمایند تا از جنگ غرق در خون خود علیه اوکراین حمایت مالی کند.
اگرچه جنگ اوکراین از نظر جغرافیایی از خاورمیانه دور است، اما تازه‌ترین آزمون برای چگونگی واکنش رهبران خاورمیانه به رقابت قدرت‌های بزرگ بوده است.
کاهش دور ریز مواد غذایی از جنبه‌هیا مختلف برای محیط زیست حیاتی‌ست.
اگر چه در عصر ملکه ویکتوریا گفته می شد «خورشید در مستعمرات بریتانیا غروب نمی کند» اما در دوره ملکه الیزابت، استعمار جای خود را به برپایی کودتا و مداخله نظامی در کشورهای مختلف جهان داد.
چرا پس از هفت دوره از برپایی این حراج، متولیان امر واکنش نشان داده‌اند و در این چند سال چه عاملی باعث سکوت مسئولان مربوط شده بود؟! مسئولان در این مقطع چه اقدام حقوقی برای توقف و تعقیب عوامل این حراج انجام داده‌اند؟ آیا واکنش صرفاً در حد یک یادداشت انتقادی بوده و چرا؟! این نوع واکنش‌ها درباره ابهام‌ها پیرامون حراج و مالکانش، که «تابناک» نتوانست آن‌ها را کامل شناسایی کند، می‌افزاید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ