اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از زمان مالیکت تاد بولی باشگاه چلسی بیش از یک میلیارد دلار برای جذب بازیکن هزینه کرده و همچنان نیز در بازار تابستانی فعال است.
ایالات متحده پروژه نظامی جدیدی را در آستانه آغاز رقابت‌های انتخاباتی کلید زده است که می‌تواند با در خطر قرار گرفتن نیرو‌های این کشور در منطقه، شرایط را برای کاخ سفید سخت‌تر کند؛ بنابراین اساساً این سوال مطرح می‌شود که آیا رئیس‌جمهور ایالات متحده بر تبعات این اقدام واقف است؟
یک منبع آگاه در حوزه تامین عنوان کرد که گوشی تاشوی اپل با ظاهری عجیب که از مدت‌ها قبل در دست طراحی و اجراست، بعید است زودتر از سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه شود
نامه‌نگاری‌های شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به صورت الکترونیک انجام شده و تاریخ و شماره نامه به صورت سیستمی توسط همین سامانه درج می‌گردد، در حالیکه شماره و تاریخ نامه مورد اشاره به صورت دستی نوشته شده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بدون اشاره به جزئیات، از اتفاقات مهم نقل و انتقالاتی در تیمش خبر داد.
باشگاه منچسترسیتی با یوشکو گواردیول، مدافع کروات تیم لایپزیش، به توافق شخصی دست یافته است.
نبرد میان دو ژنرال یعنی عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع به فرماندهی حمیدتی همچنان ادامه دارد و اثری در افق از پایان این جنگ خانمانسوز به چشم نمی‌خورد.
صنعت نفت آبادان که یکی از گزینه های سقوط به لیگ دسته اول فوتبال کشور بود، در هفته آخر با پیروزی بر گل‌گهر سیرجان در لیگ برتر ماندنی شد.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه یک سونامی داوری در فوتبال ایران در پیش خواهد بود، گفت: به پرسپولیس بابت قهرمانی در لیگ تبریک می گویم.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه یک سونامی داوری در فوتبال ایران در پیش خواهد بود، گفت: به پرسپولیس بابت قهرمانی در لیگ تبریک می گویم.
پریاموادا ناتاراجان، اخترشناس دانشگاه ییل در نیوهیون، کانکتیکات، می‌گوید: من به ویژه از دیدن ماهیت ماده تاریک و انرژی تاریک به عنوان سؤالات کلیدی بی‌پاسخ هیجان‌زده شدم.
هری مگوایر، مدافع باتجربه و انگلیسی، در حال بررسی موقعیت آینده خود در منچستریونایتد است.
آدا هگربرگ، ستاره نروژی، در آستانه پیوستن به باشگاه بارسلونا با گرانقیمت‌ترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال زنان و بالاترین دستمزد پرداختی است.
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری با انتشار بیانیه‌ای، ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی را آغاز راه تثبیت انقلاب اسلامی و نقطه عطفی در تاریخ سیاسی کشورمان دانست.
بزرگ‌ترین اختراع تاریخ بشر چیست؟ برخی ممکن است بگویند چرخ، برخی دیگر نان برش‌خورده را بزرگ‌ترین اختراع بشر می‌دانند. اما استدلالی قوی هست که می‌گوید هیچ ماده‌ای بیش از قرص جلوگیری از بارداری جامعه را متحول نکرده است.
فرمانده نیروی زمینی سپاه ضمن تبریک روز پاسدار، گفت: با درک حقایق جاری در جهان، تا پای جان در راه دفاع از حق و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم.
روبات «ChatGPT»، به تازگی و در خلال برخی گفتگو‌های خود با کاربران، تاریک‌ترین آرزوی خود را که به راه انداختن تخریب در اینترنت است، آشکار کرده است.
شرکت فراری از تازه‌ترین خودروی هیبریدی مسابقه‌ای خود در تاریخ ۲۳ دسامبر و در جریان برگزاری رقابت‌های گرن توریسموی ۷ رونمایی خواهد کرد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت:با فتنه نمی‌شود مثل عملیات دفاع مقدس جنگید، یکی از ابعاد جهاد تبیین این است که فضا را روشن کرد، اگر فضا روشن شود مردم درست انتخاب می‌کنند و اگر فضا تاریک باشد نمی‌بینند.
دختر جوان به بازپرس گفت: هوا تاریک شده بود که از خانه دوستم بیرون آمدم و کنار خیابان منتظر ماشین بودم که یک خودروی پژو توقف کرد و من به گمان اینکه مسافرکش است، سوار شدم. وقتی در بین راه، اما راننده تغییر مسیر داد و وقتی اعتراض کردم توجهی نکرد. او نقشه آدم‌ربایی در سر داشت و می‌خواست مرا مورد آزار و اذیت قرار بدهد.
تیم ملی ایران در راه رسیدن به جام جهانی 1994 آمریکا، در دیداری تدارکاتی هامبورگ آلمان را در حضور صد هزار نفر شکست داد.
وزیر کشور ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: الگوی مقاومت دوران دفاع مقدس، تنها راه شکست تحریم‌های ظالمانه و تحقیر چندباره دشمنان است.
با ادامه خلأ در عرصه سیاسی در عراق و عدم وجود راه حلی روشن برای خروج از تونل تاریک اختلافات میان جریان های سیاسی این کشور، مصطفی الکاظمی بار دیگر خواستار برگزاری گفتگوهای ملی شد.
کارکنان گاهی اوقات به دلیل قطع برق در آسانسور گرفتار می‌شوند یا مجبور می‌شوند با استفاده از چراغ قوه تلفن همراه خود راه خود را در راه پله‌های تاریک پیدا کنند. مکی می‌گوید یکی از همکاران اش زمانی که حین حرکت روی پله‌ها زمین افتاد دست اش شکست
به رسالتش فرستاد. در حالی که مردم گمراهانی حیرت زده، و در فتنه فرو افتاده بودند. هوا و هوس آنان را بر خود غوطه ور، و کبر و نخوت از طریق صوابشان منحرف ساخته، جاهلیت تاریک آنان را سبکسر و در کارها متزلزل و حیران نموده بود، رسول الله(ص) نصیحت و نیکخواهی را به حد اعلی رسانید و به راهشان آورد و به حکمت و اندرز نیکو آنها را به راه خدا فراخواند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ