با سامانه بام بانک ملی ایران، دیگر نیازی نیست برای صدور «ملی‌کارت» به شعبه مراجعه کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور، گفت: امکان ثبت نام برای صدور دوباره کارت هوشمند ملی ویژه کاربران نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور فراهم شده است.
مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اجرای طرح آزمایشی عرضه سوخت از طریق کارت بانکی در یک جایگاه شهر تهران خبر داد و گفت: در صورت موفقیت‌آمیز بودن مراحل آزمایشی و صدور مجوزها، در مرحله نخست این طرح، توزیع بنزین سوپر از طریق کارت بانکی آغاز خواهد شد.
مشتریان بانک ملی می توانند در هر ساعت از شبانه روز و بدون داشتن دغدغه زمان از خدمات بانکداری اینترنتی و غیرحضوری این بانک از طریق سامانه بام بهره مند شوند.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: پلیس در ارسال اطلاعات خودروها به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای صدور کارت سوخت کوتاهی نکرده است و شرکت نفت در تامین تراشه برای تولید کارت‌های سوخت مشکل دارد.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: پلیس در ارسال اطلاعات خودروها به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای صدور کارت سوخت کوتاهی نکرده است.
دریافت غیرحضوری خدمات دولت با کارت هوشمند ملی میسر شد
طبق اعلام درگاه ملی مجوزهای کشور، به دلیل مشکلات فنی صدور کارت بازرگانی و صدور مجوز واحدهای صنعتی از تاریخ ۱۳ اردیبهشت، از دسترس خارج شد.
در جریان سفر وزیر خارجه کشورمان به روسیه، سامانه صدور کارت هوشمند ملی در سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو افتتاح شد.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور تاکید کرد: امکان اخذ درخواست کارت هوشمند ملی و تحویل آن از طریق خطوط ارتباطی موجود میان نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران و سازمان ثبت احوال کشور، بواسطه وزارت امورخارجه، با انجام تغییرات در زیر ساخت و سامانه‌های کارت هوشمند ملی در محل نمایندگی‌های وزارت امور خارجه نیز فراهم شده است.
خاندوزی وزیر اقتصاد گفت: تمام مجوزهای کسب‌وکار بدون حضور و بدون کاغذ از طریق سامانه ملی مجوزها از امروز انجام می‌شود
کارگر گفت: حدود ۱۰ میلیون کارت هوشمند ملی معوقه داشتیم که بیش از ۹ میلیون آن صادر و تحویل شده است.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور از عملیاتی شدن صدور کارت ملی هوشمند برای ایرانیان خارج از کشور خبر داد.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور از صدور ۸ میلیون کارت ملی هوشمند معوق خبر داد.
از ابتدای امسال تا ۴ آذر از ۴۶۷ هزار و ۲۷۶ درخواست صدور مجوز به درگاه ملی مجوزهای کشور، ۱۳۵ هزار و ۵۰۷ مجوز صادر شده است.
وزارت اقتصاد اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا روز ۲۸ آبان ماه در کل ۱۳۵ هزار و ۸۱ مجوز کسب و کار توسط درگاه ملی مجوزها به صورت آنلاین صادر شده است.
هاشم کارگر در خصوص اعتبار کارت هوشمند ملی گفت: با توجه به اینکه صدور کارت‌های هوشمند ملی به صورت فراگیر از سال ۱۳۹۳ آغاز و تاریخ اعتبار آن هفت سال در نظر گرفته شده بود اکنون تاریخ انقضا و پایان اعتبار برخی از آن‌ها فرا رسیده است.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور در پاسخ به این سوال که صدور کارت ملی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور چه کاربردی دارد، گفت: یکی از خواسته‌های ایرانیان خارج از کشور که تعصب ملی داشتند این بود که کارتی که نشانه هویت ایرانی است به آن‌ها تحویل داده شود.
هم زمان با سفر رییس جمهور به نیویورک، بخش صدور کارت ملی ایرانیان مقیم آمریکا توسط دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن راه اندازی شد.
وزیر امور خارجه کشورمان با سرپرست و اعضا دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن دیدار کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت خدمت رسانی به هم وطنان مقیم آمریکا قرار گرفت.
وزیر کشور با اشاره به رونمایی از کارت شناسایی موقت فاقدین شناسنامه گفت: موضوعاتی که طی چند ماه اخیر با آن مواجه بودیم گلایه‌هایی از سوی برخی هموطنان بوده که عنوان کردند در طی این سال‌ها فاقد شناسنامه و کارت شناسایی هستند و این در حالی است که آن‌ها مدعی هستند که ایرانی هستند، اما به دلیل نداشتن شناسنامه و کارت ملی از دریافت تسهیلات دولتی بی‌بهره بوده‌اند که در همین زمینه صدور کارت شناسایی موقت تا رسیدگی به پرونده این افراد کار قابل تقدیری است.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور، از صدور ۵ میلیون کارت هوشمند ملی خبر داد.
میز خدمت که از پنجم شهریورماه تا چهارشنبه ۹ شهریورماه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۶ بعدازظهر در سازمان ثبت احوال کشور برپا شده است، خدماتی از جمله درخواست صدور کارت هوشمند ملی، تعویض شناسنامه، عکس‌دار شدن شناسنامه، گواهی یک بار خروج از کشور به عموم مردم ارائه می‌شود.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ معتقد است که نظام بانکی و صدور کارت‌های بانکی باید به سمت‌وسویی برود که در نهایت هرفردی بتواند با کارت ملی خود به عنوان کارت بانکی خرید کند. این در حالی است که معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی می‌گوید تقریباً نمونه‌ای در سطح دنیا از تجمیع کارت‌های بانکی با این قبیل کارت‌ها وجود ندارد.
هنوز مشخص نیست که مدیران این بانک باز هم تسهیلات را در قالب ۱۲ میلیون تومان به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت می‌کنند یا خیر. اما به نظر می‌رسد که مبلغ وام قرض الحسنه به علت محدودیت اعتبار کمتر از میزان وام مرابحه باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ