وحید امیری می‌گوید با حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی اتحاد بیشتری در بین بازیکنان ایجاد شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
"پاتریک بت داوید" به مالک تیم بیسبال حرفه‌ای امریکایی "نیویورک یانکیز" تبدیل شد که یکی از حرفه ای‌ترین تیم‌های ورزشی آمریکا محسوب می‌شود. اکنون او در ویدئویی که در یوتیوب منتشر کرده توضیح می‌دهد که چرا میلیاردر‌ها تیم‌های ورزشی را خریداری می‌کنند و چرا سرمایه گذاری در خارج از بازار سهام بسیار قدرتمند است.
اولین خبر مهم نیما نکیسا در جلسه با خبرنگاران تمدید قرارداد محمد ربیعی بود و همچنین از نظارت او به تیم‌های پایه ذوب آهن خبر داد.
اولین خبر مهم نیما نکیسا در جلسه با خبرنگاران تمدید قرارداد محمد ربیعی بود و همچنین از نظارت او به تیم‌های پایه ذوب آهن خبر داد.
به درخواست روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، از این به بعد او روی تیم‌های ملی پایه این کشور نیز تسلط کامل خواهد داشت.
پپ گواردیولا با تمجید از ریاض محرز اعلام کرد که تصمیم او برای جدایی از سیتی را درک می کند.
خاویر ماسچرانو گفت، پی‎اس‌جی و هوادارانش در آینده حسرت امروز را می‌خورند که به جای استفاده از مسی، مشغول انتقاد از او هستند.
پپ گواردیولا در نشست خبری بازی با بایرن از توماس توخل تمجید کرد و گفت که بازی برابر تیم های او همیشه سخت است.
به نظر می‌رسد به تعویض مربیان تیم‌های ملی ایران و قطر نزدیک می‌شویم. فدراسیون امروز در قطر مذاکره نهایی با فلیکس سانچز را برای هدایت همزمان تیم‌های ملی بزرگسالان و امید ایران انجام خواهد داد.
به نظر می‌رسد به تعویض مربیان تیم‌های ملی ایران و قطر نزدیک می‌شویم. فدراسیون امروز در قطر مذاکره نهایی با فلیکس سانچز را برای هدایت همزمان تیم‌های ملی بزرگسالان و امید ایران انجام خواهد داد
سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس می‌گوید در صورت برنامه‌ریزی مناسب و توجه کافی به تیم‌های پایه، این تیم در سال‌های آینده ستارگان زیادی خواهد داشت.
ژوسکو گواردیول یکی از پدیده‌های جام جهانی بود و توجه تیم‌های بزرگی را به خود جلب کرد. او دوست دارد در تیمی بازی کند که انکونکو در آن حضور دارد.
پژمان نوری می‌گوید باید برای ملوان فکری اساسی کرد تا این تیم به سرنوشت دیگر تیم‌های گیلانی دچار نشود.
در پنجره زمستانی نام علی قلی‌زاده حول تیم‌های بزرگ لیگ ایران مطرح شد اما انتقال او به فوتبال باشگاهی ایران رخ نداد.
کارلوس مک آلیستر، پدر الکسیس مک آلیستر، فاش ساخت که جدایی این بازیکن از برایتون قریب‌الوقوع است و او از چند تیم بزرگ پیشنهاد دارد.
دو باشگاه یونایتد و سیتی، عملکرد انزو فرناندز هافبک آرژانتینی باشگاه بنفیکا را تحت نظر دارند و در تابستان آینده برای جذب او اقدام خواهند کرد.
سرمربی دینامو از انتقادات بعد از شکست مقابل میلان کلافه شده بود و در نهایت یک سوال او را به مرز انفجار کشید.
به نظر نمی‌رسد سردار آزمون تصمیمی برای ترک لورکوزن داشته باشد. او تمام هم و غم خود را گذاشته تا خیلی زود به ترکیب لورکوزن برگردد و تحت هدایت ژابی آلونسو که پیگیر شرایط او است، در تیم آلمانی و بوندس لیگا بدرخشد.
کارشناس بسکتبال ایران گفت: اینکه بچیروویچ نتایج خوبی با بسکتبال ما گرفت قابل انکار نیست، اما او مدت‌ها قبل در ایران بود و نمی‌توان از رزومه مدیریتی او خیلی دفاع کرد.
اخیرا فاش شد که مسئولان بارسلونا با بدنساز تیم ملی برزیل تماس گرفته اند و از او خواسته اند تا بیشتر مراقب رافینیا باشد. کارلو آنچلوتی امروز درپاسخ به سوالی در این رابطه، واکنش جالبی نشان داد.
آلیو سیسه سرمربی تیم ملی سنگال به دفاع از سبک بازی تیم های کارلوس کی روش پرداخت.
بین هفت سرمربی اخیر تیم ملی فوتبال ایران، بهترین آمار کسب پیروزی با اختلاف به اسکوچیچ اختصاص دارد اما او هیچ تورنمنت بزرگی نظیر جام‌جهانی و یا جام ملت‌های آسیا را تجربه نکرد و با تیم‌های قدرتمند بازی نکرده بود. بعد از او دایی، برانکو و بلاژویچ هستند
اگر دراگان به اردوی اتریش برود، قاعدتا جدی‌ترین محک دوران حضورش در تیم ملی ایران را می‌خورد. او تا‌به‌حال برابر تیمی که در رنکینگ فیفا زیر رده ۵۰ باشد، بردی به دست نیاورده و تمامی تیم‌هایی که با ایران آن‌ها را برده، تیم‌هایی بوده‌اند که در جدول رده‌بندی برترین‌های دنیا از رده ۵۰ به بالا بوده‌اند. این همان موضوعی است که منتقدان دراگان بار‌ها به آن اشاره کرده و گفته‌اند دراگان مرد بازی‌های بزرگ نیست و از همین رو نمی‌تواند گزینه به‌دردبخوری برای تیم ملی در جام جهانی باشد.
مهاجم سابق پرسپولیس امیدوار است نفت مسجدسلیمان سکوی پرتاب او به تیم‌های بزرگ تر باشد.
تیم‌های الاتحاد، الشباب، النصر و الهلال مشتری این بازیکن اسپانیایی هستند و به احتمال خیلی زیاد او از بین این تیم‌ها دست به انتخاب خواهد زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ