صعود دو تیم دیگر به مرحله بعدی رقابت‌های قهرمانی آسیا قطعی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
ارومیه - تیم ملی والیبال ژاپن دومین پیروزی خود در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا را به دست آورد تا با دو پیروزی و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شود.
با پایان روز دوم مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان آسیا، کاروان یران موفق به کسب ۳ مدال رنگارنگ و راهیابی دو ورزشکار به دیدار نهایی شد.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران در پنجمین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به شکست ازبکستان میزبان مسابقات شد.
تیم کومیته تیمی کاراته ایران با کسب چهار پیروزی مقتدرانه به دیدار نهایی قهرمانی آسیا راه یافت.
نوزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا با کسب سه مدال برنز و صعود دو نماینده ایران به دیدار نهایی این رقابتها همراه شد.
سه دونده سرعتی ایران موفق شدند به فینال دوی ۱۰۰ متر قهرمانی آسیا صعود کنند.
تیم نوجونان ایران با ارائه یک نمایش قدرتمندانه با پیروزی دو بر صفر مقابل کره‌ جنوبی به عنوان صدرنشین به دور بعدی مسابقات نوجوانان قهرمانی آسیا صعود کرد.
دو اسنوکر باز ایران با صعود به مرحله نیمه نهایی رده سنی زیر ۲۱ سال مسابقات قهرمانی آسیا، مدال برنز خود در این مسابقات را قطعی کردند.
دو اسنوکر باز ایران با صعود به مرحله نیمه نهایی رده سنی زیر ۲۱ سال مسابقات قهرمانی آسیا، مدال برنز خود در این مسابقات را قطعی کردند.
هر دو تیم اسنوکر ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کردند.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر کشورمان با دو برد مقابل فیلیپین و کویت راهی نیمه نهایی قهرمانی آسیا شد.
محمد رهبری با شکست هم تیمی خود محمد فتوحی به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات شمشیربازی سابر قهرمانی آسیا صعود کرد.
علی پاکدامن و محمد رهبری با برتری برابر حریفانشان به جمع هشت نفر برتر مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا صعود کردند.
در نخستین روز از مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان در چین، نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان با صعود دو نماینده ایران به فینال و قهرمانی زودهنگام ملی‌پوشان کشورمان پیگیری شد.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای پنج وزن اول مسابقات قهرمانی آسیا توسط امین کاویانی نژاد، پویا دادمرز و ناصر علیزاده به سه پیروزی دست پیدا کرد.
امیر سرخوش و سیاوش مزینی پیش از پایان دور گروهی مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا، صعود خود به مرحله حذفی این رقابت‌ها را مسجل کردند.
امیر سرخوش و سیاوش مزینی پیش از پایان دور گروهی مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا، صعود خود به مرحله حذفی این رقابت‌ها را مسجل کردند.
روزنامه نگار قطری با تاکید بر اینکه حفظ عنوان قهرمانی آسیا و صعود به جام جهانی ۲۰۲۶ دو هدف بزرگ قطر با کارلوس کی‌روش است، گفت: می‌دانیم سبک کی‌روش دفاعی است و به این مربی خوشبین هستیم.
دو بانوی ملی‌پوش دوی 60 متر کشورمان به فینال رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا راه یافتند.
در چهارمین روز از مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۲، کومیته تیمی مردان و کاتای تیمی بانوان ایران راهی دیدار فینال شدند.
تیم‌های ملی کاراته ایران در دو بخش کاتای تیمی مردان و کاتای تیمی زنان با برتری مقابل رقبای خود به دیدار نهایی مسابقات قهرمانی آسیا صعود کردند.
تیم ملی والیبال ساحلی ایران دو با شکست حریف قدرتمند تایلند یک به عنوان سرگروه به مرحله حذفی صعود کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ