استفانو پیولی، سرمربی میلان، در نشست خبری پیش از بازی با لاتزیو به شانس قهرمانی همزمان منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استفانو پیولی با وجود اینکه تور امریکا را بدون برد پشت سر می گذارد اما نسبت به تیمش امیدوار است.
استفانو پیولی، مربی میلان فاش کرد که با پائولو مالدینی جر و بحث داشته و تاکید کرد فروش ساندرو تونالی به نیوکسل برای همه طرف‌های معامله خوب بوده است.
وکیل علیرضا بیرانوند: یرانوند فقط گفت پول من را بدهید. و من پول اضافه نمی‌خواهم و فقط پول خود قرارداد من را بدهید. چرا پولی که گلر ذخیره تیم‌های دیگر می‌گیرد از بیرانوند بیشتر است؟/ عشق و علاقه کشک است و این صحبت‌ها برای دهه ۶۰ است. شما وضعیت زندگی و دخل و خرج را می‌بینید!/ ما هیچ مذاکره ای با استقلال قبل از فسخ قرارداد نکردیم
استفانو پیولی، سرمربی میلان می‌گوید از اینکه دیگر زلاتان ایبراهیموویچ را در تیمش ندارد، غمگین است.
استفانو پیولی، مربی میلان، در نشست خبری خود درباره تمدید قرارداد لیائو حرف زد و هم‌چنین با ارزیابی فصلی که میلان پشت سر گذاشت، به آن نمره داد.
استفانو پیولی، مربی میلان، در نشست خبری قبل از بازی با یووه تاکید کرد، تیمش در همین مسابقه سهمیه لیگ قهرمانان را می‌گیرد.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه بازی فردای تیمش مقابل سمپدوریا از رسانه‌ها و هواداران خواست فعلا از انتقاد خودداری کرده و در سه بازی باقی‌مانده پشت تیم‌شان باشند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که قهرمان این فصل لیگ قهرمانان از بین رئال مادرید یا منچسترسیتی خواهد بود.
استفانو پیولی،‌ سرمربی میلان، در آستانه بازی حساس مقابل اینتر درباره وضعیت تیمش صحبت می‌کند.
استفانو پیولی با اطمینان می‌گوید میلان قادر است باخت دو بر صفر در بازی رفت برابر اینتر را جبران کند و به فینال لیگ قهرمانان برسد.
هواداران میلان اعتراض خود را بعد از شکست امشب مقابل اسپتزیا به صورت رودررو به گوش بازیکنان تیم رساندند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از شکست 2-0 مقابل اسپتزیا به دیدار برگشت تیمش با اینتر در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ اشاره کرد و گفت میلان می‌تواند و باید اینتر را حذف کند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه دو بازی آینده تیم مقابل اسپتزیا و اینتر در مورد آخرین وضعیت مصدومان پرتعدادش صحبت کرد.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه بازی تیمش با لچه گفت میلان به بازگشت امتیازهای کسر شده یوونتوس فکر نمی‌کند و فقط به دنبال کسب امتیازهای بیشتر است.
احمد علیرضا بیگی گفت: از دهه هفتاد تا به امروز قریب به ۲۸۰ میلیارد دلار ثروت این کشور را به بهانه کنترل قیمت ارز به این بازار ریخته‌اند. امروز هم اگر ریختن ارز در بازار اتفاق نیفتد باز هم قیمت سرکش دلار اقتصاد ما را از خودش متاثر خواهد کرد و این هم تمامی ندارد، در صورتی که تنها راه این است که ما ارزش پایه پولی کشور را تقویت کنیم.
آن شب مقتول به چادرم آمد و صبح که بیدار شدم از او خبری نبود. او ۷۰۰ هزار تومان پولی که داخل جیب شلوارم بود را سرقت کرده بود. ۷۰۰ هزار تومان تمام دارایی‌ام بود و فرشاد در جواب محبت‌هایی که به او کرده بودم نباید از من سرقت می‌کرد و همین مسأله باعث کینه شد وقتی به سراغش رفتم گفت پولی برنداشته است. اما آن شب فقط او داخل چادرم بود.
توئیتر روز جمعه اعلام کرد فقط به مشترکین پولی اجازه می‌دهد از پیام‌های متنی به عنوان یک روش احراز هویت دو مرحله‌ای برای ایمن سازی حساب‌های خود استفاده کنند.
استفانو پیولی بعد از شکست 4-0 مقابل لاتزیو اعتراف کرد که در حال حاضر اشکالات زیادی در تیمش وجود دارد.
ظاهرا قرارداد رونالدو با عربستانی‌ها نه ۲.۵ سال بلکه هفت سال و تا پایان جام جهانی ۲۰۳۰ است که قرار است عربستان میزبانی آن را بر عهده بگیرد. اینجا عدد درشت‌تر می‌شود و به همان ۵۰۰ میلیون یورو نزدیک می‌شود. اگر قرار به پرداخت سالانه ۷۰ میلیون یورو به رونالدو برای هفت سال باشد، بدیهی است که او سود کلانی در این هفت سال از کنار قراردادش با عربستانی‌ها به دست خواهد آورد. ضمن اینکه از این قرارداد هفت‌ساله، فقط ۲.۵ سالش رونالدو متعهد است که بازی کند و بقیه را به‌عنوان سفیر عربستان مشغول به کار می‌شود.
زن ۳۷ ساله گفت: همسرم را راضی کردم تا پولی را که برای خرید خانه پس انداز کرده بود برای انجام عمل پیکرتراشی من هزینه کند. پزشک معالج مدعی بود فقط یک هفته در بیمارستان خصوصی بستری می‌شوم و بعد از آن به زندگی عادی بازمی گردم، اما بعد از انجام عمل جراحی تازه سیاهی روزگار به سراغم آمد. تب و لرز شدید، حالت تهوع و انواع و اقسام عوارض دیگر درحالی به طرز دلخراشی آزارم می‌داد که همه پیکرم با نخ‌های بخیه دوخته شده بود. شب‌ها نیز حالم بدتر می‌شد. پزشک جراح مرا دلداری می‌داد که این‌ها از عوارض طبیعی هستند، اما وضعیت جسمانی من به اندازه‌ای وخیم شد که چند بار بیهوش شدم و به کما رفتم. مدتی بعد جراح مذکور گفت: باید عمل جراحی دیگری روی پیکرم انجام بدهد.
رئیس مسترز پاریس درباره نسل‌های کنونی تنیس حرفه‌ای مردان جهان مطالبی بیان کرد.
کی‌روش به‌ازای هر بردی که با ایران به دست می‌آورد، اعم از بازی دوستانه و رسمی، دست‌کم ۱۱ هزار یورو به دستمزدش اضافه می‌کند. با توجه به اینکه سه بازی دوستانه قبل از شروع جام جهانی در برنامه تیم ملی گنجانده شده و سه بازی هم در مرحله گروهی جام جهانی وجود دارد، پس کی‌روش حداقل شش بازی فرصت خواهد داشت تا به پایه قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران بیفزاید. واضح است که او حتی اگر بازی‌ها را نبرد و فقط مساوی هم کند، باز می‌تواند به پاداش تیم ملی فکر کند.
بانک روسیه در آخرین به‌روزرسانی سیاست پولی خود، نشان داد که ارز دیجیتال بانک مرکزی آن (CBDC) اجازه اجرای فناوری «هدف‌یابی» را می‌دهد، به این معنی که برخی از روبل‌های دیجیتال می‌توانند فقط برای پرداخت کالاها یا خدمات خاص طراحی شوند.
این ریزش شدید قیمت در پی نگرانی‌ها نسبت به وقوع رکود اقتصادی و اعمال قرنطینه‌های کووید در چین که به تقاضا برای سوخت آسیب می‌زنند، اتفاق افتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ