همزمان با هفته پایانی لیگ برتر و نبرد قهرمانی بین پرسپولیس و سپاهان، روزنامه ایران ورزشی با طرحی جالب توجه، به قهرمانان ۲۱ دوره اخیر اشاره کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون فوتبال طی یک نشست با خبرنگاران فعال خانم در حوزه فوتبال به گفت و گو پرداخت.
مورد عجیب و متناقض آبی‌ها احمد موسوی است که هیچ بهانه تحریمی برای عدم تسویه با او وجود نداشت اما او نیز هنوز در حال رایزنی برای گرفتن مطالباتش است! چشم‌پوشی از اهمال مدیران استقلال در جلب رضایت این بازیکن اخراج شده از لیست در دوره فرهاد مجیدی و آجورلو ، واقعا خطرناک خواهد بود.
بُکُش تا کُشته نشی! این مختصر و مفیدترین توصیفی است که می‌توان از دربی پیش رو داشت.
به بهانه دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران و کنیا در روز 8 فروردین سفیر کنیا در فدراسیون فوتبال حاضر شد و با دبیر کل و رئیس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال ایران دیدار کرد.
جهان، با خطر جدی و خشن خشکسالی مواجه است. خطری که دیر یا زود دامن تمام ساکنان این کره خاکی را خواهد گرفت.
علیرضا جهانبخش به بهانه روز جهانی زن یک استوری با تصویر از تماشاگران زن منتشر کرد.
کانادا روز دوشنبه 12 مقام در سپاه پاسداران و نیروهای امنیتی ایران را به بهانه نقض حقوق بشر تحریم کرد.
جیمز کلورلی وزیر امور خارجه انگلیس روز جمعه از بسته جدید تحریمی علیه روسیه خبر داد که به بهانه ممنوعیت صادرات کالا‌هایی که مسکو در جنگ علیه اوکراین استفاده می‌کند، ۵ نفر از مدیران ارشد شرکت صنایع هوایی قدس نیز به فهرست تحریم‌ها اضافه شده‌اند.
مراسم روز ملی عربستان در حالی برگزار شد که جورجینا رودریگس، نامزد مشهور کریستیانو رونالدو به آن واکنش نشان نداد.
رهبر حزب جمهوری خلق ترکیه تاکید کرد که زلزله نباید بهانه ای برای تعویق انتخابات ریاست جمهوری این کشور باشد.
چهاردهم فوریه که در تقویم ما مصادف با روز بیست و پنجم بهمن ماه است، روز جهانی عشق یا همان ولنتاین نام دارد. در این مطلب گزیده‌ای از اشعار عاشقانه به مناسبت روز ولنتاین گردآوری شده است.
حسین ماهینی به بهانه روز مرد متن جالبی در توئیتر  نوشت.
اتحادیه اروپا روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای جزئیات چهارمین بسته تحریمی علیه ایران را که به بهانه مسائل حقوق بشری در شورای وزیران امور خارجه این اتحادیه تصویب شد ارائه کرد.
سردار فدوی گفت: الان به لحاظ این که خباثت‌های زیادی در این چند سال کردند به بهانه کرونا ذهن‌ها و چشم‌های خیلی از جوانان ما را با تعطیلی ۱۰۰ درصدی مدارس و دانشگاه‌ها معطوف به فضای مجازی کردند، هر روز پهنای باند اینترنت اضافه شد، فکر می‌کردند، چون ۳ سال روی ذهن بچه‌های ما کار کردند اگر دستور دیگری دهند گوش می‌دهند، اما معطوف خبائث آن‌ها نشد و معطوف جبهه حق انقلاب اسلامی ماند.
دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا (OFAC) روز جمعه اعلام کرد که با شرکت چند ملیتی دانفوس ای/اس به توافقی برای حل‌وفصل پرونده‌های مربوط به نقض تحریم‌های آمریکا علیه ایران، سوریه و سودان به توافق دست یافته است.
شاید آلودگی اسم رمز دیگری برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران باشد. اسمی که معمولا در اتفاقات مختلف دچار تغییر شده است؛ مثلا همین چند وقت پیش و در شرایطی که کرونا دیگر هرگز خطری ایجاد نکرده و محدودیتی به وجود نیاورده است، فدراسیون کشتی اعلام کرده به دلیل عدم صدور مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا، مجبور شده فینال لیگ کشتی فرنگی را بدون تماشاگر کند. یک روز کرونا، روز‌های زیادی سکوت و حالا آلودگی؛ به نظر می‌رسد رفته‌رفته باید به فکر یافتن دلیلی منطقی‌تر برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های مهم ورزشی در کشور بود.
اتحادیه اروپا روز دوشنبه تحریم‌های جدیدی را به بهانه مسائل حقوق بشری و ادعای مشارکت ایران با روسیه در جنگ اوکراین وضع کرد.
روز مجلس بهانه خوبی است تا کارنامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی مورد ارزیابی قرار گیرد و اقدامات آنان در حوزه نظارت و تصویب قوانین تبیین شود.
ایالات متحده روز جمعه واردات و فروش تجهیزات مخابراتی جدید از هواوی، زد تی ای و سه شرکت چینی دیگر را به دلیل نگرانی در مورد امنیت ملی ممنوع کرد.
برخی آشوبگران به بهانه فوت مرحومه «نسرین قادری» بانوی ۳۵ ساله مریوانی که روز جمعه در خانه اش در تهران درگذشت، امروز یکشنبه با اقدامات هنجارشکنانه فضای شهر مریوان را ناآرام کردند.
رقابت‌های لیگ اندونزی روز گذشته شاهد یک فاجعه بزرگ بود اما این بزرگترین فاجعه تاریخ فوتبال نیست.
آمریکا روز دوشنبه سه فروند بوئینگ ۷۴۷ خطوط هوایی ایران را به بهانه ارائه خدمات باری به روسیه، در فهرست تحریم‌های مربوط به هواپیماهای ناقض قوانین کنترل صادارات ایالات متحده قرار داد.
شب گذشته با یک روز تأخیر و به بهانه روز جهانی داور، طی مراسمی با حضور داوران مطرح ایران از داوران استان تهران قدردانی شد.
براساس اعلام رسانه‌های خبری یکی از حجاج کشورمان در روز عید قربان به بهانه انداختن عکسی از حاج قاسم با کعبه توسط نیرو‌های امنیتی سعودی دستگیر شده و همچنان با گذشت بیش از ۳۰ روز در زندان به سر می‌برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ