آرسنال، در دربی حساس لندن برابر چلسی با یک گل به برتری رسیده و دوباره صدرنشین لیگ برتر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی چندی پیش مأموریت تاریخی خود در گردش به دور کره زمین را با طی بیش از ۶۵ هزار کیلومتر مسیر دریایی و پس از ۸ ماه دریانوردی با موفقیت به پایان رسانده بود.
جنبش مشروطه آغازی درخشان بر تجربه مردم‌سالاری و توسعه مدنی در جامعه شهری ایران بود. درصورتی‌که این تجربه استمرار می‌یافت، می‌توانست به تحکیم تدریجی دموکراسی در ایران بینجامد. اما اختلال و انقطاع این تجربه با کودتا یا استقرار سلطنت رضاخان شروع نشد بلکه از مدت‌ها قبل‌ازآن، بار‌ها رخ داده بود و آثار زیانبار و انباشته‌شده آن اختلال‌ها و انقطاع‌ها کشور را به‌ویژه در سال‌های جنگ جهانی اول به ورطه هرج‌ومرج و به آستانه تجزیه کشانده بود.
از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر، هموطنان‌مان در سال‌های دور در هر نقطه از کشور، با توجه به آداب و رسوم گذشته آبا و اجدادی خود، به گونه‌های مختلف به عزاداری می‌پرداختند.
وستهم و فیورنتینا امشب ساعت 22:30 در فینال لیگ کنفرانس اروپا در شهر پراگ به مصاف هم می‌روند.
طباطبایی با بیان این‌که در زمان حاضر جمعیت کشور ما حدود ۸۵ میلیون نفر است، افزود: نرخ رشد جمعیت کشور در سال ۱۳۶۵ حدود ۳.۹ درصد بود یعنی این که سالانه ۳.۹ درصد به جمعیت کشور اضافه می‌شد و در سال‌های اخیر نرخ رشد دائماً کاهش پیدا کرده است تا این که در سرشماری سال ۹۵ به ۱.۲ درصد رسید و تا پایان سال ۱۴۰۰ نرخ رشد جمعیتی کشور به ۰.۶درصد و کمتر از یک درصد رسیده است.
تیم فوتبال ناپولی در فاصله ۵ هفته تا پایان مسابقات موفق شد قهرمانی خود را در سری آ ایتالیا قطعی کند. در چارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های فوتبال سری آ، تیم ناپولی به مصاف اودینزه رفت و به تساوی یک به یک رسید. ناپولی با کسب این نتیجه مقام قهرمانی این فصل از رقابت‌ها ایتالیا را کسب کرد. با تساوی ناپولی، این تیم ۸۰ امتیازی شد تا اختلاف با لاتسیو تیم دوم جدول به ۱۶ امتیاز افزایش یابد و ۵ هفته زودتر از پایان لیگ، قهرمانی مردان اسپالتی تثبیت شود. ناپولی پیش از این در سال‌های ۱۹۸۷ و ۱۹۹۰ دو قهرمانی خود را کسب کرده بود. لوچیانو اسپالتی با ۶۴ سال و ۵۸ روز سن به مسن‌ترین مربی فاتح سری تبدیل شد.
شریفی‌مقدم؛ دبیرکل خانه پرستار می‌گوید: طی سال‌های اخیر، اخبار فراوانی درباره فرار بیماران از بیمارستان‌های جنوب پایتخت دریافت کرده‌ام؛ بیمارانی که قادر به پرداخت هزینه درمان نبوده‌اند و بعد از بهبودی و پایان دوره نقاهت، به طریقی از بیمارستان گریخته‌اند. چندی قبل شنیدم در یکی از بیمارستان‌های بزرگ تهران، برای جلوگیری از فرار بیماران فقیر، اتاقی جداگانه برای بیماران در حال بهبودی درنظر گرفته‌اند و بیماران تا زمان تسویه هزینه بیمارستان، در این اتاق به شکل محترمانه‌ای زندانی می‌شوند.
قالیباف رئیس مجلس گفت: یکی از دستاوردهای مجلس یازدهم تصویب نظام رتبه‌بندی معلمان بعد سال‌ها کم توجهی بود که متاسفانه پایان سال گذشته بگونه‌ای عمل شد که کام چند صد هزار معلم عزیز تلخ شد.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان ملی‌پوش آرژانتینی استون‌ویلا، به شایعات درباره آینده باشگاهی‌اش پایان داد و گفت قصد دارد سال‌های سال با پیراهن استون‌ویلا بازی کند.
نسل Z (به عنوان اولین نسل اجتماعی که از جوانی با دسترسی به اینترنت و فناوری دیجیتال قابل حمل رشد کرده است نسلی که متولدین سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۰ میلادی را در بر می‌گیرد) در حال منسوخ کردن آن چیز‌هایی که زمانی ما آن را دوست داشتیم. آیا اکنون زمان آن است که گوگل موتور جستجوی شماره یک به سرنوشتی مشابه بسیاری از موارد منسوخ شده گذشته دچار شده و در فراموشی محو شود؟
ظاهرا باشگاه پورتو علاقه‌مند است مهدی طارمی را تا سال‌های سال حفظ دارد.
ضیاییان درباره شدت سرمای هوا در مقایسه با سال‌های گذشته گفت: در حال حاضر زمستان سختی نداریم و نمی‌توان کاهش دما را به دو هفته آینده منحصر کرد چرا که به‌طور کلی در زمستان سرمای هوا طبیعی است و می‌تواند تا پایان زمستان نیز سرد بماند.
پله تا پایان دوران حرفه‌ای‌اش سه‌قهرمانی جهان با برزیل در سال‌های ۱۹۵۸، ۱۹۶۲، ۱۹۷۰ به‌دست آورد که بیشترین تعداد قهرمانی است که یک بازیکن تاکنون موفق به کسب آن شده است.
در سال‌های گذشته یکی از بزرگ‌ترین و پیچیده ترین شبکه های سازمان جاسوسی آمریکا در جهان، توسط نهادهای امنیتی کشورمان متلاشی شد.
دولت از ابتدای سال جاری ۸۷ هزار میلیارد تومان بابت اصل و سود اوراق بدهی منتشر شده در سال‌های قبل را پرداخت کرده و کل تعهدات باقیمانده تا پایان سال بابت تسویه اصل و سود اوراق منتشر شده در سال‌های قبل، ۸۷.۶ هزار میلیارد تومان است.
وزیر کشور خاطرنشان کرد: با چهار بانده شدن مسیر مهران – ایلام، این مسیر همچون سال‌های گذشته یک طرفه نشد تا برای مردم محلی نیز مزاحمتی ایجاد نشود.
قائم مقام بانک مرکزی گفت: دولت سیزدهم هیچ استقراض مستقیمی از بانک مرکزی انجام نداده و در پایان سال گذشته بر خلاف سال‌های قبل ۵۵ هزار میلیارد تومان تنخواه خود را به صورت نقدی تسویه کرد.
مدافع سال‌های گذشته تیم فوتبال سپاهان با انتشار پستی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.
مهلت رفع تعهد ارزی صادرات سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ تا پایان شهریور ۱۴۰۱ تمدید شد.
مهلت رفع تعهد ارزی صادرات سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ تا پایان شهریور ۱۴۰۱ تمدید شد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی باتجربه رئال مادرید، می تواند در پایان فصل جاری به دومین سرمربی پرافتخار این باشگاه تبدیل شود.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام سمگا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد سمگا در روزهای آینده بورس است.
بارش باران در بیش از ۲۰ استان
آنچه به عنوان بدهی دولت در صورت‌های مالی بانک مرکزی طی سال‌های گذشته درج شده است، عمدتاَ ناشی از انتقال این ارقام به حساب بدهی دولت به بانک مرکزی، آن هم در راستای تکلیف قانونی بوده، بدون اینکه استقراضی توسط دولت از بانک مرکزی صورت گرفته باشد. افزایشی که در صورت‌های مالی بانک مرکزی در سر فصل بدهی دولت، طی ماه‌های نخست سال ۱۴۰۰ حاصل شده، دقیقاَ به اندازه مبلغ تنخواه قانونی استفاده شده است، که همچون سنوات گذشته، قبل از پایان سال رسماَ تسویه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ