طباطبایی با بیان این‌که در زمان حاضر جمعیت کشور ما حدود ۸۵ میلیون نفر است، افزود: نرخ رشد جمعیت کشور در سال ۱۳۶۵ حدود ۳.۹ درصد بود یعنی این که سالانه ۳.۹ درصد به جمعیت کشور اضافه می‌شد و در سال‌های اخیر نرخ رشد دائماً کاهش پیدا کرده است تا این که در سرشماری سال ۹۵ به ۱.۲ درصد رسید و تا پایان سال ۱۴۰۰ نرخ رشد جمعیتی کشور به ۰.۶درصد و کمتر از یک درصد رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر نیرو با بیان اینکه با اقدامات مختلف ۵۰ درصد ناترازی برق بر پایه مصرف ۱۴۰۰ کاهش یافته است، گفت: کشور می‌تواند با روش‌های مختلف در کنار توسعه نیروگاه‌ها مصرف برق کشور را مدیریت کند.
کاهش حقوق گمرکی اقلام دارویی فصل ۳۰ کتاب مقررات صادرات و واردات و کاغذ ترمال سونوگرافی از ۴ به یک درصد ابلاغ شد.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به لزوم مدیریت مصرف آب و با تاکید بر رعایت الگوی کشت، سطح کشت گوجه فرنگی در استان را تا ۵۰ درصد کاهش می یابد.
سخنگوی صنعت آب با اشاره به خالی بودن برخی از سدهای کشور گفت: دلیل بحران آب در برخی مناطق به دلیل کاهش بارندگی ، کاهش بارندگی های موثر و افزایش دما و تبخیر بوده است.
فرمانده کل انتظامی کشور از کاهش ۶ درصدی وقوع سرقت در کشور با اقدامات علمی و انتظامی پلیس خبر داد.
امروز تا این لحظه بیش از ۲۰۳ نماد در وضعیت مثبت قرار گرفته اند.
بررسی تحقیق نشان داد که در مقایسه با مصرف کم، مصرف زیاد میوه ممکن است با کاهش ۶۱ درصدی خطر سقط جنین همراه باشد. برای محصولات لبنی این کاهش ۳۷ درصد، برای غلات ۳۳ درصد، برای غذاهای دریایی و تخم مرغ ۱۹ درصد است.
مدیرکل استاندارد و تایید نمونه رگولاتوری از کاهش ۳۳درصدی میانگین زمان ترخیص تجهیزات حوزه فاوا در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
قاسم زاده با بیان اینکه امروز با گذشت حدود ۷ماه از سال آبی‌جاری،ورودی سدهای کشور درمقایسه با۵سال اخیر ۱۳ درصد کاهش یافته، گفت:خروجی سدهای کشور نیز در همین بازه زمانی کاهش ۳۳ درصدی داشته است.
هادی مدقق گفت که از ابتدای شروع به کار دولت تاکنون ۳۳ واحد جدید نیروگاه حرارتی به ظرفیت پنج هزار و ۱۵ مگاوات در راستای کمک به کاهش خاموشی‌ها در شبکه سراسری وارد مدار شده است.
محمد مخبر در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو دستور رییس جمهوری قریب ۳۲ تا ۳۳ قلم کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای از امروز بین ۱۲ تا ۲۳ درصد کاهش قیمت پیدا می‌کنند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: از امروز نزدیک به ۳۳ قلم کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بین ۱۲ تا ۲۳ درصد کاهش قیمت پیدا خواهند کرد.
نرخ هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی امروز ۳۰ هزار و ۶۹۳ تومان و هر یورو ۳۳ هزار و ۳۲۱ تومان معامله شد.
بررسی وضعیت تولید در ۹ ماهه امسال نشان می دهد که از ۳۳ کالای منتخب صنعتی و معدنی ۲۰ کالا افزایش تولید و ۱۲ کالا کاهش تولید داشته اند.
نرخ هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی امروز ۳۰ هزار و ۶۹۳ تومان و هر یورو ۳۳ هزار و ۳۲۷ تومان معامله شد.
رییس دفتر انرژی سازمان برنامه و بودجه گفت: سهم مصرف گاز در بخش خانگی ۳۳ درصد است و همچنین ۳۴ درصد از گاز به نیروگاه‌ها می‌رود. این رویه در شرایط تحریمی و کاهش درآمد‌های ارزی، قابل دفاع نیست. از طرفی سطح هدررفت انرژی هم در کشور بالاست و با وجود اینکه دومین دارنده ذخایر گاز در دنیا هستیم، شانزدهمین صادرکننده گاز به شمار می‌آییم و تا سال ۱۴۲۰ باید بحران گازی را تحمل کنیم تا پنج فاز پارس جنوبی افتتاح شود و بتواند کسری گاز را جبران کند.
اطلاعات و نقشه‌هایی که «استارتاپ فضایی تیزنگر» دراختیار ما قرار داده، اما از افزایش بیش از ۳۲درصدی غلظت این آلاینده در هوای کشور آن هم در فاصله تنها سه سال حکایت دارد. براساس این تصاویر و برابر با پایش ماهواره‌ای سامانه سهم و در مقایسه شرایط سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۳۹۸، اگرچه سطح محدوده‌های با غلظت بالای دی‌اکسید گوگرد کشور ۱۸.۹درصد کاهش یافته، اما میزان غلظت آن ۳۲،۲درصد افزایش یافته است.
مرسدس قیمت خودروهای برقی چین را تا ۳۳ هزار دلار کاهش داد زیرا فروش آن کم شده است.
امروز مطالبی همچون سکه چقدر ارزان شد؟، کاهش قیمت دلار به کانال ۳۳ هزار تومانی، ۲ خبر مثبت برای سهامداران فولاد، پالایش ۱۲ هزار تومان را می‌بیند؟،  بهای بیت کوین به یک میلیون دلار می‌رسد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
طبق اعلام شبکه خبری فاکس نیوز، نتایج یک نظرسنجی از کاهش محبوبیت جو بایدن رئیس جمهور کنونی آمریکا برای انتخاب مجدد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ حکایت دارد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: با بالا آمدن خورشید و کاهش میزان رطوبت، پس از دریافت ضمانت شبکه کلیه خطوط به ترتیب براساس ایستگاه‌های تغذیه کننده خطوط ۱۱ و ۳۳ هزار ولت وارد مدار شده است.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران با اشاره به اینکه قیمت جدید مرغ ۳۱ شهریور ماه تعیین و اعلام می‌شود از کاهش حدود ۳۳ میلیونی جوجه ریزی خبر داد.
محبوبیت قالیباف با ۱۷ درصد کاهش به ۲۷ درصد و محبوبیت رئیسی با ۱۴ درصد کاهش به ۳۳ درصد رسیده است.
فوتبال قابل پیش‌بینی نیست ولی ما فقط برای اول‌شدن می‌جنگیم و رتبه‌های دیگر اهمیتی ندارد. البته چند تیم دیگر هم مدعی هستند
مدیریت دیابت می‌تواند به پیشگیری از بیماری قلبی کمک کند. با این وجود، برای افرادی که پیش‌تر به هر دو بیماری مبتلا شده‌اند درمان‌هایی که آسیب‌هایی را که در قلب یا رگ‌های خونی رخ داده را برطرف می‌کنند مهم هستند و باید در کنار مدیریت قند خون ارائه شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ