قالیباف رئیس مجلس گفت: یکی از دستاوردهای مجلس یازدهم تصویب نظام رتبه‌بندی معلمان بعد سال‌ها کم توجهی بود که متاسفانه پایان سال گذشته بگونه‌ای عمل شد که کام چند صد هزار معلم عزیز تلخ شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرزین گفت: متاسفانه نزدیک به ۷ میلیارد دلار از منابع ارزی کشورمان طی سال‌های پایانی دهه ۹۰ بصورت وون به بانک‌های کره جنوبی واریز شده بود و به آن هم، هیچ سودی تعلق نمی‌گرفت و نزدیک به یک میلیارد دلار آن با کاهش ارزش برابری مواجه شد.
اهواز - استاندار خوزستان بر ضرورت آموزش کارگر ماهر در استان تاکید کرد و گفت: متأسفانه با کمبود کارگر ماهر در استان مواجه هستیم و باید این موضوع با برگزاری دوره‌های مهارت افزایی جبران شود.
شهاب میرلوحی، وکیل الهه محمدی گفت: صرفا پس از قرائت کیفرخواست، سوالاتی درباره موضوع پرونده از خانم محمدی پرسیده شد که ایشان پاسخ دادند و در نهایت ختم جلسه اول اعلام و مقرر شد تاریخ جلسه بعدی متعاقبا اعلام شود. در پایان هم هرچقدر ما درخواست کردیم که توضیحاتمان را به سمع و نظردادگاه برسانیم، متاسفانه هیچ فرصتی به ما داده نشد.
سیاوشی می‌گوید‌: خشونت‌های وسیعی برای بحث حجاب به وجود آمد که می‌توانست با یک عذرخواهی به پایان برسد و برای بهبود شرایط تلاش بشود، اما فرصت از دست رفت و متاسفانه هنوز هم اجبار و تحکم در حال ادامه پیدا کردن است. من نمی‌دانم این سیاست برای جلب رضایت کدام بخش از جامعه است؟ هنوز آن سیاست و استراتژی که در آن برخورد صلح‌آمیز همراه با احساس امنیت باشد اتخاذ نشده است.
علی ربیعی نوشت: متاسفانه پس از وقایع خیابان‌های پاییزی، هیچ علائمی مبنی بر تبیین علمی از علت‌ها، مشاهده نمی‌شود. نه تنها شاهد انجام اقدامات اصلاح‌گرایانه و آرام‌بخش نیستیم، بلکه به طور عجیبی انگار نه انگار که حادثه‌ای رخ داده است. نسیان در نظام‌های سیاسی می‌تواند پایانی فاجعه‌آمیز را رقم بزند.
سرمربی استقلال از اینکه تیم او نمی تواند در هفته پایانی برای قهرمانی بجنگد، ابراز تأسف کرد.
4 سرباز مرکز آموزش 07کازرون ارتش که پس از پایان دوره آموزشی قصد داشتند به خانه بازگردند به پیشنهاد یکی از کارکنان پایور مرکز آموزش 07 (کادر) سوار بر خودروی شخصی این فرد شده اما متاسفانه به دلیل واژگونی خودرو و آتش سوزی آن در محور جایزان ـ رامهرمز در دم جان خود را از دست دادند.
زیدآبادی نوشت: در حال حاضر، اما به نظرم کار رضا پهلوی از سادگی گذشته و در دام کسانی گرفتار شده است که متأسفانه شخصیت بی‌شیله پیله و نقش عموماً سمبلیک و نوستالژیک او را در خدمت برنامه‌ای توطئه‌آمیز دنبال می‌کنند.
امیرمحمود حریرچی گفت: ازدواج در سنین پایین در چندحالت می‌تواند رخ دهد یکی در خانواده‌هایی است که درآمد کمی دارند و از نظر اقتصادی با مشکلاتی مواجه هستند بنابراین به اصطلاح دختر خود را شوهر می‌دهند تا یکی از هزینه‌هایشان کمتر شود متاسفانه می‌توان گفت یکی از دلایل اصلی ازدواج در سنین پایین همین مشکلات اقتصادی است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در پایان بازی با کریستال پالاس تاکید کرد که نمی تواند کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را تضمین کند.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، در پایان بازی با لایپزیش به آنهایی که انتظار یک برد بی دردسر داشتند، خرده گرفته و نظر آنها را غیرمنطقی دانست.
واشقانی فراهانی گفت: متأسفانه مرگ ناگهانی در همه نقاط دنیا وجود دارد، ولی در ایران سنین پایین‌تر را دچار کرده است. از دست دادن هوشیاری متعاقب اختلال ریتم قلبی در زمینه تنگی عروق و سکته حاد است. این یعنی که فرد نمی‌داند و یا به علائم بیماری آشنا نبوده است. اینکه به درد قفسه سینه بی تفاوت بوده و یا به دلیل دیابت، درد خود را دقیق متوجه نشده است.
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم گفت: با این طرح میزان ساعتی که برای آموزش در مقاطع مختلف تعیین شده، باید رعایت شود. متأسفانه با تقویم آموزشی فعلی ۴۰ درصد زمان آموزشی در مدارس به دلیل فقدان برنامه صحیح و حوادث پیش بینی نشده از دست می‌رود. به همین دلیل این قانون، انعطافی ایجاد کرده که شروع و پایان سال تحصیلی در یک فرآیند ۱۲ ماهه و بر اساس ساعات برنامه درسی ملی مصوب شورای عالی آموزش و پرورش تعیین شود.
نیک ورز با اشاره به اینکه وی از مشمولان عفو اخیر رهبری بوده و از این موضوع اطلاع داشته است، گفت: متاسفانه وی برای دومین بار ۱۷ بهمن با مصرف فرآورده‌های دارویی به زندگی خود پایان داده است که سازمان پزشکی قانونی در حال بررسی به منظور اعلام نظر کارشناسی است.
طیبی‌فر گفت: «متأسفانه آن دولت (دولت قبل) سند توسعه پایا یونسکو موسوم به سند ۲۰۳۰ را امضا کرد و اصرار داشــت اجرا کند و یک قدم هم در مقابل رهبری و دلسوزان نظام در رابطه با اجرا نشدن این سند عقب ننشست.»
رئیس جمهور حضور و اقدام به موقع در کنار پیش‌بینی صحیح و اتخاذ سیاست‌های پیشگیرانه را از دیگر الزامات مدیریت صحیح دانست و تصریح کرد: موضوع ذخیره‌سازی گاز و نفت از مسائل بسیار مهم به ویژه برای شرایط بحرانی و غیرقابل پیش‌بینی است که متاسفانه در یک مقطعی مورد بی‌توجهی قرار گرفته و شرکت ذخیره‌سازی منحل شده است. وزارت نفت پس از پایان شرایط ویژه فعلی باید حتما این موضوع را مورد توجه جدی قرار دهد.
با وجود ارزان بودن انرژی خوراک و سوخت، پتروشیمی‌ها هیچگاه به سراغ صنایع پایین دستی نرفتند تا بتوانتد از مزیت استفاده کنند. متاسفانه رانت ارزان خوراک در بلندمدت صرفه اقتصادی این صنعت را نیز از بین خواهد برد. با توجه به آنکه چین تنها بازار ما در صنعت متانول است؛ بنابراین چین ما را به سمتی برد که قیمت‌ها را کاهش دهیم.
راه‌اندازی درگاه واحد صدور مجوزها ذیل درگاه ملی مجوزها، از اصلی ترین راهبردهای اصلاح نظام مجوزدهی و تحول در اشتغال‌زایی مبتنی بر رقابت‌پذیری و شفافیت خواهد بود که متاسفانه تاکنون پیشرفت جدی نداشته است
سخنگوی شهرداری تهران در حساب توییتری خود در مورد خروج قطار خط ۵ مترو نوشت: این حادثه عصر روز گذشته در انتهای محدوده ۴۵ متری گلشهر کرج رخ داده است و قطار کاملا خالی از مسافر و در حال عزیمت به سمت پایانه متاسفانه دچار حادثه جزئی شده و یک چرخ آن از ریل خارج می‌شود و طبیعتا هیچ کس آسیب ندیده است.
محمد امین روستایی بوکسور همدانی تیم ملی جوانان، پس از پایان یکی از تمرینات تیم ملی در اردوی کردستان از هوش رفت و بلافاصله به اورژانس بیمارستان منتقل شد اما با وجود جراحی و تلاش کادرپزشکی، متاسفانه امروز دارفانی را وداع کرد.
رئیس هیات عامل صندوق تثبیت بازار سرمایه با اشاره به تصمیم صندوق توسعه ملی به سرمایه گذاری مستقیم در بازار سهام اعلام کرد: صندوق توسعه ملی در ازای سود از پیش تعیین شده نسبت به سرمایه‌گذاری ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی در بازار سهام اقدام کرده است.
به چشم‌ها، دهان و بینی‌تان دست نزنید. با لمس چشم‌ها، دهان و بینی با دست‌های آلوده، ویروس به آن‌ها منتقل شده، از طریق این نواحی به بدن شما وارد می‌شود و می‌تواند شما را بیمار کند.
خلف وعده‌های مکرر خودروسازان برای افزایش کیفیت تا وعده‌های پوچ و بی سرانجام وزارت صمت، همگی از عواملی بودند که موجب شده افکار عمومی نسبت به موضوع بازار خودرو واکنش‌های تندی داشته باشند. متاسفانه بی عملی در این عرصه آنقدر اوج گرفت که حتی رهبر انقلاب در دو سخنرانی از سخنرانی اخیر خود، به این موضوع ورود داشته و گلایه‌های صریح خود را بیان کرده اند.
جلال‌زاده گفت: متأسفانه ۸۰درصد از زمان نمایندگان مجلس به مسائل حاشیه‌ای و جزیی ختم می‌شود و این سبب پایین آمدن کارآیی نمایندگان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ