مدافع سال‌های گذشته تیم فوتبال سپاهان با انتشار پستی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احمد نورالهی پس از یک فصل درخشان در شباب الاهلی به الوحده پیوست اما نامش در بین سه بازیکن برتر خارجی امارات دیده نمی‌شود.
مهاجم فصل گذشته تراکتور پس از توافق با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، قرارداد خود را با این باشگاه به مدت سه فصل امضا کرد.
در حالی که به روزهای پایانی نخستین فصل سال نزدیک می شویم، آمارهای منتشر شده در خصوص رشد اقتصادی، نوید بخش روزهای مثبت برای اقتصاد کشورمان است. به گونه ای که پس از سه سال متوالی تشکیل سرمایه ثابت منفی، این شاخص رشد مثبت را تجربه کرده است.
در حالی که فصل نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس از همین امشب و پس از فینال جام حذفی آغاز می‌شود سه تن از جدا شده‌های این تیم مشخص شدند.
با تصمیم مدیران باشگاه سپاهان مسعود سعیدی به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال باشگاه انتخاب شد.
عملکرد بد استقلال در تقابل‌های اخیر، در کنار بردی که پرسپولیس در بازی‌های برگشت لیگ برتر فصل جاری به ثبت رساند، کافی بود تا حالا در مجموع تقابل‌های رودررو که در مسابقات رسمی صورت گرفته، آن‌ها سه برد بیشتر داشته باشند. با درنظرگرفتن مجموع صد دیداری که این دو تیم هم در دربی‌های گذشته داشته‌اند، برد‌های دو تیم در عدد ۲۶ مساوی شده است؛ پس امشب، تیم برنده می‌تواند در‌مجموع دیدار‌ها هم فعلا از رقیب پیشی بگیرد
علی علیزاده پس از سه سال حضور در ترکیب سرمه‌ای پوشان سیرجانی، با پایان فصل قراردادش به اتمام رسیده است.
علی علیزاده پس از سه سال حضور در ترکیب سرمه‌ای پوشان سیرجانی، با پایان فصل قراردادش به اتمام رسیده است.
باید به این نکته دقت کنید که فصل گلدهی این گل تنها دو تا سه هفته است. پس از آن گل خشک شده و می‌ریزد. چنانچه نگهداری از گل سنبل بعد از گل دادن درست باشد، شاهد گل دادن آن در سال آینده خواهید بود.
اللهیار صیادمنش مهاجم ۲۱ ساله تیم ملی ایران و باشگاه هال سیتی انگلیس پس از پشت سر گذاشتن دو مصدومیت سنگین و طولانی مدت در این فصل، در هفته‌های گذشته برای سیتی به میدان رفت.
مسئول کمیته مسابقات فدراسیون شطرنج در مورد فصل جدید لیگ برتر که پس از سه سال وقفه برگزار شد و غیبت نام‌های بزرگی مانند پرهام مقصودلو و محمدامین طباطبایی در این مسابقات توضیح داد.
مسئول کمیته مسابقات فدراسیون شطرنج در مورد فصل جدید لیگ برتر که پس از سه سال وقفه برگزار شد و غیبت نام‌های بزرگی مانند پرهام مقصودلو و محمدامین طباطبایی در این مسابقات توضیح داد.
مغز بادام و پسته، کشمش، انجیر همراه بادام و پسته، مغز بادام با نبات، فندق با شکر به‌عنوان میان‌وعده برای کاهش استرس و افسردگی بسیار مفید است.گل سرخ، ریحان، گشنیز، هل میخک، زرشک، نعناع، زعفران، نارنج رب انار، تمرهندی و دارچین از ادویه‌ها و سبزی‌های نشاط‌آوری است که به افزایش نشاط افراد کمک می‌کند.
دروازه‌بان الهلال پاس سومین گل تیمش مقابل الدحیل را به نام خود ثبت کرد.
بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد هلند بعد از گلزنی برای این تیم و پیروزی مقابل تیم آلکمار تاکید کرد که فاینورد مهمترین سه امتیاز فصل را به دست آورده است.
مارکوس رشفورد در فصل جاری و به خصوص پس از جام جهانی درخشش فوق العاده‌ای داشته و در حال حاضر تنها سه مهاجم در میان 5 لیگ معتبر اروپا را بالاتر از خود می‌بیند.
احمد عبدالله زاده پس از سه فصل و نیم حضور در فولاد، با عقد قراردادی قرضی به نساجی بازگشت.
سفارت امارات در آمریکا با صدور بیانیه ای اعلام کرد: مبحث درسی هولوکاست از این پس در سرفصل های آموزشی مدارس ابتدایی و راهنمایی در امارات متحده عربی، تدریس خواهد شد.
ابراهیم اشکش می‌گوید دلیل کنار گذاشتن سه بازیکن نفت مسجدسلیمان پس از شکست سنگین برابر سپاهان کاملا فنی بوده است.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، سه روز پس از شکست در فینال جام جهانی 2022 قطر به تمرینات پاری سن ژرمن رفت.
امیر عابدزاده که در پنج هفته ابتدایی این فصل لالیگا ۲ اسپانیا در ترکیب پونفرادینا حضور داشت، پس از غیبت در بازی‌های سه مسابقه اخیرشان امروز دوباره به جمع ۱۱ بازیکن اصلی دیدار برابر گرانادا بازگشته است.
فدریکو والورده در بازی امشب رئال مادرید برابر لایپزیش و در حالی که کار کهکشانی ها گره خورده بود، توانست در دقیقه 81 گل اول را بزند و مسیر برای پیروزی رئال را هموار کند.
پورتو پس از یک فصل رویایی و تسخیر سه جام در پرتغال، با اتکا به شاهزاده ایرانی به دنبال تکرار موفقیت سال گذشته است.
پورتو پس از یک فصل رویایی و تسخیر سه جام در پرتغال، با اتکا به شاهزاده ایرانی به دنبال تکرار موفقیت سال گذشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ