شاخص کل امروز نیز با رشد ۱۶۳۵۱ واحدی توانست به جایگاه خوب برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرفی اظهار کرد: با تلاش راهداران ۸ دستگاه خودروی سوخته شب گذشته از داخل تونل بیرون کشیده شد، اما این تونل همچنان مسدود است.
در شرایطی که بازار خودرو‌های خارجی، ماه هاست چشم انتظار عرضه گستره شاسی بلند‌های آسیایی و اروپایی است، چند روزی است که خبر عرضه صد‌ها شاسی بلند مونتاژی در بورس کالا حاشیه ساز شده است. از یک سو مقام مسئول در وزارت صمت مخالف است؛ از سوی دیگر بورسی‌ها فرش قرمز پهن کرده اند!
جاده مخصوص پهلوی یا خیابان ولیعصر (عج) فعلی به صورت تکه‌تکه ساخته شد و قدیمی‌ترین بخش آن در محدوده حصار ناصری قرار داشته است که مابین تقاطع خیابان قزوین تا تقاطع خیابان انقلاب کنونی است.
فاطمی امین وزیر صمت در دفاعیه خود در جلسه استیضاح مجلس: دیروز اولین سری از خودرو‌ها از گمرک ترخیص شد و تا الان ۱۰۰ هزار خودرو ثبت سفارش شده است. /یکی از کار‌ها برای ثبات بازار خودرو عرضه خودرو در بورس بود. /در سال گذشته هفت میلیون خودرو شماره گذاری شده است. /با عرضه خودرو در بورس کالا قیمت کاهش پیدا کرد و اگر ادامه پیدا میکرد مرجعی برای قیمت گذاری خودرو‌های کار کرده بود که این ابزار را از ما گرفتند. /وضعیت فعلی بازار خودرو مقصران پنهانی دارد که ضربه‌ها را زدند و قایم شدند.
اگر خودرویی با پلاک گذرموقت بیش از مجوز صادرشده در کشور بماند کالای قاچاق محسوب و توقیف می‌شود؛ فردی هم که مجوز به‌نامش صادر شده به مرجع قضایی معرفی می‌شود.
نوید رجایی گفت: اگر به واقعیت‌های اقتصاد توجه‌ای داشته باشیم بسیاری از سهم‌ها از جمله بانکی‌ها و خودرویی‌ها در موقعیت بسیار مطلوبی قرار دارند و می‌توان چشم انداز خوبی نسبت به بازار را داشت.
رییس جامعه هتلداران کیش گفت: در ایام نوروز ورود اتوبوس، کامیون، مینی بوس، تاکسی، خودرو‌های ون و وانت به جزیره ممنوع اعلام شده است. البته کامیون‌های حمل سوخت و مواد اضطراری می‌توانند با ارائه مجوز‌های رسمی و از طریق بندرگاه‌های اعلام شده خود را به کیش برسانند. همچنین در نوروز ۱۴۰۲ به مدت ۲۰ روز ورود خودرو‌های مستعمل بالاخص پراید و پیکان به کیش ممنوع خواهد بود و اجازه ورود نخواهند داشت.
شاخص کل بورس امروز اصلاح 33 هزار واحدی را تجربه کرده اما در این میان نمادهای خودرویی وضعیت بسیار مثبتی را تجربه کردند.
سخنگوی وزارت صمت اظهار داشت: از روز شنبه به مدت یک هفته در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از متقاضیان خرید خودرو‌های وارداتی خارجی ثبت نام خواهیم کرد؛ برخی از شرایط ثبت نام اینگونه است که متقاضی باید دارای گواهینامه رانندگی باشد و در ۴۸ ماه گذشته خرید خودرو از شرکت‌های خودروسازی یا بورس کالا نداشته باشد.
عشقی گفت: عرضه خودرو در بورس منافاتی با مصوبات شورای رقابت ندارد و خودرو‌های عرضه شده در بورس کالا دیگر قرعه کشی نخواهند داشت.
امروز مطالبی همچون تعرفه واردات خودرو‌های خارجی چند درصد شد؟، عرضه اولیه بزرگترین هلدینگ لوازم خانگی، خودرو‌های ایران خودروو سایپا چقدر شد؟، ثبت افزایش سرمایه ۱۰۸ درصدی دبالک، فرغون ۴ برابر خودرو افزایش قیمت داشته است، این سهم بیمه‌ای ۲۷۹ ریال سود تقسیم کرد، رکورد درآمدی این نماد در دی‌ماه شکست؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار در این بازار ارزان‌تر شد، پیش بینی قیمت طلا و بیت کوین در روز‌های آتی، ماجرای ربع سکه ۱۴ میلیونی چیست؟. قیمت خودرو‌های پر متقاضی چقدر شد؟، خریداران هایما و لاماری چقدر سود کردند؟، مجمع شبصیر ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، افت شدید ارزش سهام عدالت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سخنگوی وزارت صمت گفت: فشار عرضه خودرو افزایش خواهد یافت که قطعا موجب اشباع بازار و حذف تقاضای سرمایه ای خواهد شد. اکنون هیچ مانعی برای واردات، ترخیص، شماره گذاری و فروش خودرو وجود ندارد.
امروز خودرویی ها با افزایش عرضه مواجه شده ولی گروه کانه های فلزی بسیار پرقدرت ظاهر شدند.
شاخص کل بورس با رشد خوب ۲۸ هزار واحدی توانست در جایگاه یک میلیون و ۵۹۳ هزار واحد قرار بگیرد.
شاخص کل در پایان معاملات امروز با رشد ۵۶۲۳ واحدی به جایگاه یک میلیون و ۳۸۹ هزار واحد رسید.
در حالی که این روزها، انتظارها برای ورود خودروهای خارجی به داخل کشور بیشتر شده است، امروز وزیر صمت در این باره اظهار داشت: در شرایط فعلی ما به عنوان دولت مشتاق واردات هرچه زودتر خودرو هستیم و اکنون واردکنندگان باید اقدامات لازم را انجام دهند.
در حالی که این روزها، انتظارها برای ورود خودروهای خارجی به داخل کشور بیشتر شده است، امروز وزیر صمت در این باره اظهار داشت: در شرایط فعلی ما به عنوان دولت مشتاق واردات هرچه زودتر خودرو هستیم و اکنون واردکنندگان باید اقدامات لازم را انجام دهند.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهمان به سرقت‌های مینی بوس در بولوار آزادی، توس، شاهنامه و ... اعتراف و اظهار کردند به دلیل این که شاگرد مینی بوس بوده اند و نزدیکان آن‌ها نیز با مینی بوس مسافرکشی می‌کنند یا در زمینه سرویس‌های کارخانجات و ادارات فعالیت دارند به امور فنی و چگونگی بازکردن درِ خودرو‌های سنگین، آشنایی کامل داشتند و سپس از سرقت قطعات قابل فروش مانند رادیاتور، باتری، داشبورد، ضبط و پخش و ...، مینی بوس‌ها را در همان منطقه رها می‌کردند به گونه‌ای که برای مردم قابل مشاهده باشد و مال باختگان سریع‌تر خودرو را پیدا کنند که از پیگیری پرونده منصرف شوند.
معاون وزیر صمت با اشاره به رشد بیش از ۲۸۳ درصدی تولید خودروی سواری کامل گفت: در نیمه دوم امسال، عرضه همه خودرو‌های سایپا و دیگر شرکت‌های خودروساز با توجه به معادل بودن عرضه و تقاضا، توسط خود شرکت‌ها یا از طریق بورس کالا انجام می‌شود. ایران خودرو نیز فروش خودرو‌های تولیدی را در سامانه فروش خود شرکت اجرا خواهد کرد.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: اطلاعیه‌های عرضه خودرویی‌ها برای فروش زیرمجموعه اعم از سهام و یا سایت‌ها که تا الان منتشر شده توسط خود شرکت‌ها بدون هماهنگی با سازمان خصوصی‌سازی انجام شده است.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: اطلاعیه‌های عرضه خودرویی‌ها برای فروش زیرمجموعه اعم از سهام و یا سایت‌ها که تا الان منتشر شده توسط خود شرکت‌ها بدون هماهنگی با سازمان خصوصی‌سازی انجام شده است.
بازار سهام پس از تعطیلات در حالی با تقویت حجم و ارزش معاملات سهام روبرو بود که تحت تأثیر اخبار برجامی، گروه بانک‌ها و خودرویی‌ها را لیدر بازار در روزهای فرسایشی خود قرار داده است.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۲۰۳۲۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۴۲ هزار و ۹۲۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ