معاون وزیر صمت با اشاره به رشد بیش از ۲۸۳ درصدی تولید خودروی سواری کامل گفت: در نیمه دوم امسال، عرضه همه خودرو‌های سایپا و دیگر شرکت‌های خودروساز با توجه به معادل بودن عرضه و تقاضا، توسط خود شرکت‌ها یا از طریق بورس کالا انجام می‌شود. ایران خودرو نیز فروش خودرو‌های تولیدی را در سامانه فروش خود شرکت اجرا خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بار آخر، اما خانم چادری خودش برای پوشاندن روسری آن خانم، اقدام می‌کند. همین که می‌خواهد این کار را انجام دهد، میان خانم چادری و خانم طرف مقابل درگیری پیش می‌آید. خانم چادری به خانم طرف مقابلش مشت می‌زند و خانم طرف مقابل پرت می‌شود. در این بین خانم چادری فحاشی نیز می‌کند. همسر آن خانم در این صحنه، جلو می‌آید که خانم چادری مجددا به همسر آن خانم هم فحش می‌دهد و ضربه می‌زند. در اینجا بود که مرد پس از عصبانی شدن، با خانم چادری درگیر می‌شود و فیلم آن منتشر می‌شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مفهوم استقلال بانک مرکزی، هدفگذاری با دولت است، اما ابزارها در اختیار بانک مرکزی خواهد بود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مفهوم استقلال بانک مرکزی، هدفگذاری با دولت است، اما ابزارها در اختیار بانک مرکزی خواهد بود.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه جزئیات تازه از اخطار نیروی دریایی سپاه در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ به ناوبالگردبر آمریکایی در آبهای خلیج فارس را تشریح کرد.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه جزئیات تازه از اخطار نیروی دریایی سپاه در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ به ناوبالگردبر شناور آمریکایی در آبهای خلیج فارس را تشریح کرد.
منابع عراقی جزئیاتی از تحرکات جدید نظامیان خارجی در استان‌های الانبار و اربیل منتشر کردند.
حسینی درباره توافق موقت آمریکا با ایران و آنچه در عمان رخ داد، اظهار کرد: «طرفین جزئیاتی از این توافق منتشر نکردند و صرفاً یک توافق شفاهی بود که جزئیات آن برای کسی مشخص نیست، اما زمانی که سخن از توافق نانوشته مطرح می‌شود بدین معنا است که چشم‌انداز رسیدن به توافق مکتوب ولو موقت وجود ندارد و این نوع توافق نانوشته پایین‌ترین سطح یک توافق سیاسی است که تعهد و الزام ایجاد نمی‌کند و هیچ دستاوردی محسوب نمی‌شود؛ هرچند اگر خروجی این توافق کاهش تنش‌ها بود، می‌توانست مفید باشد.»
از روز یکشنبه طرح جدید پلیس برای مقابله با پوشش‌های نامتعارف اجرا شده است. انتشار جزئیاتی از اجرای این طرح توسط خبرگزاری تسنیم و تماس برخی نزدیکان دولت برای حذف بخش مربوط به دستور رئیس‌جمهور درباره این طرح خبرساز شده است
خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی با اشاره به حذف تصاویر بمب جدید سنگرشکن آمریکا در صفحه فیس‌بوک یک پایگاه متعلق به نیروی هوایی آمریکا، نوشت که این تصاویر احتمالا جزئیاتی حساس درباره این بمب افشا می‌کرد.
باشگاه پرسپولیس درحالی مجوز فعالیت حرفه‌ای خود را دریافت کرد که احتمال پرونده‌سازی در مالکیت این باشگاه وجود دارد. شاید به همین خاطر است که دو عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای با آن مخالفت کردند.
کارشناس امر مدیریتی فوتبال جزییات مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس را شرح داد؛ دقیقا همان مساله‌ای که می‌گویند باعث حذف سرخ‌ها از آسیا می‌شود.
لایحه ارتقا امنیت زنان در مقابل سو رفتار در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شد و نمایندگان مجلس می‌گویند؛ حذف کلمه خشونت از لایحه یک اصلاح مثبت هوشمندانه است.
امروز مطالبی همچون اختلاف دلار توافقی با بازار آزاد/ قیمت یورو توافقی به ۳۹ هزار تومان رسید، شرایط خرید دیگنیتی پرستیژ و پژو ۲۰۷ در بورس، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا ۴ دی ماه، مجمع فالوم ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، حجم مبنا از کدام نماد‌ها حذف می‌شود؟، بهترین سهام بورس امروز کدام نماد‌ها بودند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
محمدرضا ابوالفضلی، کمک داور ایرانی که در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور داشت از حرف‌هایی که در گوشی بین فغانی و اتاق VAR در صحنه جنجالی بازی اروگوئه و پرتغال رد و بدل شد، پرده برداشت.
کمک داور ایرانی حاضر در جام جهانی جزئیات بیشتری از بازی جنجالی پرتغال - اروگوئه و تصمیمی که باعث حذف علیرضا فغانی و تیم داوری ایران از این رقابت‌ها شد را ارائه کرد.
کنکور ۱۴۰۲ با چهار تغییر مهم (دو بار برگزاری در سال، حذف زیرگروه‌ها، تاثیر قطعی ۴۰ درصدی سوابق تحصیلی و حذف دروس عمومی از کنکور) برگزار می‌شود.
اخیرا وزارت صمت اعلام کرده که سامانه یکپارچه فروش خودرو به دلیل اینکه فقط تعدادی از محصولات یک خودروساز مشمول قرعه کشی هستند از موضوعیت خارج شده و این سامانه دیگر مثب قبل فعالیت نخواهد کرد.
حذف علیرضا فغانی از لیست داوران بین‌المللی شوک بزرگی به جامعه فوتبال وارد کرده؛ اتفاقی که توضیحات رئیس کمیته داوران هم آن را توجیه نمی‌کند.
حذف علیرضا فغانی از لیست داوران بین‌المللی شوک بزرگی به جامعه فوتبال وارد کرده؛ اتفاقی که توضیحات رییس کمیته داوران هم آن را توجیه نمی‌کند.
معاون سیاستگذاری اقتصادی وزیر اقتصاد در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک اقتصادی مبنی بر اینکه چرا دولت به دنبال ارائه لایحه اصلاحی قانون بودجه در خصوص حذف شرط قیمت گذاری شهریورماه ۱۴۰۰ برای کالابرگ است؟ اظهار داشت: در خصوص جزئیات این لایحه بایستی سازمان برنامه و بودجه پاسخ دهد اما آن چیزی که الان مد نظر دولت است، همان قانون بودجه است.
معاون سیاستگذاری اقتصادی وزیر اقتصاد در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک اقتصادی مبنی بر اینکه چرا دولت به دنبال ارائه لایحه اصلاحی قانون بودجه در خصوص حذف شرط قیمت گذاری شهریورماه ۱۴۰۰ برای کالابرگ است؟ اظهار داشت: در خصوص جزئیات این لایحه بایستی سازمان برنامه و بودجه پاسخ دهد اما آن چیزی که الان مد نظر دولت است، همان قانون بودجه است.
کمیسیون عمران مجلس پس از گذشت ۲ ماه از حادثه متروپل، گزارشی را در رابطه با این حادثه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت کردند و به بررسی جزئیات این حادثه پرداختند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت دختری با پوشش مردانه!/ پایان خونین جشن تولد در باغ/ فرار به ترکیه بعد از قتل در عروسی/ پیگیری یک جنایت، پلیس را به باند سرقت رساند/ دستگیری قاتل ۲ طلبه اهل سنت گنبدی/ قاتل در دادگاه: می‌خواستم پسرم را بترسانم/ پسرعمو‌های قاتل باند سرقت تشکیل دادند/ جنون سوء ظن!
در روز دهم از جشنواره سی و نهم فیلم فجر، فیلم‌های منتخب این دوره که توجه بیشتری به خود جلب کرده‌اند به نمایش درآمد و در همین چارچوب فیلم ساعت 14، فیلم بی همه چیز (محسن قرایی) و ساعت 17 فیلم یدو (مهدی جعفری) برای اهالی رسانه به نمایش درخواهد آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ