فاطمی امین وزیر صمت در دفاعیه خود در جلسه استیضاح مجلس: دیروز اولین سری از خودرو‌ها از گمرک ترخیص شد و تا الان ۱۰۰ هزار خودرو ثبت سفارش شده است. /یکی از کار‌ها برای ثبات بازار خودرو عرضه خودرو در بورس بود. /در سال گذشته هفت میلیون خودرو شماره گذاری شده است. /با عرضه خودرو در بورس کالا قیمت کاهش پیدا کرد و اگر ادامه پیدا میکرد مرجعی برای قیمت گذاری خودرو‌های کار کرده بود که این ابزار را از ما گرفتند. /وضعیت فعلی بازار خودرو مقصران پنهانی دارد که ضربه‌ها را زدند و قایم شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آسانسورها ممکن است به دلایل گوناگونی دچار نقص فنی شده و در هنگام حرکت و جابه‌جایی، به شکل ناگهانی متوقف شوند. در این ویدیو با روش جالب خلاصی از این گرفتاری آشنا شوید.
علی کفاشیان در زمانی که رئیس فدراسیون فوتبال بود، بنا به بعضی دلایل بازداشت شد. او در گفتگو با خبرآنلاین درباره این ماجرا توضیح داد.
همیشه تصادفات و سوانح جاده‌ای یکی از دلایل اصلی درگذشت انسان‌ها محسوب می‌شوند. این حوادث، جا و مکان خاصی ندارند و هر نقطه‌ای ممکن است رخ دهند.
حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مراکز همسریابی اینترنتی مراکز تجارت انسان بود، به همین دلیل به یک مرکز معتبر همسریابی نیاز داشتیم و سامانه همدم را احداث کردیم. هدف از ساخت این سامانه افزایش تعداد ازدواج نیست، زیرا دختران و پسران مایلند خودشان همسر آینده را انتخاب کنند.
دلایل سقوط پهپاد ترکیه‌ای در کوه‌های قندیل تا به الان نامشخص مانده است.
این پژوهشگر حیات وحش تصریح کرد: در سال‌های گذشته متاسفانه به دلیل افزایش جمعیت سگ‌های بلاصاحب در اطراف شهر‌ها میزان درگیری انسان‌ها در شهر‌های مختلف کشور به این بیماری افزایش یافته است.
کریم بنزما بعد از انتقال رسمی به باشگاه الاتحاد عربستان برای اولین بار در مصاحبه با رسانه‌های این کشور با یادآوری خاطرات سفر حج سال‌های قبلش، نزدیکی به مکه را از دلایل اصلی انتقالش به الاتحاد برشمرد.
متروی محل استقرار رینگ بوکس به دلایل ایمنی انتخاب شد و ده مسابقه در فضایی پرشور برگزار شد.
عماد افروغ اظهاراتی در مورد جایگاه نقد در حاکمیت انجام داد که به مزاج برخی خوش نیامد و علیه‌ش موضع شدید گرفته شد. پس از مدتی شایعه شد یکی از دلایل تعطیلی پارک ملت با اجرای محمدرضا شهیدی فر همین گفته‌ها بوده است.
روز چهارشنبه ۱۲ آوریل، معترضی که در تلاش برای حمله به امانوئل مکرون در درب ورودی دانشگاه آمستردام بود دستگیر شد. پلیس این فرد را که با سر دادن شعار‌هایی به سمت امانوئل مکرون دوید، دستگیر کرد. این اتفاق در جریان بازدید رئیس جمهور فرانسه از دانشگاه آمستردام هلند به همراه پادشاه ویلم الکساندر رخ داد. مهاجم به دلیل اخلال در نظم عمومی و تهدید دستگیر شد. تصاویر کانال AT۵ نشان می‌دهد که چگونه فردی به سمت مکرون می‌دود، اما خیلی سریع توسط محافظان امنیتی متوقف می‌شود. از ابتدای سال جاری معترضان علیه لایحه افزایش سن بازنشستگی از ۶۲ به ۶۴ سال در فرانسه دست به تجمع و اعتصاب زدند.
شاخصی به نام «بیگ مک» در اقتصاد به راحتی مشخص می‌کند ارز‌های مختلف، وقتی مردم می‌خواهند کالایی خریداری کنند، چقدر ارزش دارد. همبرگر‌های «بیگ مک» مک دونالد در ۱۱۹ کشور دنیا (از فقیرترین تا ثروتمندترین) یک اندازه و وزن دارند؛ اما قیمت آن‌ها در این کشور‌ها یکسان نیست. در این ویدئوتیتر با این شاخص و دلایل این نوسان قیمت آشنا شوید.
شاید یکی از عمده دلایل کنار گذاشته شدن این هواپیما از عملیات‌های نظامی و حضور در حوزه آموزش، سرنگون شدن ۲ فروند از آن‌ها در جنگ کوزوو توسط موشک‌های سام-۳ ارتش صربستان باشد.
دو تن از بازیکنان مسلمان تیم ملی کریکت هند هنگام ورود به یک هتل مورد استقبال یک زن ایستاده با تیلاک قرار گرفتند، اما از پذیرش آن خودداری کردند.
سردار نقدی گفت: دلیل اصلی ساخت موشک نقطه زن که به دستور رهبرانقلاب اسلامی ساخته شده این بوده است که ما نباید مردمان بی گناه را بزنیم وقتی موشک دقت نداشته باشد ممکن است به اشتباه داخل یک شهر را بزند.
پلیس انگلیس ریشی سوناک نخست وزیر این کشور را به دلیل نبستن کمربند در حین رانندگی جریمه کرده است.
ریشه یابی اعتراضات را در گفتگو با علی مطهری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه درمیان گذاشتیم. در فایل حاضر مطهری به شیوه برون رفت از وضعیت کنونی اشاره و تاکید می‌کند که یکی از دلایل وضعیت موجود نظارت استصوابی است.
زنان و دختران تکواندوکار افغان هفته‌ای دو بار در یک خانه خصوصی ملاقات می‌کنند. هیچ یک از آن‌ها به دلایل امنیتی نمی‌خواهند به رسمیت شناخته شوند.
خیابانی گزارشگر فوتبال در برنامه ای گفت: دلیل برد عربستان حمایت ملی از این تیم بود و دلیل باخت ایران عدم حمایت از تیم ملی بود.
فراتر از کسب‌وکارهای اینترنتی، اخیرا مدیرعامل شرکت پست از کاهش یک سوم درآمد شرکت ملی پست خبر داده است. این وضعیت نگران‌کننده در کوتاه‌مدت به دلایل امنیتی قابل توجیه است اما در بلندمدت تدبیراندیشی آن ضروری به‌نظر می‌رسد
پلیس برزیل در جریان یک مسابقه فوتبال، به دلیل افزایش درگیری‌ها در زمین و ایجاد اختلاف بین بازیکنان از سوی «ویرگولی»، این مدافع را مورد تعقیب قرار داد تا از زمین خارج کند؛ آنهم در شرایطی که یک اسلحه به دست داشت.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ با سه سرنشین شامل دو آقا ۱۷ و ۱۸ ساله و یک خانم در مسیر غرب به شرق طبقه اول بزرگراه در حرکت بودند که به دلایل نامشخص این خودرو از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردرریل‌های محافظ بزرگراه خودرو به پایین بزرگراه سقوط کرد.
معترضان به افزایش بهای انرژی، در شهر ناپل ایتالیا قبض‌های برق و گاز خود را آتش زدند. با بالارفتن بهای انرژی در غرب، اعتراضاتی در شهر‌های اروپایی شکل گرفته است. روز شنبه ۷۰ هزار نفر از معترضان در شهر پراگ به دلیل گرانی انرژی راهپیمایی کرده بودند.
سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی که برای افتتاح طرح‌های انتقال آبیاری به خراسال شمالی رفته، به این شکل به سوال خبرنگار مهر درباره دلایل عزل و نصب استاندار سابق به عنوان معاون خود واکنش می‌دهد!
سنجاب ایرانی از مهم‌ترین گونه‌های جانوری ایلام طی سال‌های اخیر به دلایل مختلف در معرض انقراض قرار گرفته و در این بین برخی از انجمن‌های حامی این گونه ها نامه‌هایی به سازمان های ذی‌ربط برای حفاظت ویژه از این گونه ارسال کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ