شرفی اظهار کرد: با تلاش راهداران ۸ دستگاه خودروی سوخته شب گذشته از داخل تونل بیرون کشیده شد، اما این تونل همچنان مسدود است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد بن‌سلمان با ثروتی که در اختیار دارد، کلکسیونی از خودرو‌های لوکس را شکل داده‌است که شامل نسخه‌هایی از خودرو‌های لامبورگینی، بنتلی، بوگاتی، مرسدس بنز و رولزرویس است.
دو نمونه اولیه از خودرو پرنده کانویر مدل ۱۱۸ ساخته شد و به پرواز درآمد.
عزیزی گفت: مالکین خودرو و موتورسیکلت‌های نوشماره جهت پیگیری روند صدور کارت خود به هریک از دفاتر پلیس + ۱۰ سراسر کشور مراجعه کنند، و نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند.
تغییر مهم در صدور کارت سوخت خودروهای صفر کیلومتر
با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد حریق در یک مغازه صافکاری و نقاشی به مساحت ۲۵۰ متر مربع رخ داده و دو دستگاه خودروی سواری داخل آن نیز در حال سوختن است. همچنین شعله‌های آتش در حال سرایت به بخش‌ها و خودرو‌های دیگر بود.
پاریس و چند شهر دیگر فرانسه برای چهارمین شب متوالی در پی قتل نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس، صحنه خشونت و ناآرامی بود.
«مرسدس بنز درایو پایلوت» تنها سیستم خودرو‌های تولید استاندارد مجهز به رانندگی خودکار سطح ۳ جهان با تاییدیه نوع معتبر بین المللی است. این سیستم بر پایه‌ای بسیار مستحکم ساخته شده است و استاندارد‌های جدید صنعت خودروسازی را تعیین می‌کند.
جاده مخصوص پهلوی یا خیابان ولیعصر (عج) فعلی به صورت تکه‌تکه ساخته شد و قدیمی‌ترین بخش آن در محدوده حصار ناصری قرار داشته است که مابین تقاطع خیابان قزوین تا تقاطع خیابان انقلاب کنونی است.
۶۰ لیتر سهمیه بنزین فروردین‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد سه‌شنبه (یکم فروردین‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
۶۰ لیتر سهمیه بنزین فروردین‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد سه‌شنبه (یکم فروردین‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
رییس جامعه هتلداران کیش گفت: در ایام نوروز ورود اتوبوس، کامیون، مینی بوس، تاکسی، خودرو‌های ون و وانت به جزیره ممنوع اعلام شده است. البته کامیون‌های حمل سوخت و مواد اضطراری می‌توانند با ارائه مجوز‌های رسمی و از طریق بندرگاه‌های اعلام شده خود را به کیش برسانند. همچنین در نوروز ۱۴۰۲ به مدت ۲۰ روز ورود خودرو‌های مستعمل بالاخص پراید و پیکان به کیش ممنوع خواهد بود و اجازه ورود نخواهند داشت.
استفاده از خودرو‌های زرهی AVLB بر پایه M۶۰ در دهه ۱۹۸۰ توسط نیرو‌های تفنگدار ویژه آغاز شد، اما طراحی پایه این خودرو بسیار قدیمی‌تر است. ارتش ایالات متحده اولین بار در اوایل دهه ۱۹۶۰ بود که از این طراحی استفاده کرد. اولین نمونه این خودرو زرهی که بر اساس تانک M۶۰ ساخته شده بود در سال ۱۹۵۷ وارد سرویس شد.
نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای وزارت نفت را مکلف کردند که حداقل ۹۰ درصد خودرو‌های بنزین سوز و ۹۵ درصد خودرو‌های نفت گاز سوز صرفاً از کارت‌های سوخت مختص خودرو استفاده کنند.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: لازم است مالکان خودرو‌های سواری، جهت حصول اطمینان از صحت عملکرد کارت سوخت خود تا آخر سال ۱۴۰۱ حداقل یک بار سوخت گیری انجام دهند تا کارت سوخت آن‌ها باطل نگردد.
بخش عمده آلودگی هوای تهران از طریق خودرو‌ها مربوط به خودرو‌های داخلی است که خیلی زود و حدود یک سال پس از تولید، سیستم احتراق موتور آن‌ها دچار مشکل شده و مصرف سوخت این خودرو‌ها دو برابر می‌شود. از طرفی کاتالیستی که در این خودرو‌ها به کار رفته است نیز پس از حدود یک سال کارایی خود را از دست داده و تنها درصد کمی از آلایندگی را جذب می‌کند.
عرضه بنزین و گازوئیل یورو ۵ درحالی در اصفهان آغازشده که به رغم امیدها برای کاهش بار آلایندگی حوزه حمل و نقل، این سوخت پاک با فناوری‌های بیشتر خودروهای درحال تردد همخوانی ندارد.
رئیس اورژانس کرمان گفت: عصر جمعه ۲۳ دی ماه در تونل سیرچ واقع در محور کرمان-شهداد به دلیل کندی حرکت خودرو‌ها داخل تونل و استنشاق گاز حاصل از احتراق سوخت خودرو ها، ۹ نفر دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند.
تایباد ـ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: نیروهای هنگ مرزی تایباد ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از خودروهای ترانزیتی کشف و ضبط کردند.
در آیین گرامیداشت هفته پژوهش که با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و نماینده تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد، ۱۷ تفاهم‌نامه و قرارداد پژوهشی با شرکت‌های دانش‌بنیان به امضا رسید.
یک کارشناس آلودگی هوا ضمن تاکید بر اینکه دلیل عمده آلودگی هوای سال‌های اخیر توقف نوسازی و اسقاط خودرو‌های فرسوده است، می‌گوید تا زمانیکه نوسازی، کنترل جدی معاینه فنی و طرح‌های کاهش آلودگی هوا اجرا نشوند، کیفیت سوخت به حد مطلوب نرسد و مازوت‌سوزی حذف نشود و همچنین سایر اقداماتی که در قانون هوای پاک مطرح شده، انجام نشود، طبیعتا نباید انتظار هوای پاک را داشته باشیم. بحث نوسازی و از رده خارج شدن خودرو‌های فرسوده مهم‌ترین اقدامی‌ست که طی چند سال اخیر یا متوقف بوده یا به صورت کند اجرا شده است.
مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در ریشه یابی علل افزایش آلودگی هوای پایتخت عنوان کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته توسعه نامتوازن شهر و بارگذاری بیشتر از ظرفیت اکولوژیک که منجر به مصرف بالای انرژی و منابع فسیلی می‌شود، حضور بی شمار واحد‌های صنعتی، خدماتی، تولیدی و معدنی، افزایش کانون‌های گرد و غبار و افزایش تردد وسایل نقلیه، رشد ترافیک و کیفیت سوخت در خودرو‌های سنگین از جمله دلایل اصلی افزایش انواع آلودگی‌ها در تهران هستند.
سرپرست ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور از اختصاص سهم ۲۰ درصدی از میزان فروش خودروهای شرکت‌های تولید کننده داخلی به مالکان خودروهای فرسوده خبر داد.
در خارج از ورزشگاه، هواداران و پلیس دچار درگیری‌های بیش‌تری شدند و فیلم‌ها و عکس‌هایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌دهد خودرو‌های پلیس سوخته شده‌اند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ماجرای کار کردن خودروهای لندکروز این پلیس با سوخت آب را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ