آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس از ارائه خدمات پزشکی رایگان از سوی «قرارگاه جهادی الکفیل» با حضور ۱۰۰ پزشک در آبادان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور وزیر نیرو گفت: ۱۰۰ مگاوات برق برای اربعین تأمین شده است.
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: مشکلات زیادی در چمن برگزاری بازی ها داریم و از کشورهای عربی همسایه ۱۰۰ سال عقب هستیم.
مایکل زمانی که با روان‌پزشک خود رو به رو شود، اتفاقاتی که شما با این شخصیت رقم زده باشید را شروع به تعریف کردن می‌کند، به طور مثال اگر با ماشین به آدمی برخورد کرده باشید وقتی با دکتر ملاقات کنید، مایکل دقیقا این حوادث را برای روان‌پزشک خود تعریف می‌کند.
ارتش روسیه در تازه‌ترین گزارش‌ها از روند تحولات جنگ در اوکراین اعلام کرد ده‌ها نظامی ارتش اوکراین کشته شدند.
دولت سومالی امروز از کشته شدن ۱۰۰ تروریست گروهک الشباب در مرکز و جنوب این کشور خبر داد.
طبق اعلام مقامات محیط زیست استرالیا، گروهی نزدیک به ۱۰۰ نهنگ خلبان قبل از اینکه در غرب استرالیا به سمت ساحل بروند، رفتار غیرعادی از خود نشان دادند.
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت:۱۰۰ هزار کلاس درس نیاز به مقاوم سازی دارد.
دوهفته اخیر، بیش از ۱۰۰نفر از پزشکان با بازنشستگی اجباری یا اخراج از هیئت بورد مواجه شده‌اند؛ این درحالی‌است که طبق قانون تا زمانی که فرد بخواهد می‌تواند فعال باشد و کار کند، حتی اگر زمان بازنشستگی او رسیده باشد. ماجرا، اما به اینجا محدود نمی‌شود و در کنار این برخوردها، به تعدادی از بازنشسته‌ها اجازه ورود به بیمارستان را هم نداده‌اند.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از رشد ۱۰۰ درصدی تولید داروهای مسکن در هفته دوم تیرماه با توجه به نیاز دارویی کشور خبر داد.
باشگاه پرسپولیس در صدد پرداخت تمام و کمال مطالبات اعضای تیم های پایه در رده های مختلف است.
تخصیص ارز در بانک مرکزی طی ۳ ماه گذشته برای واردات دارو، مواد اولیه تولید دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی، شیر خشک از مرز یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار گذشت.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: ۱۰۰ درصد مساحت استان های البرز، یزد و سمنان با خشکسالی مواجه اند.
این مقام آمریکایی گفت که بلینکن و ولیعهد عربستان به مدت یک ساعت و ۴۰ دقیقه دیدار کردند و در خصوص موضوعاتی از جمله اسرائیل، جنگ در یمن، ناآرامی ها در سودان و همچنین حقوق بشر گفتگو کردند.
این مقام آمریکایی گفت که بلینکن و ولیعهد عربستان به مدت یک ساعت و ۴۰ دقیقه دیدار کردند و در خصوص موضوعاتی از جمله اسرائیل، جنگ در یمن، ناآرامی ها در سودان و همچنین حقوق بشر گفتگو کردند.
فدراسیون جهانی بسکتبال، با انتشار گزارش‌هایی ۱۰۰ امتیازآور برتر تاریخ جام جهانی بسکتبال را معرفی می‌کند.
رئیس مرکز تحقیقات پیشگیری و کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، یک وعده استفاده از قلیان را صد برابر مضرتر از استعمال ۱۰۰ نخ سیگار عنوان کرد.
مدیرکل روابط عمومی هلال احمر با اشاره به استقرار ۴۴۰۰ نیروی امدادی در سواحل شمالی کشور، از راه اندازی ۱۰۰ پایگاه موقت ساحلی در مناطق پرخطر شمال کشور خبر داد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از واگذاری ۱۰۰ طرح فناورانه به ۲۴ دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.
مشهد _ معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: سالانه مرمت اضطراری و جامع ۱۰۰ اثر تاریخی این استان براساس نیاز و اولویت انجام میشود.
میدل ایست مانیتور در یادداشتی نوشت: «۱۰۰ روز ابتدایی نخست‌وزیری نتانیاهو برای اسرائیل یک شکست بود.»
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تمرین جاهلی با قمه!/ ۸ شاکی در دادگاه مرد آزارگر را شناسایی کردند/ دکتر پوست و زیبایی کلاهبردار حرفه‌ای بود!/ اعتراف مسافر امریکا به قتل همسر/ ماجرای آدمکشی در گل فروشی!/ تبرئه از قتل عمد با گزارش پزشکی قانونی/ قاتل دختر ۳ ساله در یک قدمی چوبه دار/ ۱۰۰ زن جوان در دام دندانپزشک قلابی
به گفته دبیر کل خانه پرستار ایران تربیت پرستار خارج از دانشکده‌های پرستاری دانشگاه‌های علوم پزشکی در مجتمع‌های عالی سلامت سبب به خطر افتادن سلامتی مردم و بیماران می‌شود. احداث مجتمع‌های عالی سلامت در حالی است که ۱۰۰ هزار نیروی پرستار بیکار در کشور داریم.
ایران در میان کشور‌های اسلامی در جایگاه سوم است و در جهان جایگاه پنجاه و هشتم را دارد. ۱۲۵ نفر در هر ۱۰۰ هزار نفر اقدام به خودکشی می‌کنند که از این بین ۶ نفر موفق می‌شوند. همچنین روزانه ۱۳ نفر اقدام به خودکشی می‌کنند و از سال ۹۹ این ۱۳ نفر تبدیل به ۱۵ نفر شده است. میانگین خودکشی در کشور ما ۶ است و میانگین جهانی ۵.۲ است، طبق آمار پزشکی قانونی، جوانان قربانیان اصلی خودکشی‌اند و بیشتر خودکشی‌ها بین افراد ۱۵ تا ۳۵ ساله رخ می‌دهد.
ریزش بین ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو در هر روز، بخشی از چرخه طبیعی رشد مو است. انجمن پوست و موی آمریکا ضمن اعلام این واقعیت تاکید کرده است که اگر ریزشی بیشتر از این مقدار دارید و مو‌های شما نازک شده است بهتر است به پزشک متخصص مراجعه کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ