تخصیص ارز در بانک مرکزی طی ۳ ماه گذشته برای واردات دارو، مواد اولیه تولید دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی، شیر خشک از مرز یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار گذشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهارستان نشینان در سه شنبه نظارتی مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲، اولویت ‌های تخصیص اعتبار را مشخص و بر ضرورت اجرای دقیق احکام بودجه‌ای تاکید کردند.
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ بانک‌ها موظف شدند که ۵۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات بخش مسکن تخصیص بدهند که این اتفاق نیافتد، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲، بحث مالیات و جریمه بانک‌ها مطرح شد که تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نشده است.
تصویب نامه هیات وزیران درباره آیین نامه اجرایی بند ح تبصره ۹ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.
تفاهم‌نامه تخصیص ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای تحقق شعار سال میان صندوق نوآوری و شکوفایی و یک بانک منعقد شد.
تبریز- فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: با پیگیری مستمر تیم‌های تخصصی پلیس، یک میلیارد تومان اموال مسروقه از منازل کلانشهر تبریز کشف و سارقان دستگیر شدند.
ملارد- نماینده مردم ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: به جرأت می‌توان گفت، که یک ریال از اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به ملارد تا امروز تخصیص پیدا نکرده است..
رئیس کل بانک مرکزی گفت: از ابتدای سال تا به امروز بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون دلار ارز تخصیص یافته و امسال یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار بیشتر از سال قبل ارز تأمین شده است.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: از ابتدای سال تا به امروز بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون دلار ارز تخصیص یافته است و امسال یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار بیشتر از سال قبل ارز تأمین شده است.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از تخصیص یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان حق آلایندگی برای شهرداری‌های استان خوزستان خبر داد.
پیشکسوت باشگاه استقلال مدعی است که این تیم با چنین پشتوانه‌ای نباید دچار مشکلاتی شود که نبود یک میلیون دلار باعث حذف و اتفاقات احتمالی بدتر برای آنها شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی هزار میلیارد تومان به صندوق امداد ولایت برای پرداخت تسهیلات خرد و قرض الحسنه به نیازمندان تخصیص دادند.
با مصوبه مجلس شورای اسلامی، شرکتهای دولتی مکلفند یک درصد از بودجه جاری خود را برای هم‌افزایی و ارتقای فعالیت‌ها و تولیدات فرهنگی اختصاص دهند.
مجلس به شرکت‌ها و سازمان‌های توسعه‌ای دولت مجوز داد تا مبلغ هزار میلیارد تومان برای حمایت از سرمایه‌گذاری در برنامه‌های تحقق رشد و تولید و حمایت از ساخت داخل اختصاص دهند.
مجلس به شرکت‌ها و سازمان‌های توسعه‌ای دولت مجوز داد تا مبلغ هزار میلیارد تومان برای حمایت از سرمایه‌گذاری در برنامه‌های تحقق رشد و تولید و حمایت از ساخت داخل اختصاص دهند.
مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: ۱۰۰۰ میلیارد تومان از ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیصی برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی پرداخت شد.
رئیس سازمان امور اراضی از تخصیص یک میلیارد تومان اعتبار به هر استان برای تسریع در رفع تداخلات اراضی ملی و کشاورزی خبر داد و گفت: در این زمینه ۴ استان کشور بهترین عملکرد را داشته اند.
تایوان به منظور مقابله با رویارویی احتمالی با چین، برای راه‌اندازی یک زنجیره تولید و عرضه پهپاد در داخل این جزیره، ۱.۶ میلیارد دلار تخصیص داده است.
رئیس نظارت و ارزیابی طرح های بیابانی سازمان منابع طبیعی کشور گفت: امسال ۱۳۳ میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با پدیده بیابان‌زدایی و گرد و غبار تخصیص یافته است.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به سیاست حذف ارز ترجیحی در ماه‌های ابتدایی سال گفت: با وجود تخصیص ماهیانه ۲۴هزار میلیارد تومان سهم فروش شرکت‌های مرتبط با کالاهای اساسی کاهش قابل‌توجهی داشته است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در قانون پیش‌بینی شده که بر اساس آن یک درصد از منابع اعتباری سازمان‌ها و دستگاه‌ها در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صرف شود
رئیس خانه اقتصاد ایران و ترکیه می‌گوید که با وجود بالا رفتن تورم در ترکیه، دولت این کشور حمایت‌های متنوع خود از بازار مسکن را ادامه می‌دهد.
در مورد زمان یارانه مرداد ۱۴۰۱ هنوز سازمان هدفمندی یارانه‌ها جزئیاتی مشخص نکرده است، اما همچون تیر ماه باید انتظار داشته باشیم که آغاز واریز یارانه‌ها به حساب سرپرستان خانوار از روز پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه باشد. پایان واریز‌ها نیز هنوز به شکل کامل مشخص نشده، اما احتمالا بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت زمان خواهد برد.
در قانون مصوب شد که ارز به بیمه‌ها انتقال یابد و دارو برای مردم گران نشود. در این رابطه ٨٠ هزار میلیارد بودجه تخصیص یافت، امروز ۱۶ تیرماه است و دریغ از یک قدم در اجرای طرح انتقال ارز دارو به بیمه‌ها که این موضوع مشکلات بسیاری برای ما به وجود آورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ