باشگاه پرسپولیس در صدد پرداخت تمام و کمال مطالبات اعضای تیم های پایه در رده های مختلف است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرهادی گفت: کانون حریق طبقه منفی چهار و در قسمت موتورخانه این هتل بود که با تلاش آتش نشانان در مجموع ۵۰ نفر از مسافران و ۵۰ نفر از خدمه این هتل که در طبقات بالایی گرفتار دود ناشی از آتش سوزی شده بودند، تخلیه و به مکان امن منتقل شدند.
بیش از ۱۰۰ نفر در شهر روتردام در جشن قهرمانی تیم فوتبال فاینورد دستگیر شدند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری پنج نفر درحال جابه‌جایی ۱۰۰ کیلوگرم مواد محترقه در ایستگاه متروی مولوی خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف ۱۰۰ کیلوگرم موادمحترقه در مترو و بازداشت ۵ نفر خبر داد.
وزارت کشور با اعلام شناسایی و بازداشت بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل موثر در حوادث اخیر مدارس، اعلام کرد: تعدادی از روی شیطنت یا ماجراجویی و عده‌ای هم با انگیزه‌های معاندانه و با هدف ایجاد رعب و وحشت و ایجاد بدبینی نسبت به نظام وجود دارد.
در پی افزایش تنش‌ ها در کشور خودخوانده سومالی‌لند، دست کم ۱۰۰ هزار نفر آواره شده اند.
سفیر کشورمان در ترکیه از بازگشت حدود ۱۰۰ نفر از دانشجویان مقیم شهرهای «دیاربکر» و «غازی عینتاب» به ایران داد.
رسانه‌های هند اعلام کردند بر اثر سرمای شدید و یخبندان اخیر در این کشور تاکنون دست‌کم ۱۰۰ نفر جان باخته‌اند.
اتحادیه کارکنان خدمات دولتی و تجاری انگلیس در بیانیه ای از فراخوان برای مشارکت در اعتصابی که قرار است اول ماه فوریه آینده برگزار شود، خبر داد.
توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)، بیش‌از ۱۰۰ نفر از اراذل و اوباش در زاهدان دستگیر شدند.
در پی سلسله اقدامات اطلاعاتی و همکاری عملیاتی یگان‌های عمل‌کننده سپاه و فراجا، بیش از 100 نفر از اراذل اوباش و سارقان مسلح و اتباع بیگانه غیرمجاز در زاهدان دستگیر شدند.
وزیر کشور با بیان اینکه تعداد افراد مشکوک‌التابعه زیر ۱۰۰ هزار نفر است، گفت: قرار بر این شد که سازمان ثبت احوال به این افراد به‌طور موقت کارت شناسایی و هویت دهد.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، با اشاره به تحول نظام مالیاتی در کشور گفت: با کمک مالیات می‌توان از بسیاری از فساد‌ها و رانت‌ها جلوگیری کرد؛ یعنی خطر فساد را برای مفسدین از طریق مالیات ستانی بالا برد تا با فساد و رانت خواری مبارزه شود.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اشاره به تحول نظام مالیاتی در کشور گفت: با کمک مالیات می‌توان از بسیاری از فساد‌ها و رانت‌ها جلوگیری کرد. یعنی خطر فساد را برای مفسدین از طریق مالیات ستانی بالا برد تا با فساد و رانت خواری مبارزه شود.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اشاره به تحول نظام مالیاتی در کشور گفت: با کمک مالیات می‌توان از بسیاری از فساد‌ها و رانت‌ها جلوگیری کرد. یعنی خطر فساد را برای مفسدین از طریق مالیات ستانی بالا برد تا با فساد و رانت خواری مبارزه شود.
مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در خصوص حوادث سیستان و بلوچستان گفت: ۴۲ نفر از متهمان با توجه به اظهار پشیمانی، آزاد شدند و قرار بود سایر افراد هم تعیین تکلیف شوند که امروز محقق شد و ۱۰۰ نفر دیگر هم آزاد شدند.
سردار اوصانلو گفت: ما در اغتشاشات اخیر بیش از ۱۰۰ نفر را دستگیر کردیم که عمدتاً وابسته به گروه‌های ضدانقلاب، دموکرات و کومله بودند.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا درباره وضعیت مرزهای شمال‌غرب کشور، گفت: امنیت در مرزهای غربی کشور برقرار است و در اغتشاشات اخیر بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای گروه‌های ضدانقلاب، دموکرات و کومله را دستگیر کردیم.
سخنگوی سازمان آتش نشانی اعلام کرد: ساعت ۲:۴۸ بامداد امروز یکشنبه ۱۵ آبان، خبر آتش سوزی در یک برج مسکونی واقع در منطقه ۲۲، خیابان کاج، تقاطع خیابان اقاقیا به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و حریق در برج ۱۵ طبقه‌ای رخ داده بود که پنج طبقه منفی نیز داشت.
مقامات فیلیپین می‌گویند بیش از ۱۰۰ نفر در جریان طوفان در این کشور کشته شده و ۶۳ نفر  دیگر نیز مفقود هستند.
مقامات ارشد دولت سومالی اعلام کردند شمار قربانی‌های انفجار در پایتخت این کشور به صدها کشته و زخمی افزایش یافته است.
مقامات ارشد دولت سومالی اعلام کردند شمار قربانی‌های انفجار در پایتخت این کشور به صدها کشته و زخمی افزایش یافته است.
با نزدیک‌شدن طوفان قدرتمند هینامنور به مناطق جنوبی ژاپن، مقامات این کشور دستور تخلیه ۱۰۰ هزار نفر در استان جنوبی اوکیناوا را صادر کردند.
گراش - ۱۰۰ نفر نخل خرما در آتش سوزی «بنو ارد» شهرستان گراش از بین رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ