مشهد _ معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: سالانه مرمت اضطراری و جامع ۱۰۰ اثر تاریخی این استان براساس نیاز و اولویت انجام میشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور وزیر نیرو گفت: ۱۰۰ مگاوات برق برای اربعین تأمین شده است.
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: مشکلات زیادی در چمن برگزاری بازی ها داریم و از کشورهای عربی همسایه ۱۰۰ سال عقب هستیم.
مایکل زمانی که با روان‌پزشک خود رو به رو شود، اتفاقاتی که شما با این شخصیت رقم زده باشید را شروع به تعریف کردن می‌کند، به طور مثال اگر با ماشین به آدمی برخورد کرده باشید وقتی با دکتر ملاقات کنید، مایکل دقیقا این حوادث را برای روان‌پزشک خود تعریف می‌کند.
ارتش روسیه در تازه‌ترین گزارش‌ها از روند تحولات جنگ در اوکراین اعلام کرد ده‌ها نظامی ارتش اوکراین کشته شدند.
بر اثر وقوع انفجار در انبار مواد محترقه در تایلند، ۹ نفر کشته و بیش از ۱۰۰ تَن زخمی شده‌اند.
دولت سومالی امروز از کشته شدن ۱۰۰ تروریست گروهک الشباب در مرکز و جنوب این کشور خبر داد.
طبق اعلام مقامات محیط زیست استرالیا، گروهی نزدیک به ۱۰۰ نهنگ خلبان قبل از اینکه در غرب استرالیا به سمت ساحل بروند، رفتار غیرعادی از خود نشان دادند.
کتاب «۱۰۰ اثر ایران در موزه‌های جهان» عنوان پنجمین جلد از مجموعه «ایران ۱۰۰۱» است که در تیرماه به نویسندگی سحر امینی در ۲۴۷ صفحه توسط انتشارات نوسده منتشر شده است.
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت:۱۰۰ هزار کلاس درس نیاز به مقاوم سازی دارد.
باشگاه پرسپولیس در صدد پرداخت تمام و کمال مطالبات اعضای تیم های پایه در رده های مختلف است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: ۱۰۰ درصد مساحت استان های البرز، یزد و سمنان با خشکسالی مواجه اند.
بر اثر یورش وحشیانه مهاجران صهیونیست ساکن شهرک‌های کرانه باختری به حواره واقع در جنوب نابلس دست کم ۱۰۰ فلسطینی زخمی شدند.
رسانه‌های هند اعلام کردند بر اثر سرمای شدید و یخبندان اخیر در این کشور تاکنون دست‌کم ۱۰۰ نفر جان باخته‌اند.
نماینده سروستان اعلام کرد: مشکل کشور ما، گران کردن قیمت بنزین نیست. کافیست یک تحقیق ساده بشود تا ببینیم زمانی که بنزین را گران کردیم در میزان مصرف مردم، صرفه‌جویی شد یا نه؟ اینکه متوسط به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۱۰ الی ۱۲ لیتر بنزین مصرف می‌کنیم می‌تواند در روند انرژی ما اثر بگذارد یا اینکه مافیای خودرو در ایران را حذف کنیم تا برسیم به خودرو‌هایی با ۱۰۰ کیلومتر کارکرد و سوخت چهار لیتر بنزین تا مصرف بنزین در کشور به یک چهارم برسد.
سبزیجات و میوه‌هایی مانند بروکلی، کرفس، کاهو، انواع توت، خیار، سیب، گوجه‌فرنگی و کدو سبز نمونه‌هایی از مواد غذایی با کالری کم، فیبر بالا و اثر ترمیک بالا هستند که می‌توانند به فرآیند کالری منفی در تغذیه منجر شوند. برای مثال ۱۰۰ گرم کرفس دارای ۱۶ کالری است و بدن برای هضم این مقدار کرفس، به بیش از ۱۶ کالری احتیاج دارد.
بر اثر فروریختن پلی در ایالت گجرات هند، ۹۰ نفر کشته و بیش از ۱۰۰ تَن مفقود شدند.
بر اثر فروریختن پلی در ایالت گجرات هند، ۶۰ نفر کشته و بیش از ۱۰۰ تَن مفقود شدند.
بر اثر فروریختن پلی در ایالت گجرات هند، ۴۰ نفر کشته و بیش از ۱۰۰ تَن مفقود شدند.
بر اثر فروریختن پلی در گجرات هند، ۴۰ نفر کشته و بیش از ۱۰۰ تَن زخمی شدند.
بر اثر انفجار دو خودروی بمب گذاری شده در موگادیشو پایتخت سومالی دستکم ۱۰۰ نفر کشته شدند.
بر اثر بروز حادثه ای در یک مراسم در پایتخت کره جنوبی، ۱۲۰ نفر کشته و ۱۰۰ تَن زخمی شدند.
وزارت بهداشت یمن با انتشار آماری از جنگ هشت ساله در این کشور از شهادت و زخمی شدن بیش از ۴۷ هزار یمنی در حملات مستقیم و جان باختن بیش از ۴۰ هزار زن و ۱۰۰ هزار کودک بر اثر محاصره خبر داد.
رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه، حمله ددمنشانه ای را به غزه آغاز کرده است که تاکنون شماری از فلسطینی ها از جمله یک کودک ۵ ساله فلسطینی بر اثر این حملات شهید و ده ها نفر دیگر زخمی شده اند.
۲۲ اثر بالاتر از یک میلیارد، ۱۹ اثر از ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد، ۵۷ اثر بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون و ۱۱ اثر زیر ۱۰۰ میلیون به فروش رسیدند. اثری از منیر فرمانفرماییان ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون، تابلویی از فریده لاشایی دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون، تابلوی «سواران صبحگاه» رضا درخشانی دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون و مجسمه ژازه تباتبایی با عنوان «کجاست؟ آن‌قدر می‌گردم تا پیدا کنم» دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون چکش خوردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ