دو ربات دوقلو که برای پشتیبانی از یکدیگر در مرکز تحقیقاتی انرژی همجوشی در انگلیس فعال هستند، برای نخستین بار پس از ۲۰ سال روبروی هم قرار گرفتند و یک بازی فکری انجام دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با گسترش فعالیت ربات ها برای ارسال محموله و خوراکی به نظر می رسد سرقت از این ابزارها نیز افزایش یافته است.
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
چین به زودی به سیستم های رباتیک و پلتفرم های هوشمند اجازه می دهد تا سرویس های نگهداری برای تلسکوپ رادیویی (FAST) را فراهم کنند.
محققان دانشگاه لیدز یک ربات کوچک توسعه داده اند که می تواند برای ردیابی و درمان نخستین نشانه های سرطان به اعماق ریه سفر کند.
پلیس شهر لس آنجلس آمریکا استفاده از سگ های رباتی را آغاز کرد.
محققان با کمک سلول های مغز موش و انسان در آزمایش تراشه ای زیستی ساخته اند که می تواند در ربات ها، خودروهای خودران و پهپادها به کار رود.
انستیتو فناوری دانمارک(DTI) از سوی آژانس فضایی اروپا(ESA) انتخاب شده تا یک پوست هوشمند برای بازوهای رباتیک در فضا بسازد.
محققان رباتی ساخته اند که می تواند یک سوراخ حفر کند، دانه بکارد و روی آن را بپوشاند و به این ترتیب روزانه به اندازه دو زمین فوتبال به احیای جنگل های آمازون کمک کند.
شرکت سازنده ربات های تحویل غذا به رهبری یک ایرانی که با اوبر ایتز همکاری می کند قرار است فعالیت های خود را در چند شهر آمریکای شمالی گسترش دهد و ۲ هزار ربات را به کار گیرد.
محققان یک ژاکت رباتیک ابداع کرده اند که به ربات های صنعتی کمک می کند هرگونه تماس با کارگران انسانی را ردیابی و حرکت خود را متوقف کنند.
سامانه جراحی رباتیک از راه دور سینا با حضور معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در یکی از بیمارستان های کشور اندونزی به بهره برداری رسید.
به گفته وزیر آموزش امارات متحده عربی به زودی ربات های هوش مصنوعی می توانند در کلاس ها درس این کشور تدریس کنند.
پتانسیل های چاپ سه بعدی زیستی  با کمک مهندسان دانشگاه نیوساوث ولز استرالیا گسترش یافته است. آنها یک بازوی رباتیک ابداع کردند که  می تواند به طور مستقیم روی اعضا و بافت های داخلی بدن چاپ کند.
پتانسیل های چاپ سه بعدی زیستی  با کمک مهندسان دانشگاه نیوساوث ولز استرالیا گسترش یافته است. آنها یک بازوی رباتیک ابداع کردند که  می تواند به طور مستقیم روی اعضا و بافت های داخلی بدن چاپ کند.
ژاپن به دلیل کمبود نیروی کار و چالش های ایزوله سازی مناطق حومه شهری مشغول تسهیل قوانین ترافیک خود است تا ربات های خودران تحویل کالا بتوانند در خیابان ها تردد کنند.
محققان با الهام از موجودات دریایی نرم ربات هایی ابداع کرده اند که می توانند مانند زنجیره بهم متصل شوند و در ماموریت های فضایی از آنها استفاده کرد.
مراسم افتتاح طرح های توسعه ای کارگاه ساخت رنگ، ربات برش لیزری سنسور BSD، سیمولاتور داشبورد و تولید قطعات فضای داخلی و خارجی خودروهای اطلس و آریا در شرکت پلاسکو کار سایپا برگزار شد.
رونمایی از تازه‌ترین مهارت‌ های اطلس، ربات انسان‌ نمای شرکت بوستون داینامیکس را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سه ربات خواهر با ظاهر واقع‌گرایانه، تحولی در ساخت ربات های انسان نما به‌وجود می‌آورند. این‌ها را می‌توان خواهران کارداشیان دنیای ربات ها دانست.
یکی از پیشرفته ترین ربات های جهان در پیام تبریک کریسمس کانال ۴تلویزیون انگلیس صحبت کرد.
محققان در یک شرکت دانش بنیان برای جلوگیری از کاهش کارایی پنل های خورشیدی رباتهایی را به تولید رساندند.
دپارتمان پلیس سانفرانسیسکو آمریکا به دنبال تاییدیه قانونی است که به افسران اجازه می دهد از ربات ها برای کشتن مظنونین استفاده کنند.
شرکت فناوری کشاورزی «رباتیکس پلاس»در نیوزلند یک وسیله نقلیه خودران چند منظوره و ماژولی برای کشاورزی ساخته که می تواند کمبود نیروی کار را جبران و فعالیت های این صنعت را تسهیل کند.
شرکت نایک از یک ربات جدید با نام اختصاری B.I.L.L. در لندن رونمایی کرده که وظیفه آن تمیز و تعمیر کردن کفش ها است.
گروهی از محققان به رهبر جسیکا برگنر-کارز  مدیر آزمایشگاه کانتینوم رباتیکز در دانشگاه تورنتو  مشغول ساخت ربات هایی باریک و انعطاف پذیر با قابلیت طولانی ترشدن هستند که در پزشکی کاربرد دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ