رونمایی از تازه‌ترین مهارت‌ های اطلس، ربات انسان‌ نمای شرکت بوستون داینامیکس را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اطلس مراتع کشور با اجرای پروژه ملی رقومی‌سازی محدوده‌های ممیزی مراتع و طرح‌های مربوط به آن تهیه می‌شود.
سرپرست سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی گفت: در راستای قانون جوانی جمعیت، غربالگری ناباروری به تعداد یک میلیون نفر انجام‌ شد و اطلس ناباروری کشور استخراج می شود.
این مهمان منظومه شمسی درونی در ۱۸ آگوست تقریباً سه دقیقه نوری از سیاره زیبای ما فاصله خواهد داشت. C/۲۰۲۳ E۱ (ATLAS) به دلیل انحرافش نسبت به صفحه دایره‌البروج و دوره مداری تقریباً ۸۵ ساله، یک دنباله‌دار از نوع هالی به حساب می‌آید.
معاون هماهنگی معاونت رییس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار کرد: اطلس جامع زنان و خانواده، می تواند نقش کلیدی در ارتقای عدالت اجتماعی حوزه زنان ایفا کند.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام گفت: اطلس ملی جامع پویای جمعیت برای راهبری به‌هنگام و مؤثر طرح‌های کلان جمعیتی کشور تهیه می‌شود.
معاون اجتماعی قوه قضائیه گفت: در اطلس اجتماعی بنا بود سهم هر منطقه از آسیب‌ها مشخص و با اولویت‌بندی بر اساس نیاز هر منطقه، اعتبارات لازم به مناطق برای پیشگیری و کنترل آسیب‌ها داده شود.
رئیس سازمان نقشه برداری کشور با اشاره به رونمایی اطلس ملی جمعیت گفت: این اطلس علاوه بر بررسی وضع موجود، رویکرد آینده محور دارد.
رئیس سازمان نقشه برداری کشور با اشاره به رونمایی اطلس جمعیت گفت: این اطلس علاوه بر بررسی وضع موجود، رویکرد آینده محور دارد.
معاون رئیس جمهور از راه‌اندازی اطلس جامع زنان و خانواده خبر داد.
معاون قضائی دادستانی کل کشور با بیان اینکه قوانین موجود کفایت لازم را برای مدیریت چالش‌های محیط زیستی ندارد، گفت: اطلس جرایم محیط زیستی به تفکیک استان‌ها احصا و برای ما ارسال شود.
سرمربی سابق تیم ملی مراکش اعلام کرد که تصمیم فدراسیون فوتبال مراکش پیش از جام جهانی، به غرور او لطمه زده است.
مردم مراکش در شهر رباط، پایتخت این کشور، دقایقی پیش از تیم ملی این کشور که مقام چهارم جام جهانی قطر را به دست آورد به شکلی باشکوه استقبال کردند.
دومین دیدار نیمه‌نهایی جام‌جهانی قطر را دو تیم فرانسه و مراکش برگزار می‌کنند.
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آلمان با تمجید از عملکرد تیم ملی مراکش در جام جهانی 2022 قطر گفت: «شیرهای اطلس» باعث افتخار آفریقا و جهان اسلام هستند.
مدیر پروژه خودرو اطلس سایپا گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، بدنه‌های VP خودرو اطلس که در اواخر شهریور تولید شده بود با رنگ‌های جذاب جهت انجام تست‌های مختلف مونتاژ و آماده شده است.
ولید رکراکی، سرمربی مراکش، رویای قهرمانی در جام جهانی را در سر دارد.
شیرهای اطلس خود را برای خلق شگفتی مقابل اسپانیا آماده می‌کنند و لاروخا هم با نگاه به جام طلایی و دست بالاتر پا به زمین می‌گذارد.
اولین بازی روز چهارم جام جهانی را دو تیم حاضر در گروه F برگزار خواهند کرد.
رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری گفت: با امضای تفاهم‌نامه‌ای میان پژوهشگاه میراث‌فرهنگی با منطقه آزاد کیش، حفاری و کاوش‌ها از آذرماه سال‌جاری در جزیره حریره کیش از سرگرفته می‌شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور گفت: با هدف جلب سرمایه گذار، اطلس سرمایه گذاری در استان‌ها طراحی می‌شود.
شهردار منطقه ۲ از رونمایی نخستین اطلس شهری کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته ملی کودک و همچنین نکوداشت هفته تهران خبر داد.
مدیر پروژه اطلس سایپا گفت: روند پیشرفت پروژه خودرو اطلس شتاب گرفته و در تاریخ ۲۵ شهریورماه سال جاری تولید ۲۷ بدنه از این خودرو در مرحله VP آغاز شده است.
رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی از تهیه و تولید اطلس نیازها و ظرفیت‌های فناوری کشور خبر داد و گفت:کارگزاران انتقال فناوری می توانند در تهیه اطلس کمک کنند.
مدیرکل دفتر اقتصاد و فناوری های نوین محیط زیست گفت: اطلس ارزش گذاری اقتصادی در حوزه محیط زیست تا آخر دولت سیزدهم تهیه و تدوین می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ