سامانه جراحی رباتیک از راه دور سینا با حضور معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در یکی از بیمارستان های کشور اندونزی به بهره برداری رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با گسترش فعالیت ربات ها برای ارسال محموله و خوراکی به نظر می رسد سرقت از این ابزارها نیز افزایش یافته است.
تایرون مینگز، مدافع استون ویلا، باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.
یک مرکز تحقیقاتی مستقر در هنگ کنگ به نام مرکز هوش مصنوعی و رباتیک (CAIR) یک سیستم رباتیک برای جراحی مغز ایجاد کرده است که برای جراحی مغز و اعصاب کم‌تهاجمی بر هوش مصنوعی متکی است.
یک ربات جراحی برای نخستین بار عمل پیوند کبد را به طور موفقیت آمیز انجام داد.
هر یک از دست‌های جراح (کاربر) یک کنترل کننده جداگانه را در اختیار می‌گیرد که به نوعی شبیه به دسته‌های قیچی به نظر می‌رسد و با استفاده از آن‌ها می‌تواند همزمان هر دو بازوی رباتیک اصلی را که هر یک می‌توانند ابزار جراحی اولیه متفاوتی را در دست بگیرند، کنترل کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بیش از ۱۰۰ جراح اندونزیایی برای استفاده از ربات ایرانی آموزش دیده اند.
با رسیدن جواب MRI از پای رضا میرزایی مشخص شد که رباط صلیبی او دچار پارگی شده است.
روش جدید برای بیمار کم‌تر دردناک است، زیرا زخم راحت‌تر بسته می‌شود. این تکنیکی است که کیفیت زندگی بیماران در دوره پس از جراحی را بهبود می‌بخشد و درد را کاهش می‌دهد.
ستاره تیم ملی زنان والیبال ایران و باشگاه سریک روز یکشنبه تحت عمل جراحی رباط صلیبی قرار خواهد گرفت.
باشگاه تاتنهام در آستانه دیدار با میلان در لیگ قهرمانان تایید کرد که رودریگو بنتانکور با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شده است و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.
مهاجم جوان پرسپولیس با توجه به مصدومیت باید به زودی تحت عمل جراحی رباط صلیبی قرار گیرد.
یومی اولین و تنها سیستم رباتیکی است که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) برای جراحی دندان مورد تایید قرار گرفته است. این ربات از طریق ترکیبی از فناوری‌های بازخورد لمسی، تجسم بصری و نشانه‌های صوتی به پزشکان کمک می‌کند تا ایمپلنت‌ها را با دقت و صحت بالاتری در دهان بیمار قرار دهند.
بازیکن چلسی از عمل جراحی موفقیت آمیز رباط صلیبی پای خود خبر داد.
سبحان خاقانی که در تمرین استقلال دچار پارگی رباط شده بود، بعد از عمل جراحی و پشت سر گذاشتن دوران نقاهت کار را در زمین را آغاز کرده است.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: خارجی ها نسبت به پیشرفت‌های علمی ایران خصوصا ربات جراحی متحیر شدند.
سعید باقرپسند مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر مقابل تراکتور تبریز دچار مصدومیت شدید از ناحیه رباط صلیبی شده بود امروز زانوی خود را عمل جراحی کرد. این بازیکن تا ۶ ماه از میادین دور خواهد بود.
بعد از انجام معاینات پزشکی مشخص شد رباط صلیبی امیرحسین غلامی دچار پارگی شده است.
محمد انصاری که بعد از عمل جراحی رباط صلیبی اکنون دور از میادین است، با پیشنهاد جالبی از سوی سرمربی مس رفسنجان مواجه شده است.
گروهی از محققان به رهبر جسیکا برگنر-کارز  مدیر آزمایشگاه کانتینوم رباتیکز در دانشگاه تورنتو  مشغول ساخت ربات هایی باریک و انعطاف پذیر با قابلیت طولانی ترشدن هستند که در پزشکی کاربرد دارند.
وزیر صمت حضور در نمایشگاه اتوموبیلیتی مسکو را فرصتی برای ارائه محصولات با فناوری بالا خواند و گفت: وقتی پهپاد، دستگاه اکسیژن ساز و ربات جراح صادر می‌کنیم، نشان از قدرت ایران دارد.
وزیر صمت حضور در نمایشگاه اتوموبیلیتی مسکو را فرصتی برای ارائه محصولات با فناوری بالا خواند و گفت: وقتی پهپاد، دستگاه اکسیژن ساز و ربات جراح صادر می‌کنیم، نشان از قدرت ایران دارد.
دانشگاه نبراسکا واقع در لینکلن و شرکت فناوری پزشکی Virtual به تازگی یک ربات جراحی برای ارسال به ایستگاه فضایی بین‌المللی طراحی کرده اند.
هیچکس توضیح روشنی در مورد این موضوع که چرا عیسی آل‌کثیر جراحی زانوی خود را تا این حد به تاخیر انداخت، به رسانه‌ها نداده است.
قرار است یک ربات جراح کوچک به ایستگاه فضایی بین المللی ارسال شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ