محققان یک ژاکت رباتیک ابداع کرده اند که به ربات های صنعتی کمک می کند هرگونه تماس با کارگران انسانی را ردیابی و حرکت خود را متوقف کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خرید جدید لورکوزن زودتر از موعد مقرر تمرینات آماده سازی برای فصل آینده بوندسلیگا را شروع کرد.
گرانیت ژاکا بعد از جدایی از آرسنال و انتقال به لورکوزن درباره علت این انتقال توضیح داد و گفت شایعات درباره مشکلات او با آرسنال کاملا دروغ است.
وزیر خزانه‌ داری آمریکا در جریان سفر به پکن در سخنانی اعلام کرد: جدایی دو اقتصاد بزرگ چین و آمریکا غیرممکن است.
گرانیت ژاکا به هواداران آرسنال گفت، همسرش نقشی در رفتن او از باشگاه ندارد. شایعه شده که همسر ژاکا دوست دارد آنها به آلمان برگردند.
گرانیت ژاکا، ستاره خط میانی آرسنال، به صورت تلویحی از جدایی خود از این تیم در پایان فصل جاری خبر داد.
با اعلام فابریتزیو رومانو گرانیت ژاکا در آستانه انتقال به بایرلورکوزن قرار گرفته است.
نگرانی‌های پیرامون استفاده نادرست از هوش مصنوعی به واقعیت تبدیل شده اند. زیرا تصاویر جعلی مختلفی با استفاده از هوش مصنوعی تولید شده اند برای مثال چند هفته پیش تصاویر جعلی پاپ فرانسیس با یک ژاکت پفی سفید در فضای مجازی منتشر شد.
کریس ساتن، مهاجم سابق انگلیسی، معتقد است که درگیری گرانیت ژاکا با ترنت الکساندر آرنولد، باعث بازگشت لیورپول در دیدار روز گذشته مقابل آرسنال شد.
ترنت الکساندر آرنولد بعد از تساوی 2-2 لیورپول مقابل آرسنال درگیری‌اش با گرانیت ژاکا بازیکن حریف را واکنشی طبیعی دانست و گفت لیورپول به دلیل شروع بد مسابقه نتوانست به پیروزی برسد.
مرسدس بنز از طرح ژاکت پف دار رونمایی کرد! این خودروی تک ساخت،”پروجکت موندو جی” نام دارد. شعار این پروژه “هنر نبوغ” است. با این تغییرات پهنای خودرو به 3.4 متر و ارتفاع آن به 2.5 متر رسیده است. عناصر عجیبی مثل زیپ بزرگ روی سقف به چشم می‌خورد! منبع: خبرآنلاین
یک ترکیب جلیقه و ژاکت مناسب حتی می‌تواند در برابر شلیک فشنگ‌های کالیبر ۴۵ از یک مسلسل mp ۴ مقاومت کند.
طراحی یک خودروی مرسدس بنز با الهام از کاپشن پف‌دار ساخت مونکلر شکل گرفته است، تا به عنوان محصول مشترک خودروساز آلمانی و برند ایتالیایی، در هفته مد لندن شرکت کند.
گرانیت ژاکا، هافبک آرسنال، می‎گوید پیش از این هرگز با هیچ مربی‌ای شبیه به میکل آرتتا کار نکرده است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، تمام تلاشش را برای جلوگیری از درگیری گرانیت ژاکا با هواداران تاتنهام به کار گرفت.
انتخاب سایز مناسب کمک زیادی می‌کند. لگینگ‌های فاق بلند شکم را می‌پوشانند و بنابراین کمر خوش فرم‌تر دیده می‌شود. انتخاب رنگ و پارچه‌ی مناسب برای هر فصل هم از اهمیت زیادی برای داشتن یک ظاهر جوان و شاداب برخوردار است. لگینگ در زمستان با لباس‌های گشاد، مثل تیشرت یا بلوز، ژاکت یا کت ترکیب خوبی ایجاد می‌کند. در تابستان، لگینگ را با لباس‌هایی که کمر تنگی دارند یا تونیک ترکیب کنید. یک جفت کفش روباز، پوشش تان را تکمیل خواهد کرد. با این حال، چکمه و کفش پاشنه بلند هم گزینه‌ی خوبی هستند.
فیفا برنامه ای برای جریمه کردن گرانیت ژاکا ندارد و این باعث خشم شدید مردم و رسانه های صربستان شده است.
گرانیت ژاکا، ستاره تیم ملی سوئیس، می‌‌گوید به هم تیمی‌های برزیلی‌اش در آرسنال درباره این بازی هشدار داده است.
به نوشته اشپیگل، در پارلمان هوا به شدت سرد است خیلی سرد.«رناته کوئناست»، یکی از قانونگذاران حزب سبز شکایت دارد: من با ژاکت در داخل دفتر کارم نشسته‌ام و برای گرم کردن خودم مدام این پا و آن پا می‌کنم. با این حال هنوز بینی‌ام یخ است.
گرانیت ژاکا، ستاره آرسنال، می‌گوید از رفتاری که در بازی برابر صربستان در جام جهانی 2018 داشته پشیمان است.
گرانیت ژاکا، هافبک سوئیسی آرسنال، می‌گوید توپچی‌ها باید پیش از تعطیلی لیگ برتر به خاطر جام جهانی صدرنشینی خود را حفظ کنند.
گرانیت ژاکا، ستاره آرسنال، بین دو نیمه بازی برابر تاتنهام به خاطر اشتباهی که داشت از هم تیمی‌هایش عذرخواهی کرد.
گرانیت ژاکا معتقد است حق بازیکنان آرسنال بود که پس از گلزنی و پیروزی برابر فولام خوشحالی کنند.
کارت زردی که گرانیت ژاکا، هافبک آرسنال، در دیدار فصل گذشته مقابل لیدزیونایتد دریافت کرد، ممکن است با گروه‌های تبهکار سازمان‌یافته و شرط بندی مرتبط باشد.
گرانیت ژاکا، کاپیتان سابق آرسنال احساس می‌کند که رابطه‌اش با هواداران در یک سال گذشته بهبود یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ