سه ربات خواهر با ظاهر واقع‌گرایانه، تحولی در ساخت ربات های انسان نما به‌وجود می‌آورند. این‌ها را می‌توان خواهران کارداشیان دنیای ربات ها دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلیس فتا تهران بزرگ اظهار کرد: شخصی به پلیس فتا پایتخت مراجعه و مدعی شد افرادی ناشناس از طریق یک صفحه اینستاگرامی فروش اسباب بازی از بنده کلاهبرداری کرده اند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری دو کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان فروش اسباب بازی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند، خبر داد.
دو عضو تیم ملی ووشو بانوان برای حضور در بازیهای آسیایی انتخاب و معرفی شدند.
دو عضو تیم ملی ووشو بانوان برای حضور در بازیهای آسیایی انتخاب و معرفی شدند.
خواهران دوقلوی وزنه برداری ایران برای اولین بار به صورت همزمان در مسابقات آسیایی شرکت می کنند.
دو خواهر وزنه بردار برای اولین بار به صورت همزمان در مسابقات آسیایی نوجوانان و جوانان روی تخته می روند.
برخی جوری رفتار می‌کنند که گویی منتظرند تمامیت خواهان، بروند در اتاق‌شان و در را ببندند و به کارهایشان فکر کنند تا متنبه شوند. بعد با رخی شرمگین و گردنی کج، سراغ اصلاح‌طلبان بیایند و بابت کار‌هایی که کرده‌اند عذرخواهی کنند و از ایشان بخواهند که پشت فرمان قدرت بنشینند.‌ نمی‌شود در عرصه سیاست خارجی، دعوت به رئالیسم و عمل‌گرایی کرد و در عرصه داخلی این اندازه رمانتیک تحلیل کرد.
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
احسان ده‌پهلوان صبح امروز پنجشنبه برای پیگیری مشکل به وجود آمده به فدراسیون ووشو مراجعه کرد تا بلکه بتواند از طریق مسئولان این فدراسیون مشکل خود را حل کند هر چند که باز هم در زمان حضورشان در آنجا با مشکل بزرگی مواجه می‌شوند به طوری که کارمندان این فدراسیون با بیل به سر همسر او می‌زنند تا برای دقایقی او دچار بیهوشی شود.
کمیته امداد و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با هدف ترویج فرهنگ احسان و انفاق و راه‌اندازی مراکز نیکوکاری تخصصی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
غزاله و غزل حسینی در قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۲۱ عربستان عضو تیم ملی ایران بودند که غزاله چهارم شد اما توانست مدال برنز دوضرب را بگیرد و غزل در رده هشتم قرار گرفت.
خواهران وزنه‌برداری ایران تصمیم گرفتند به صورت خانوادگی مهاجرت کنند.
خواهران وزنه‌برداری ایران تصمیم گرفتند به صورت خانوادگی مهاجرت کنند.
خواهران وزنه‌برداری ایران تصمیم گرفتند به صورت خانوادگی مهاجرت کنند.
امام جمعه لاهیجان در توییتی نوشت: کار به جایی رسیده حتی خواهران شل حجاب از برهنگی برخی بی حجاب‌ها شکایت دارند! فرماندهان و سربازی‌های ما اسیر شدند، ما تا آخر هستیم.
خواهران منصوريان بعد از كسب عنوان قهرمانى ليگ ووشو مدال‌ها و ۲۰ درصد پاداش قهرمانی خود را به مردم زلزله‌زده خوی اهدا کردند.
خواهران دوقلوی کانادایی قهرمان مسابقات جام جهانی دوچرخه‌سواری شدند.
خواهران دوقلوی کانادایی قهرمان مسابقات جام جهانی دوچرخه سواری شدند.
نمایی زیبا از مسیه ۴۵، خوشه پروین یا هفت خواهران. گالیله برای اولین‌بار با استفاده از تلسکوپ خود، ستارگان کم‌نور خوشه پروین را که با چشم قابل مشاهده نبودند، رصد کرد، این خوشه به دلیل سحابی‌های بازتابی آبی رنگ خیره‌کننده‌اش معروف است.
مسئول خواهران انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر گفت: برنامه روز دوشنبه با معاونت امور زنان و خانواده انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر را لغو کردند. در گفتگو با ریاست دانشگاه به ایشان مطرح شده که دانشگاه نمی‌تواند امنیت ایشان را در این برنامه تضمین کند.
مسئول خواهران انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر گفت: در حالی که پس از پیگیری‌هایی که داشتیم، معاونت امورزنان و خانواده ریاست جمهوری با وجود ترافیک کاری این هفته دولت به خاطر بحث بودجه، حضور در این برنامه را قطعی کرده بودند، اما در گفتگو با ریاست دانشگاه به ایشان مطرح شده که دانشگاه نمی‌تواند امنیت ایشان را در این برنامه تضمین کند.
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: ظرفیت و بستر نهضت سوادآموزی باید در خدمت حوزه‌های علمیه خواهران قرار گیرد تا حوزه خواهران با استفاده از این ظرفیت گام مهمی در راستای زدودن بی سوادی بردارد.
در این ویدیو، شهربانو و سهیلا منصوریان - خواهران ووشوکار ایرانی - از حس و حال و خاطرات خود در سفر اربعین می‌گویند.
شهربانو و سهیلا منصوریان - خواهران ووشوکار ایرانی - از حس و حال و خاطرات خود در سفر اربعین می‌گویند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ