مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: ۴۰ هزار میلیارد تومان ضرر و زیان بانک سرمایه است اما به معنی این نیست که سرمایه های فرهنگیان از بین رفته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سلامت نیوز به نقل از ایت دیس نوشت: بدن انسان به ۱۳ ویتامین ضروری نیاز دارد تا بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد. این ویتامین‌ها عبارتند از: ویتامین‌های A، C، D، E و K به همراه ویتامین‌های گروه B (ریبوفلاوین، تیامین، بیوتین، ویتامین B ۱۲، ویتامین B ۶، فولات و اسید پانتوتنیک).
سگ‌ها از ۴۰ هزار سال پیش همدم انسان‌ها بودند، بنابراین باستان‌شناسان با یافتن ردپا‌های سگ حین حفاری یک سکونتگاه رومی ۲۰۰۰ساله در رومانی هیجان‌زده شدند، اما زیاد شگفت‌زده نشدند.
طبق بخشنامه دفتر واردات گمرک، تسری ماخذ حقوق ورودی و ممنوعیت واردات خودرو سواری بالای ۴۰ هزار دلار به ثبت سفارش های معتبر در زمان ورود به اماکن گمرکی، مناطق اقتصادی ویژه و آزاد ابطال شد.
رئیس پلیس راهور فراجا درباره جزئیات طرح ارائه یک روزه گواهینامه موتورسیکلت گفت: برابر آمار‌های پلیس راهنمایی و رانندگی، شش میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در کشور از موتورسیکلت استفاده می‌کنند، اما فاقد گواهینامه موتورسیکلت هستند. ما بررسی کردیم و دیدیم اگر با همین روال عادی و جاری بخواهیم کاری کنیم که این افراد گواهینامه موتورسیکلت دریافت کنند، بیش از ۴۰ سال زمان لازم است. به همین دلیل نیز طرح ارائه یک روزه گواهینامه موتورسیکلت را طراحی کردیم.
زمانی که فرد مضطرب یا خسته باشد، انقباضات شدیدتر می شوند. گاهی اوقات این اسپاسم پلک می تواند باعث بسته شدن کامل چشم یا حتی پارگی آن شود.
محمدرضا نیک نژاد: مهاجرت در پایه دانش آموزی مخصوص طبقات خاصی است و گستردگی ندارد. همانطور که در ایران شکاف طبقاتی زیاد و آموزش طبقاتی شده و عموما دیگر رشته‌های برند و پول ساز برای پولدار‌ها مانده است. آمار‌ها نشان می‌دهد از ۴۰ رتبه اول کنکور فقط یک نفر از مدارس دولتی است یا در سه هزار رتبه اول کنکور ۷ تا ۸ درصد و چه بسا کمتر از مدارس دولتی هستند. از طرف دیگر فقط آدم‌های پولدار توان فرستادن کودکان خود به مدارس خارج از کشور را دارند و اگر در خانواده متوسط چنین تصمیمی بگیرند حتما فشار زیادی به آن‌ها وارد می‌شود.
کمیساریای عالی امور پناهندگان در بیانیه‌ای اعلام کرد که از زمان آغاز درگیری‌ها و خشونت در سودان، تاکنون ۴۰ هزار تن از اتباع غیر سودانی خارطوم، پایتخت سودان را ترک کرده‌اند.
مهیار عسگری، مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز، در خصوص عملیات بازسازی ورزشگاه آزادی و شرایط فعلی این استادیوم توضیحاتی را ارائه داد.
رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به برخورد قاطعانه پلیس با انتشار دهندگان تصاویر خصوصی شهروندان در فضای مجازی گفت: برخی افراد سودجو با تبلیغات فریبنده و غیرواقعی و با هدف درآمدزایی در فضای مجازی کاربران را به سمت و سوی این صفحات هدایت کرده و با ترفند‌های مختلف اقدام به تصویر برداری از آن‌ها می‌کنند و بدون درنظر گرفتن حریم شخصی افراد به هر قیمتی قصد رشد و دیده شدن دارند.
هونگچی L ۵ احتمالا از پیشرانه V ۸ توربو بهره ببرد. قیمت و مشخصات دقیق این خودرو در آینده اعلام خواهد شد. نسل قبلی L ۵ از برچسب قیمتی ۸۳۰ هزار دلاری (حدود ۴۰ میلیارد تومان) بهره می‌برد و به احتمال بسیار زیاد، نسل جدید هم این چنین قیمتی داشته باشد. پذیرش سفارشات این خودرو از زمان رونمایی در نمایشگاه شانگ‌های شروع شده است.
پیگیری‌ها از بانک مرکزی نشان می‌دهد خبر "زیان ۴۰ درصدی ایران به دلیل وصول دیناری طلب خود از عراق" نادرست است.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با سقف کلی ۵۲۶۱ هزار میلیارد تومان بسته شده که نسبت به سال جاری، معادل ۴۰ درصد افزایش دارد. رئیسی در زمان تقدیم لایحه بودجه سال آینده، گفت که لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با سقف کلی ۵۲۶۱ هزار میلیارد تومان بسته شده که نسبت به سال جاری معادل ۴۰ درصد افزایش دارد. رئیسی در زمان تقدیم لایحه بودجه سال‌ آینده، گفت که لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با سقف کلی ۵۲۶۱ هزار میلیارد تومان بسته شده که نسبت به سال جاری معادل ۴۰ درصد افزایش دارد. رئیسی در زمان تقدیم لایحه بودجه سال‌ آینده، گفت که لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
رئیس انجمن اسقاط خودرو با بیان اینکه تاکنون ۱۰ هزار خودرو در طرح جایگزینی و ۳۰ هزار خودرو درطرح های دیگر اسقاط شده اند، گفت: با این روند برای اسقاط تمام فرسوده ها به ۴۰۰ سال زمان نیاز داریم.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با سقف کلی ۵۲۶۱ هزار میلیارد تومان بسته شده که نسبت به سال جاری معادل ۴۰ درصد افزایش دارد. رئیسی در زمان تقدیم لایحه بودجه سال‌ آینده، گفت که لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با سقف کلی ۵۲۶۱ هزار میلیارد تومان بسته شده که نسبت به سال جاری معادل ۴۰ درصد افزایش دارد. رئیسی در زمان تقدیم لایحه بودجه سال‌ آینده، گفت که لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی اولین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
رئیس اداره گاز سبزوار گفت: شهرستان سبزوار حدود ۱۰۷ هزار مشترک گاز خانگی دارد که از صبح امروز بر اثر افت فشار، گاز ۱۶ هزار مشترک در منطقه توحیدشهر سبزوار قطع شده و روند قطع گاز دیگر مشترکان سبزواری نیز تا زمان جبران افت فشار ممکن است تا حدود ۴۰ هزار مشترک ادامه یابد.
امروز بین ۷۰ تا ۸۰ درصد مردم کشور ما کم‌تر از ۱۰ میلیون تومان درآمد دارند که همین مسئله باعث می‌شود فقر تغذیه و فقر غذایی بر معیشت خانوار‌های ایران حاکم شود که به حتم تاثیر این فقر بر زنان و کودکان بیشتر است.
امروز مطالبی همچون رشد ۴۰ هزار تومانی ارزش سهام عدالت، فردا چهارشنبه ۹ آذرماه تعطیل رسمی اعلام شد؟ + فیلم، ماجرای استعفا عشقی از زبان خودش، سکه کانال ۱۷ میلیون را از دست داد، بیش از ۲۰ میلیون دلار فروخته شد، دامنه نوسان در پاییز تغییر می‌کند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عاقبت پیامک بازی در فضای مجازی/ قتل هولناک جوان ۲۰ ساله‌ دشتستانی/ جنایت پایان ۴۰ سال همسایگی/ سرقت گردنبند زنان توسط مردان موتورسوار در شرق تهران/ ماجرای مرگ مرموز دختر ۱۰ ساله در خانه پدری/ قتل برای ۵۰ هزار تومان!/ سناریوی عجیب برای سرقت ۲ میلیارد ارز دیجیتال
در سال ۱۴۰۰ تعداد زنان در گروه سنی ۱۵ تا ۲۴ سال به ۵ میلیون و ۹۰ هزار نفر رسیده که یک میلیون و ۹۸۵ هزار نفر از آن جزء جمعیت NEET‌ها (بی تحصیل، بی کار، بی مهارت) هستند.
بعد از گذشت حدود ۴ سال اردوی تیم ملی فوتسال زنان ایران با هدف استعدادیابی در مرکز تیم‌های ملی برگزار شده است.
تیم ملی شطرنج ایران که در مسابقات المپیاد جهانی شرکت کرده است، در بخش بانوان به پیروزی رسید درحالی که مردان شطرنج ایران مقابل کانادا به تساوی رضایت دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ