تیم ملی شطرنج ایران که در مسابقات المپیاد جهانی شرکت کرده است، در بخش بانوان به پیروزی رسید درحالی که مردان شطرنج ایران مقابل کانادا به تساوی رضایت دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رم در اولین بازی فصل جدید سری آ در خانه میزبان سالرنیتانا بود و مقابل این تیم با تساوی 2-2 متوقف شد.
توقف الهلال در شب معارفه نیمار، بنزما هم گل نزد
الهلال نتوانست در دیدار پس از رونمایی نیمار برنده از زمین خارج شود و برابر الفیحاء به تساوی یک – یک رسید.
فعالیت‌های غیراصولی در مسجد معیرالممالک، حسب پیگیری و حضور یگان حفاظت میراث‌فرهنگی متوقف شده است.
کایسری اسپور در حضور هافبک ایرانی خود مقابل استانبول اسپور به تساوی رسید.
توقف تیم آسیایی در رفسنجان
پلیس روز چهارشنبه اعلام کرد ورود یک مار عظیم الجثه باعث توقف مسابقه کریکت در کلمبو، سریلانکا شد.
روزنامه اطلاعات ۱۰ مرداد ۱۳۵۲ در خبری آورده که تخلفاتی مانند دور زدن در محل ممنوعه، توقف در پیچ‌ها، توقف دوبله و استفاده از بوق شیپوری با ۱۰۰ تومان جریمه روبرو خواهند شد.
مردمان فرهنگ چیمو در کشور پرو که از توقف باران‌های سیل آسا ناامید شده بودند، با ارزش‌ترین داشته خودشان را پیشکش خدایان می‌کردند: آینده‌شان!
لورکوزن در روزی که سردار آزمون حدود نیم ساعت برای این تیم به میدان رفت مقابل یونیون برلین متوقف شد.
مدیرعامل استقلال دیشب در خلال مناظره با قربان‌زاده به شکلی ناباورانه مدعی بستن حساب‌های باشگاه شد.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال نساجی و استقلال در هفته بیست و یکم لیگ برتر در شرایطی با تساوی به پایان رسید که شاگردان ساپینتو تیم برتر میدان بودند اما توپ هایشان به تور نرسید.
روند شکل‌گرفته در سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸، الگوی مدیریت کلان کشور طی سال‌های ۱۳۶۸ تا ۱۳۸۴ را دچار تغییر و تحول اساسی و مبنایی کرد. آنچه باعث شد چهره‌ای همچون میرحسین موسوی پس از سال‌ها سکوت و حاشیه‌نشینی، به میانه میدان سیاست بازگردد (چنان که خود می‌گفت)، احساس‌خطر از شکل‌گیری همین روند انحرافی در اداره کشور بود.
روز دوم مسابقات هاکی روی یخ کشورهای اسلامی با کسب دو پیروزی و یک شکست برای تیم‌های ملی بانوان و آقایان ایران همراه بود.
تیم لبنیات هراز آمل در هفته دوازدهم لیگ برتر مردان به دوازدهمین برد متوالی خود دست یافت و شهرداری ارومیه با شکست هورسان شگفتی‌ساز شد.
سامان قدوس در جریان دیدار دوستانه تیمش مقابل وولفسبورگ یک نیمه به میدان رفت.
مرداد ۹۲ بود که به هشدار‌های خشک‌شدن دریاچه واکنش‌هایی نشان داده شد آن هم با تشکیل کارگروه نجات دریاچه ارومیه. ۶ ماه زمان برد تا برنامه ۱۰ ساله احیای دریاچه نوشته شود. البته دوسال طول کشید تا خبر‌ها از تثبیت وضعیت دریاچه و توقف روند کاهش تراز آب بگویند؛ یعنی به وقت شهریور ۹۵.
بررسی‌ها نشان می‌دهد حباب قیمت مسکن به زیر ۲ میلیون تومان رسیده که در نتیجه‌ی توقف نسبی رشد قیمت ماهانه مسکن در مرداد امسال نسبت به تیر ماه بود.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با پیروزی مقابل هند در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا به دیدار نهایی این رقابت‌ها راه یافت.
در روزیکه فولاد خوزستان کاملا تیم برتر میدان برود، احسان مرادیان و تیر دروازه مانع از کسب پیروزی تیم نکونام شدند.
مهاجم ایرانی هال سیتی در جریان تساوی تیمش برابر پرستون به میدان رفت.
مهاجم ایرانی هال سیتی در جریان تساوی تیمش برابر پرستون به میدان رفت.
تلف شدن دومین توله یوز آسیایی
رهبر انقلاب اسلامی با تأیید سخنان امیر قطر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، ظلم چند ده‌ساله صهیونیستهای خبیث به مردم فلسطین را واقعیتی تلخ و ضربه‌ای به دنیای اسلام و جهان عرب خواندند و گفتند: در مقابل این جنایتها، توقع جمهوری اسلامی ایران از دنیای عرب ورود صریح به میدان عمل سیاسی است.
او ابوذروار جا پا جای ولی گذشت و در مسیر عزت بخشیدن به همه مظلومان عالم، لحظه‌ای توقف نکرد. تکیه گاهی بود برای همه رزمندگان در ارض مقدس و صخره‌ای سترگ بر سر راه سیلاب‌هایی بود که به قصد نابودی ملل مظلوم به ویژه مردمان غرب آسیا و ستم دیدگان مسلمان در اقصی نقاط جهان به راه افتاده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ