ایرنا نوشت: برخی جریانات تلاش می‌کنند فوت مرحومه قادری را به اغتشاشات اخیر ربط دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایرنا: بیرانوند ساعت ۱۸ به باشگاه استقلال می‌رود
فریده شجاعی همسر اسطوره فقید استقلال گفت: انگار استقلال نفرین شده است. امیدوارم این مشکلات حل شود و روزی را ببینیم که دیگر چنین اتفاقاتی در فوتبال ایران نباشد. باور کنید گاهی اوقات می‌گویم اگر منصور زنده بود به خاطر دیدن چنین صحنه‌هایی بنده خدا سکته می‌کرد. این اتفاقات اصلاً در شأن ورزش ایران و هواداران استقلال نیست.
صبح امروز برخی از کانال‌ها از استعفای سلاح ورزی خبر دادند. خبرگزاری دولت دراین باره نوشت حسین سلاح‌ورزی که هفته گذشته با حواشی بسیار به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران انتخاب شده بود، از این سمت کنار رفت.
کلیپی است ساعاتی پیش با عنوان لحظه شلیک تیر خلاص نیروهای طالبان به مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در حال انتشار است که این فیلم نه‌تنها مربوط به درگیری روز ۶ خرداد نیست که با توجه به جغرافیای کوهستانی این فیلم، مشخص است که در چنین منطقه‌ای در هیچ نقطه از سیستان وجود ندارد.
خبرگزاری دولت دلیل سقوط زهرا برناکی از ساختمان را خودکشی عنوان کرد.
بانوی ملی‌پوش پاراتیراندازی ایران اولین مدال طلای کشورمان در رقابت‌های جام جهانی را به ارمغان آورد.
پدر آرات حسینی در واکنش به انتقاد‌ها در فضای مجازی نوشت: ایران بامردمانی نفرین شده که تا یک حرفی برامون ساخته می‌شه عقده‌هاشون رو می‌نویسند! این جماعت لیاقت آرات من را نخواهند داشت تو اولین فرصت دیگر خواهیم رفت.
بعداز گروه سوم که استرالیا ، عربستان و چین در کنار تاجیک‌ها در آن حضور دارند، گروه ایران دشوار نرین گروه مسابقات است. البته فوتبال رده سنی پایه پیش‌بینی ناپذیر است اما میزبان در گروه اول قرعه بسیار آسانی دارد.
ادعای ایرنا از ۳گزینه نهایی سرمربیگری تیم ملی ایران
برخی رسانه‌ها امروز از خودکشی یک بلاگر خبر دادند و نوشتند: خودکشی بلاگر معروف؛ ساعت ۱۰:۴۵ صبح دیروز به پلیس اعلام شد و رهگذران در حال عبور از یکی از خیابان‌های مرکز شهر متوجه زن جوانی شدند که نیمه هوش روی زمین افتاده است.
لطیف صادقی اظهار داشت: به دنبال شکست اغتشاشگران برای ناامن جلوه دادن شهر‌ها و عدم همراهی مردم با آنان و ناامیدی ناشی از حضور شورانگیز مردم در راهپیمایی تاریخی ۲۲ بهمن شامگاه امشب تعدادی افراد ناشناس با در دست داشتن سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سوی مردم و بازار در مرکز شهر دهلران کردند.
ایرنا به نقل از یک منبع آگاه: چند جوان آشوبگر ضمن سنگ پرانی به سمت نیروهای انتظامی و خودروهای آنان، همچنین اقدام به پرتاپ مواد آتش زا کردند که بطور تصادفی به خودرو طلبه ای که در محل پارک شده بود، اصابت کرد و دچار آتش سوزی شد.
تجمع تعدادی از شهرواندان چینی در روز‌های اخیر در برخی شهر‌ها با هدف اعلام خواسته خود مبنی بر انجام اصلاحاتی در سیاست‌های دولت درخصوص قرنطینه‌های کرونایی، باعث شده تا رسانه‌های غربی این موضوع را در کانون توجه خود قرار داده و با استفاده از حربه بمباران رسانه‌ای و ایجاد موج خبری گسترده در رسانه‌های نوشتاری، تصویری وفضای مجازی، اعتراض تعدادی از شهروندان چینی را بزرگنمایی کرده و حتی آن را به بهای جهانی نفت گره بزنند.
خبرگزاری دولتی ایرنا نوشت: یک مقام آگاه گفت: در جریان آشوب و اغتشاش یکشنبه شب در شهرستان جوانرود (شمال کرمانشاه)، سه نفر از اغتشاشگران کشته شدند.
نسرین شاهی با کسب مدال نقره مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان سهمیه لازم برای حضور در بازی های پارالمپیک پاریس را به دست آورد.
سرانجام اتفاقی که انتظارش را می کشیدیم فرا رسید و تیم فوتبال امید وحدت خراسان یا شهر خودرو از جدول مسابقات لیگ دسته اول کنار گذاشته می‌شود.
در حالی که رسانه‌های معاند خبر از درگیری و ناآرامی در نوشهر مازندران خبر می‌دهند، مشاهده عینی خبرنگار ایرنا حاکی از وجود آرامش در این شهر است و تنش و درگیری صحت ندارد.
از برخی مناطق حاشیه شهر زاهدان خبر می‌رسد که تعداد معدودی دست به آتش زدن لاستیک کردند.
دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه‌ای از آزادی تمام دانشجویان این دانشگاه که در تجمعات دانشگاه دستگیر شده بودند، خبر داد.
در درگیری های شب گذشته دانشگاه شریف، کسی فوت نکرده است اما تعدادی از دانشجویان، اساتید و نیروهای حراست دانشگاه دچار آسیب دیدگی شدند.
یک منبع مطلع امنیتی گفت: کشته شدگان "عبدالمجید ریگی "و "یاسر شه بخش" هستند که در حوادث روز گذشته زاهدان کشته شدند.
ایرنا: جهش ۸ برابری قیمت مسکن در دولت روحانی
آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران برای دومین‌بار متوالی در لیگ بیست‌ودوم، ضربه پنالتی به‌دست آمده به سود مس رفسنجان را از دست داد تا همچنان ناکام در گلزن در فصل جدید باشد.
کیهان در شماره امروز –دوشنبه- در یادداشتی تحت عنوان «اروپا گرفتارِ نفرین ۸۰ سالگی اسرائیل؟» به قلم «محمد ایمانی» با طرح مقدماتی پیرامون در اوج بودن راهبرد‌های سیاسی خارجی ایران و رو به زوال بودن سیاست‌های آمریکا در صحنه جهانی، در آستانه فصل زمستان و نیاز‌های ویژه اروپا به منابع انرژی نفت و گاز ایران، به آن‌ها پیشنهاد کرده با فاصله گرفتن از آمریکا و اسرائیل، بدون برجام، خود را از بحران نجات دهند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ