دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه‌ای از آزادی تمام دانشجویان این دانشگاه که در تجمعات دانشگاه دستگیر شده بودند، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل بانک مرکزی گفت:تمام منابع ارزی توقیف شده ایران در کره جنوبی آزاد شده و این منابع به صورت پرداخت بانکی جهت خرید کالاهای غیرتحریمی استفاده می‌شود.
عضو تیم تکواندو دانشجویان ایران گفت: از بدو ورود با اعضای تیم عهد بستیم که یک مدال خوش رنگ برای کشور بیاوریم به همین دلیل تمام تلاش خود را کردیم.
سخنگوی وزارت برق عراق اعلام کرد که این وزارت تمام بدهی‌های گازی ایران به مبلغ ۱۱ تریلیون دینار را پرداخت کرده است.
وزیر برق عراق از پرداخت تمام بدهی‌های گازی ایران خبر داد.
فوتبالیست ایرانی برنتفورد پس از سه سال به پایان کارش با این باشگاه رسید.
اردبیل- معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: تمام کشورهای دنیا بازار هدف گردشگری ایران هستند.
روز چهارشنبه، 16 فروردین ماه، آغاز مسیر سخت و طولانی دختران ایرانی در مسیر صعود به المپیک پاریس خواهد بود.
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای به مناسبت ۱۲ فروردین تصریح کرد: در حال حاضر، همه گزینه‌های نظامی، امنیتی، سیاسی و فرهنگی در کارزار با ملت ایران، ناتوان و ناامید گردیده است.
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را تبریک گفت.
هافبک تیم ملی روسیه گفت که او تمام بازی های ایران در جام جهانی را تماشا کرده است.
تیم فوتبال جوانان ایران یک برد دیگر برای صعود به جام جهانی زیر ۲۰ سال نیاز دارد.
بهترین پاسور والیبال ایران؛ کسی که نسان داد سن‌ و سال فقط برایش یک عدد است.
رقابت برای سهمیه لیگ برتر والیبال ایران به اوج خود رسیده است.
سرمربی پیکان می‌گوید مصدومیت چند بازیکن کلیدی تیمش محدودیت‌هایی را برای او و کادرفنی ایجاد کرده است.
سرمربی پرسپولیس گفت: صدا و سیما رسالت بزرگی دارد و آن‌ها می‌توانند به اتحاد مردم کمک کنند نه اینکه باعث تفرقه شود. صدا و سیما باید مشکلات مردم و بحث اقتصادی و آلودگی هوا را مطرح کند و باعث شود مشکلات برطرف شود. علت گرانی و تورم را بجوید و باری از روی دوش مردم بردارد. امیدوارم دیگر از این اتفاقات نیافتد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: گسترش فضای مجازی باعث شد که شاهد ادبیاتی در اغتشاشات و حوادث اخیر باشیم که چنین ادبیاتی نه در محیط دانشگاه‌های ما وجود داشته و نه در گذشته ایران. تمام این تغییرات، ناشی از گسترش استفاده از فضای مجازی در بین جوانان است.
تایلر آدامز، ستاره تیم ملی آمریکا، می‌گوید این تیم دیگر فقط باید به بازی برابر ایران فکر کند.
234 روز بعد از هم‌گروه‌شدن ایران با انگلیس در گروه دوم جام جهانی، بالاخره نوبت به سخت‌ترین بازی ایران در جام جهانی قطر 2022 رسید.
بعد از هشت ماه تحلیل، کری‌خوانی و آماده‌سازی سرانجام جام جهانی فوتبال برای ایران و انگلیس به طور رسمی شروع خواهد شد.
همانطور که کی‌روش در پایان مسابقه و در مصاحبه خود کوتاه بر آن تاکید کرد بدترین اتفاق در بازگشت او به ورزشگاه آزادی مصدومیت امید ابراهیمی بود.
بعد از اردلان، اجتهادی صحبت کوتاهی کرد و سپس نوبت به عادل فردوسی‌پور رسید: جای دانشجو پشت میله زندان نیست. همه مردم ایران خواهان آزادی بی‌قیدوشرط دانشجوهای در بند هستند. این خواسته حداقلی نه تنها این دانشگاه، بلکه تمام دانشگاه‌هاست.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: جمهوری اسلامی ایران به قرآن عمل کرد و به همین دلیل دنیای زر، زور و تزویر علیه آن جمع شده است، اما حتی اگر دنیا هم علیه ما جمع شود، هیچ باکی وجود ندارد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: منافقان که این روزها جنگ تمام عیار رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته اند باید از خشم ملت بترسند.
وزیر امور خارجه با اشاره به ظرفیت‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های پزشکی، دارو، کشاورزی، آموزش پزشکی، شیلات و ... خاطرنشان کرد: آمادگی داریم تعدادی بورسیه برای دانشجویان زنگباری در ایران داشته باشیم، همچنین در حوزه تولید برق و استفاده از انرژی خورشیدی، ایران دارای تکنولوژی بالایی است و در حال حاضر تنها یک شرکت ایرانی مشغول ساخت نیروگاه سه هزار مگاواتی در جنوب عراق است که فاز اول آن تمام شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ