خبرگزاری دولت دلیل سقوط زهرا برناکی از ساختمان را خودکشی عنوان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ملی المپیک در مورد گزارش خبرگزاری مهر در رابطه با زهرا نعمتی، اعزام این کماندار به بازی های آسیایی و روند طی شده برای کاروان کیفی ایران توضیح داد.
زهرا لطف آبادی می گوید دوست دارم بخاطر حضور در تیم ملی قید پیشنهادات خارجی را بزنم و در لیگ ایران بازی کنم.
زهرا رستمی در ماده پرتاب چکش رتبه‌ای بهتر از یازدهمی آسیا را کسب نکرد.
زهرا رستمی در ماده پرتاب چکش رتبه ای بهتر از یازدهمی آسیا را کسب نکرد.
زهرا رستمی در ماده پرتاب چکش رتبه ای بهتر از یازدهمی آسیا را کسب نکرد.
زهرا کریمی از قهرمانان ورزش کبدی ایران با انتشار این ویدیو نوشت: همش که نباید از موفقیت‌هام پست بذارم!
پس از رحلت پیکر امام خمینی جهت وداع در روز ۱۵ خرداد ۱۳۶۸ به مصلای تهران منتقل شد، یخچال بزرگی با دیوار‌های شیشه‌ای بر روی چند کانتینر به‌طوری قرار گرفت تا مردم بتوانند پیکر امامشان که عمامه‌ای سیاه به نشانه انتساب به سادات بر روی سینه داشت را ببینند. پس از اقامه نماز ابتدا تصمیم گرفته شد برای تشییع کامیونی تابوت حامل پیکر را به بهشت زهرا که در ۲۰ کیلومتری مصلا بود منتقل کند و یک هلی کوپتر از آغاز مسیر تابوت را همراهی می‌کرد، در میانه راه به علت هجوم جمعیت زیادی که برای تشییع پیکر آمده بودند ادامه دادن مسیر غیر ممکن شد و هلی کوپتر به زحمت به زمین نشست و پیکر برای تکفین مجدد به جماران و در رور بعد به محل تدفین منتقل شد. در یازدهم ژوئن ۱۹۸۹، یک ششم جمعیت وقت ایران (بیش از ده میلیون نفر)، جمعیتی به وسعت ۳۲ کیلومتر برای تشییع پیکر امام خمینی به حوالی بهشت زهرا آمدند تا این بدرقه بزرگترین مراسم تشییع دنیا لقب بگیرد. بخشی از عکس‌های زیر از مجموعه آرشیو خبرگزاری ایرنا از مراسمات پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۸ است که برای اولین بار منتشر می‌شود.
زینب اسماعیلی، زهرا پوراسماعیل و علیرضا حسین پور با قبول شکست برابر حریفان خود از دور رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان کنار رفتند.
زینب اسماعیلی، زهرا پوراسماعیل و علیرضا حسین پور با قبول شکست برابر حریفان خود از دور رقابت های قهرمانی جهان باکو کنار رفتند.
زینب اسماعیلی، زهرا پوراسماعیل و علیرضا حسین پور 3 ملی پوش تکواندوی ایران در روز دوم رقابت های جهانی باکو هستند.
سمنان - فرمانده انتظامی استان سمنان با رد شائبه قتل زهرا برناکی قهرمان پاراالمپیک ایران، گفت: تحقیقات نشان می‌دهد که وی خودکشی کرده است.
دامغان- «زهرا برناکی» قهرمان ۳۳ ساله رشته ورزشی دو و میدانی تیراندازی با تفنگ بادی پارالمپیک ایران، بر اثر سقوط از ساختمان دار فانی را وداع گفت.
گورستانی که تفکر پایه‌ریزی آن با هدف پایان‌دادن به قبرستان‌های متعدد در پایتخت ایران در سال ۱۳۴۵ شکل گرفت، در نهایت در ۲۷ تیر ۱۳۴۹، اولین میهمان دائمی خود را پذیرا شد؛ پس از «محمدتقی خیال» که در قطعه یک، ردیف یک و شماره یک به خاک سپرده شد، حدود یک‌میلیون‌و ۷۰۰ هزار نفر دیگر هم در بزرگ‌ترین گورستان ایران ساکن شدند تا شهر بزرگی از مردگان در جنوب تهران و در محدوده منطقه ۱۹ شکل بگیرد.
سال ١٣۵١ است. دکتر محمدرضا کاظم‌زاده لاهیجی، پزشک خیر، برای معلولان و سالمندان رهاشده، خانه خیریه کهریزک را در انتهای جاده قم، بعد از بهشت زهرا (س)، راه‌اندازی می‌کند، فقط برای اینکه این افراد جایی برای خواب و نانی برای خوردن داشته باشند.
در پایان تساوی یک بر یک ایران در دیدار برگشت برابر میانمار زهرا قنبری به عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب شد.
مراسم تشییع پیکر صلاح الزواوی، سفیر سابق فلسطین در تهران، چهارشنبه ۳ اسفند با حضور سفیر فلسطین و بعضی از سفیران مقیم تهران و سایر مقامات کشوری در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا برگزار شد.
بعد از اتمام مسابقات در هفته شانزدهم لیگ برتر زنان، تکلیف قهرمانی خاتون در این مسابقات روشن شد اما دو مهاجم گلزن این لیگ، شانه به شانه یکدیگر برای فتح عنوان خانم گلی می‌جنگند.
رئیس قوه قضاییه گفت: مسئولان و مراجع ذیربط قضایی با توجه به در پیش بودن ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) تمهیدات لازم را برای آزادی و بهره‌مندی از ارفاقات قانونی در قبال آن دسته از زندانیان واجد شرایط فراهم آورند.
رئیس قوه قضاییه گفت: مسئولان و مراجع ذیربط قضایی با توجه به در پیش بودن ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) تمهیدات لازم را برای آزادی و بهره‌مندی از ارافاقات قانونی در قبال آن دسته از زندانیان واجد شرایط فراهم آورند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر در حکمی زهرا ملامحمد علیان مهریزی را به عنوان سرپرست موسسه آموزش عالی علمی‌کاربردی هلال ایران منصوب کرد.
زهرا غلامزاده با کسب رکورد لازم در مسابقات پاراتیراندازی قهرمانی جهان، سهمیه لازم برای حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ را به دست آورد.
زهرا خواجوی دروازه‌بان ۲۵ ساله تیم ملی زنان ایران بعد از یک دوری دو ساله به اردوی تیم ملی بازگشت.
زهرا نعمتی که بعد از بازی‌های پارالمپیک از حضور در هر اردو و مسابقه‌ای فاصله گرفت، تصمیمات تلویحی برای آغاز به کار دوباره‌اش گرفته اگر چه هنوز ابهاماتی در مورد شرایط او وجود دارد.
زهرا نعمتی که بعد از بازی‌های پارالمپیک از حضور در هر اردو و مسابقه‌ای فاصله گرفت، تصمیمات تلویحی برای آغاز به کار دوباره‌اش گرفته اگر چه هنوز ابهاماتی در مورد شرایط او وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ