یک منبع مطلع امنیتی گفت: کشته شدگان "عبدالمجید ریگی "و "یاسر شه بخش" هستند که در حوادث روز گذشته زاهدان کشته شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایرنا: بیرانوند ساعت ۱۸ به باشگاه استقلال می‌رود
صبح امروز برخی از کانال‌ها از استعفای سلاح ورزی خبر دادند. خبرگزاری دولت دراین باره نوشت حسین سلاح‌ورزی که هفته گذشته با حواشی بسیار به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران انتخاب شده بود، از این سمت کنار رفت.
عبدالحمید خراسانی پس از درگیری مرزی هفته قبل طالبان و ایران توئیتی جنجالی منتشر و در آن ایران را تهدید کرد.
کلیپی است ساعاتی پیش با عنوان لحظه شلیک تیر خلاص نیروهای طالبان به مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در حال انتشار است که این فیلم نه‌تنها مربوط به درگیری روز ۶ خرداد نیست که با توجه به جغرافیای کوهستانی این فیلم، مشخص است که در چنین منطقه‌ای در هیچ نقطه از سیستان وجود ندارد.
خبرگزاری دولت دلیل سقوط زهرا برناکی از ساختمان را خودکشی عنوان کرد.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالمجید معادیخواه از نخستین وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران به جماران گفت: چه بخواهیم و چه نخواهیم باید بپذیریم که کشور خوب اداره نشده است، کسی را نمی‌خواهیم مقصر کنیم، دنبال مچ‌گیری نیستیم و خودمان را هم استثنا نمی‌کنیم، اما امروز با آمار اگر بخواهیم حرف بزنیم باید از امکانات استفاده کنیم تا بتوانیم به صورت آماری و به صورت دقیق حرف سخنی بگوییم، ولی اگر کسی به جامعه نگاه کند، می‌بیند که بخش عظیمی از مردم از شرائط فعلی راضی نیستند؛ اسم آن را هر چه بگذاریم، این وضعیت چیزی نبود که ما فکر می‌کردیم و می‌خواستیم.
عبدالحمید خراسانی یک چهره جنجالی پنجشیری و تاجیک است. گفته می‌شود او در زمان دولت اشرف غنی در خفا در پنجشیر زندگی می‌کرد و چندین بار نیز بازداشت شده است.
عبدالحمید خراسانی، یکی از فرماندهان طالبان به علت اظهاراتش علیه ایران، برکنار شد.
این توییت تهدید آمیز عبدالحمید خراسانی، فرمانده تاجیک‌تبار طالبان است که تلویحا ایران را تهدید به اقدام نظامی کرده است.
برخی رسانه‌ها امروز از خودکشی یک بلاگر خبر دادند و نوشتند: خودکشی بلاگر معروف؛ ساعت ۱۰:۴۵ صبح دیروز به پلیس اعلام شد و رهگذران در حال عبور از یکی از خیابان‌های مرکز شهر متوجه زن جوانی شدند که نیمه هوش روی زمین افتاده است.
لطیف صادقی اظهار داشت: به دنبال شکست اغتشاشگران برای ناامن جلوه دادن شهر‌ها و عدم همراهی مردم با آنان و ناامیدی ناشی از حضور شورانگیز مردم در راهپیمایی تاریخی ۲۲ بهمن شامگاه امشب تعدادی افراد ناشناس با در دست داشتن سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سوی مردم و بازار در مرکز شهر دهلران کردند.
شریعتمداری نوشت: شیخ عبدالحمید در جریان اغتشاشات اخیر ضمن حمایت از تروریست‌های آشوبگر، اتهامات ناروا و عجیب و البته مضحک آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد. نظیر، بی‌گناهی تروریست‌هایی که به قتل شهروندان اعتراف کرده بودند، ادعای تجاوز به بازداشت‌شدگان! و ده‌ها ادعای دروغ دیگر... حالا جای این سؤال است که با توجه به موارد یاد شده هنوز هم می‌توان آقای عبدالحمید را یک عالم دینی و معتقد به باور‌ها و عقاید برادران و خواهران اهل سنت دانست؟!
روزنامه ایران درباره مولوی عبدالحمید نوشت: اینکه ایشان با چه مبنایی سرزمین‌های مقدس فلسطین و قسمت غربی قدس شریف را به رژیم صهیونیستی می‌بخشند معلوم نیست، ولی بر این باور هستیم که این امر، باور اهل سنت ایران زمین نیست.
روزنامه دولت نوشت: جریان عبدالحمید اسماعیل زهی تلاش دارد تا مسجد زاهدان را به عنوان مقر اصلی فتنه، شورش و ناامنی زنده نگه داشته و هر بار با تحریک جوانان و حرکت در پازل دشمنان مردم ایران نقش مخرب خود را ادامه دهد.
ایرنا به نقل از یک منبع آگاه: چند جوان آشوبگر ضمن سنگ پرانی به سمت نیروهای انتظامی و خودروهای آنان، همچنین اقدام به پرتاپ مواد آتش زا کردند که بطور تصادفی به خودرو طلبه ای که در محل پارک شده بود، اصابت کرد و دچار آتش سوزی شد.
تجمع تعدادی از شهرواندان چینی در روز‌های اخیر در برخی شهر‌ها با هدف اعلام خواسته خود مبنی بر انجام اصلاحاتی در سیاست‌های دولت درخصوص قرنطینه‌های کرونایی، باعث شده تا رسانه‌های غربی این موضوع را در کانون توجه خود قرار داده و با استفاده از حربه بمباران رسانه‌ای و ایجاد موج خبری گسترده در رسانه‌های نوشتاری، تصویری وفضای مجازی، اعتراض تعدادی از شهروندان چینی را بزرگنمایی کرده و حتی آن را به بهای جهانی نفت گره بزنند.
خبرگزاری دولتی ایرنا نوشت: یک مقام آگاه گفت: در جریان آشوب و اغتشاش یکشنبه شب در شهرستان جوانرود (شمال کرمانشاه)، سه نفر از اغتشاشگران کشته شدند.
ایرنا نوشت: برخی جریانات تلاش می‌کنند فوت مرحومه قادری را به اغتشاشات اخیر ربط دهند.
روزنامه دولتی ایران امروز در گزارشی به مولوی عبدالحمید، امام جمعه زاهدان حمله کرد و او را عامل تحریک و زمینه‌ساز آشوب خواند.
ایران نوشت: اظهارات دشمن‌پسند مولوی عبدالحمید از جمله عوامل تحریک و زمینه‌ساز آشوب‌ها بود.
در حالی که رسانه‌های معاند خبر از درگیری و ناآرامی در نوشهر مازندران خبر می‌دهند، مشاهده عینی خبرنگار ایرنا حاکی از وجود آرامش در این شهر است و تنش و درگیری صحت ندارد.
فضای شهر زاهدان قبل و حین برگزاری نماز جمعه آرام و اینترنت وصل است، اما حضور پررنگ نیرو‌های امنیتی در سطح شهر مشاهده می‌شود. منبع: ایسنا
رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی را اتخاذ کرده که گا‌ه او را نزد نهاد‌های رسمی از یک شخصیت حافظ امنیت و منافع ملی به شخصی تحریک‌آمیز برای ایجاد ناآرامی تبدیل کرده است
رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی را اتخاذ کرده که گا‌ه او را نزد نهاد‌های رسمی از یک شخصیت حافظ امنیت و منافع ملی به شخصی تحریک‌آمیز برای ایجاد ناآرامی تبدیل کرده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ