سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اظهار کرد: آن‌ها نظام جمهوری اسلامی و کشور ایران را آزموده‌اند؛ این حرف‌ها و اتهام‌هایی که رؤسای جمهور آمریکا و اوکراین به ایران نسبت می‌دهند، به‌طور کامل دروغ و تهمت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع و سخنگوی نیروهای مسلح یمن بر آمادگی این نیروها برای مقابله با دشمن متجاوز تاکید کردند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز گفت: عواقب لغو پیمان نیروهای مسلح متعارف در اروپا برعهده روسیه نیست.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن نشستی خبری برگزار کرد و طی سخنانی به شکست اهداف پنهان و آشکار متجاوزان به یمن اشاره کرد.
سخنگوی نیروهای مسلح اوکراین می‌گوید ارتش این کشور ابزار و توانایی لازم برای مقابله با موشک‌های بالستیک ایران را در اختیار ندارد.
سخنگوی ارتش گفت: طرح برگزاری جشنواره فرهنگی رسانه‌ای نیروهای مسلح تصویب شد، مهمترین هدف این جشنواره که با مشارکت همه نیروهای مسلح برگزار می‌شود، ارتقا تولیدات فرهنگی و تبیین فداکاری‌ها است.
سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برای مقابله با این اراذل‌واوباش رسانه‌ای باید در مقابلشان ایستاد و ماهیت وجودی‌شان را تبیین کرد.
سخنگوی ارتش گفت: رزمایش‌های نیروهای مسلح پیام لازم را به دشمنان مخابره می‌کند و همچنان خیال هرگونه تعرض به کشور را از ذهن‌شان دور می‌کند.
سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق گفت: بغداد طرح استقرار نیروهای مرزبانی عراق در خط صفر مرزی با ایران و ترکیه را پیش خواهد برد.
«بیزنس اینسایدر» به نقل از «یوگنی سیلکین» سخنگوی ستاد مشترک نیرو‌های مسلح اوکراین اعلام کرد که روسیه استفاده از هواپیما‌های بدون سرنشین ایرانی که از «پلاستیک و سایر مواد نامقاوم در برابر یخبندان» ساخته شده را متوقف کرده است.
سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق اعلام کرد که در عملیات این نیروها ۶ تروریست برجسته داعش بازداشت شدند.
سخنگوی نیروهای مسلح در واکنش ‌به بلوف‌زنی مسئولان آمریکایی، انگلیسی و رژیم جعلی صهیونیستی گفت: اینها خودشان می‌دانند که اگر خطایی راهبردی از آنها سر بزند چه بلایی سر آنها توسط جمهوری اسلامی ایران می‌آید.
سخنگوی نیروهای مسلح ایران با اشاره به اینکه اتهامات آمریکا و اوکراین علیه ایران دروغ است گفت: مبادلات ایران و روسیه به سال‌ها پیش از جنگ روسیه و اوکراین برمی‌گردد و ما دخالتی در جنگ روسیه و اوکراین نداریم.
‌سخنگوی نیرو‌های مسلح ایران با اشاره به اینکه اتهامات آمریکا و اوکراین علیه ایران دروغ است گفت: مبادلات ایران و روسیه به سال‌ها پیش از جنگ روسیه و اوکراین برمی‌گردد و ما دخالتی در جنگ روسیه و اوکراین نداریم.
سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق امروز دوشنبه از دستگیری سرکرده بارز داعشی در کرکوک خبر داد.
سخنگوی وزارت علوم در ادامه تاکید کرد: هدف اصلی این طرح، خدمت‌رسانی به جامعه فرهیخته دانشگاهی، صرفه‌جویی در زمان و تسهیل امور است و تنها یک کارشناس اداری در این دفتر حضور خواهد داشت.
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه پنجشنبه گذشته در نشست خبری روزانه گفت: «ما متوجه مقدار زیادی اطلاعات هستیم که به استفاده نیروهای مسلح روسیه از پهپادهای ایران در اوکراین اشاره می‌کنند.»
سخنگوی نیروهای مسلح یمن به شرکت های نفتی فعال در امارات و عربستان هشدار داد که وضعیت خود را تنظیم کرده و این کشورها را ترک کنند.
مشهد ـ سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران در سال‌های اخیر گسترش مطلوبی پیدا کرده است.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: امروز بخشی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون تولیدات و دستاوردهایی است که با تلاش دست‌اندرکاران صنعت دفاعی و نیروهای مسلح به دست آمده است.
یحیی رسول سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از دستورات الکاظمی درباره رخدادهای سیاسی در عراق خبر داد.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: دشمنان روی قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در جنگ سخت حساب زیادی باز کردند و در غیر این صورت ساعتی صبر نمی‌کردند و حرکت‌هایی انجام می‌دادند.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن بر حمایت از مقاومت فلسطین در صورت لزوم تاکید کرد.
در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، محمود نیک دهقان به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل این گروه صنعتی منصوب شد.
دشمنان ما در بدنه جامعه ما رخنه کرده‌اند و متاسفانه کسانی‌که سال‌ها از سفره بیت‌المال ارتزاق کرده‌اند امروز به لشکریان شیطان پیوسته و علیه ارزشی‌ترین ارزش دینی که همان حجاب است، اقدام کرده و وقیحانه با موضوع محاربه می‌کنند که در واقع محاربه با حجاب، محاربه با قرآن و امر به معروف و نهی از منکر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ