سخنگوی ارتش گفت: رزمایش‌های نیروهای مسلح پیام لازم را به دشمنان مخابره می‌کند و همچنان خیال هرگونه تعرض به کشور را از ذهن‌شان دور می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع چین اعلام کرد رزمایش‌های نیروهای زمینی ارتش این کشور و تایلند برای مبارزه با تروریسم به‌زودی برگزاری می‌شود.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که  نیروهای ناوگان اقیانوس آرام رزمایش دریایی در آب های دریای ژاپن و دریای اختسک را آغاز کرد.
وزرای دفاع آلمان و ژاپن در خصوص بسط همکاری های نظامی میان دو کشور به توافق نظر رسیدند.
مراسم استقبال از ناو گروه های چین و روسیه شرکت کننده در رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ در منطقه سوم دریایی نداجا برگزار شد.
سخنگوی نظامی گردان های قدس با اشاره به پایان یافتن رزمایش این نیروها در کرانه باختری بر تداوم راه مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی تاکید کرد.
گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز دوشنبه در راستای بالا بردن آمادگی برای نبرد احتمالی، رزمایش برگزار کردند.
رسانه های صهیونیست از رزمایش گسترده روز یکشنبه این رژیم از بیم تشدید مقاومت فلسطینی ها بویژه طی ماه مبارک رمضان خبر دادند.
در حالی که رزمایشی موسوم به «سپر مشترک امارات ۵۱» در امارات از امروز آغاز شده است، قرار است که از فردا هم امارات و عمان رزمایش نظامی مشترکی برگزار کنند.
در حالی که رزمایشی موسوم به «سپر مشترک امارات ۵۱» در امارات از امروز آغاز شده است، قرار است که از فردا هم امارات و عمان رزمایش نظامی مشترکی برگزار کنند.
رزمایش نیروی دریایی سپاه با آزمایش موفق سامانه های موشک های کروز دریایی، پهپادهای رزمی و سامانه های هوشمند بدون سرنشین زیرسطحی درآب های خلیج فارس، به پایان رسید. / خبرگزاری صداوسیما
رسانه های صهیونیستی با اشاره به رزمایش جدید نیروهای مسلح ایران به طور جدی درباره آن ابراز نگرانی کردند.
ارتش مصر از برگزاری رزمایش دریایی با روسیه در چارچوب برنامه تمرین های مشترک که به صورت دوره ای انجام می شود، خبر داد.
نیروهای مسلح مصر رزمایش هوایی مشترکی را با نیروهای مسلح یونان با مشارکت جنگنده های خود برگزار کردند.
رسانه های صهیونیست از رزمایش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی که تا پنج شنبه ادامه خواهد یافت، خبر دادند.
ستاد کل نیروهای مسلح کره شمالی با انتقاد شدید از رزمایش‌های آمریکا و کره جنوبی در نزدیکی این کشور تأکید کرد در صورت ادامه این نوع اقدامات تحریک‌آمیز، پاسخ ارتش کره جدی و بی‌رحمانه خواهد بود.
مرحله نهایی رزمایش جنگ الکترونیک «سپر حافظان ولایت ۱۴۰۱» با حضور یگان های راهبردی جنگ الکترونیک ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز در منطقه عمومی اصفهان برگزار شد.
مرحله نهایی رزمایش جنگ الکترونیک «سپر آسمان ولایت ۱۴۰۱» با حضور یگان های راهبردی جنگ الکترونیک ارتش جمهوری اسلامی ایران، فردا در منطقه عمومی اصفهان برگزار می شود.
خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی به نقل از رسانه های کره شمالی از برگزاری رزمایش ۱۰ روزه یگان اتمی تاکتیکی کره شمالی خبر داد.
احزاب و تشکل های ملی یمن در هشتمین سالگرد انقلاب ۲۱ سپتامبر علیه دولت مزدور ائتلاف متجاوز سعودی، بر ادامه راه این انقلاب تا تحقق همه اهداف آن تأکید کردند.
سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن از رزمایش های نظامی به عنوان پیامی به دشمن یاد کرد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی در رزمایش پهپادی بالغ بر ۷نوع پهپاد با خصوصیت‌های رزمی، شناسایی، انهدامی، مراقبتی و دست پرتاپ با قابلیت دوام آوری در محیط جنگ الکترونیک استفاده کرد.
پارلمان یمن تاکید کرد که برگزاری رزمایش ها و نمایش های نظامی بازتاب آمادگی نیروهای مسلح بعد از ۸ سال مقاومت در برابر ائتلاف متجاوز و مزدورانش است.
وزارت دفاع چین از ارسال جنگنده و بمب افکن های این کشور به تایلند به منظور شرکت در رزمایش مشترک خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه چین بار دیگر بر جدایی ناپذیر بودن تایوان از این کشور تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ