سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق امروز دوشنبه از دستگیری سرکرده بارز داعشی در کرکوک خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حکم رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، جواد حسین زاده از ریاست مرکز آمار ایران برکنار و داریوش ابوحمزه به عنوان سرپرست جدید منصوب شد.
این که در دعای ابو حمزه امام سجاد علیه السلام می‌فرمایند: «خدایا آیا بدتر از من هم بنده‌ای داری؟» این برای کمال است و درس مبارزه با غرور را به ما می‌دهد؛ جایی که امام معصوم چنین حرفی می‌زند دیگر تکلیف من و شما روشن است و جایی ندارد که ما به خاطر دو رکعت نافله و نماز شب دچار عجب و غرور بشویم.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح «اَللّهُمَّ اَعِنّی فیهِ عَلی صِیامِهِ وَقِیامِهِ» می‌گوید: خدایا کمک کن در این ماه روزه بگیریم و شب زنده‌داری کنیم. اگر خدا کمک کند، گرسنگی را نمی‌فهمیم. عبادت شب و سحر، دعا‌های ابوحمزه ثمالی و افتتاح را انجام می‌دهیم، گاهی افرادی غصه می‌خورند که ماه رمضان چگونه روزه بگیریم؟ خوب دعا کنید و خدا کمک‌تان می‌کند.
درباره قدمت این مسجد گفته می‌شود که مربوط به دوره قاجار است، اما «احمد ابوحمزه» ری‌شناس معتقد است که در دوره صفویه ساخته شده است. با این وجود، مولانا به‌دلیل شعری که درباره این مسجد در مثنوی معنوی سروده، می‌توان گفت قدمت آن بین قرن ششم تا هفتم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ