معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: گمان آنها تجمع مردم برای نان و گرسنگی است اما وضعیت خودشان را بعد از تحریم روسیه مقایسه کنید که روسیه فقط در بخش انرژی آنها را تحریم کرده است و مردم در خیابان‌های لندن اعلام می‌کنند که فقیر شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان سابق بارسلونا با باشگاه الامارات به توافق نهایی دست یافته است.
نخست‌وزیر سوئد در قبال اهانت مکرر به قرآن کریم در این کشور مدعی دفاع از آزادی بیان شد!
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به هتک حرمت‌های اخیر قرآن در سوئد و دانمارک، ضمن مسئول دانستن دولت‌های این دو کشور، گفت: گرچه از موضع دبیرکل سازمان ملل متحد در پاسخ به نامه آیت‌الله سیستانی استقبال می‌کنیم، اما مهم است سازمان ملل با گذراندن قطعنامه ای ملاک‌های آزادی بیان را مشخص سازد، به طوری که کسی نتواند تحت عنوان آزادی بیان به عقاید مذهبی دین‌باوران از جمله ۲ میلیارد مسلمان جهان اهانت کند.
وزرای امور خارجه ایران و پاکستان در جریان گفتگوی تلفنی ضمن محکومیت هتک حرمت ساحت قرآن کریم در سوئد و دانمارک تاکید کردند: آزادی بیان نباید سایر آزادی‌ها را تحت‌تأثیر قرار دهد.
فرهنگ و روابط اجتماعی یک کشور را نمی‌توان در ده، بیست و سی سال از میان برداشت و نیاز به سیاست‌های بلندمدت تربیتی و فرهنگی دارند. اما آنچه مسلم است اینکه با نولیبرالیسم یعنی با داروینیسم اجتماعی و نخبه‌گرایی اقتصادی و فرهنگی، حتی یک مورد موفقیت‌آمیز هم که اندکی پایداری در آن دیده شود، نداشته‌ایم؟ این نکته‌ای است که تاریخ چهل ساله نولیبرالیسم از بریتانیای تاچر و آمریکای ریگان تا آمریکای ترامپ و همه کشور‌های جهان سومی که به دام آن افتاده‌اند، به ما نشان می‌دهند.
همزمان که سوئد قرآن‌سوزی را آزادی عقیده می‌داند، دانشگاه استوکهلمِ به‌دلیل اینکه وحید سعادت‌طلب، دانشجوی این دانشگاه، پایان‌نامه‌اش را به شهید سلیمانی تقدیم کرده به او اجازه دفاع نمی دهد.
موسوی لاری گفت: دزدی‌ها، اختلاس‌ها و دروغ‌ها اسلامیت نظام را نشانه رفته است و این عملکرد‌ها جمهوریت نظام را از بین می‌برد. این همان نکته‌ای است که آقای خاتمی به عنوان خودبراندازی از آن نام می‌برد.
مهمترین نکته‌ای که در مورد ویتامین سی وجود دارد، این است که برای اغلب پوست‌ها بی‌خطر است. علاوه بر این به آبرسانی پوست کمک می‌کند و می‌تواند پوست را روشن کند.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت تاکنون اقدامات گسترده و دستاوردهای بزرگی داشته است، گفت: برای بیان دستاوردهای دولت نیاز به اغراق و بزرگنمایی نیست.
اسماعیلی گفت: هرکاری باید طبق قانون انجام شود و ما هم طبق قانون با این بحث‌ها برخورد می‌کنیم. میزان آزادی‌بیان و فضایی که در کشور وجود دارد، قابل‌مقایسه با جا‌های دیگر نیست. ممکن است کسی هم خطایی کند و طبق قانون برخورد شود؛ بنابراین ما در وزارت فرهنگ طرفدار جدی اجرای کامل قانون هستیم.
پایان نامه وحید سعادت طلب دانشجوی دکترا به زودی در دانشگاه استکهلم سوئد دفاع خواهد شد اما پیش از دفاع و از وقتی برای مطالعه عمومی منتشر شده، واکنش های زیادی را برانگیخته است.
درحالی برخی اهالی بهارستان استارت طرحی موسوم به مجازات افراد مشهور را زده اند که انتقادات زیادی از آن شده است. یکی از ایرادات اصلی که به این طرح وارد می‌شود این است که با یک عبارت کلی هر شخصی را که دارای موقعیت شغلی، اجتماعی، سیاسی، خانوادگی، علمی، فرهنگی و نظامی در جامعه است، شامل می‌شود و شاخصی دقیق ارائه نداده است.
در شرایطی که عقل اهانت به دیگران حتی اگر به یک فرد باشد را نمی‌پسندد. اهانت به یک جامعه وسیع که جامعه مسلمانان باشد، هرگز قبول نمی‌کند. اگر اهانت به یک فرد قبیح باشد، اهانت به یک جمع در این وسعت اقبح است. من این نوع رفتار‌های افراطی را به جز تراوشات ذهنی یک فرد یا جریان مریض چیزی نمی‌بینم. این افراد یا جریانات یا باید بیمار باشند یا باید برای رودر رو قرار دادن جوامع مسلمان و مسیحی تحریک شده باشند.
جریانی که مدعی است برای «آزادی» از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، تا جایی در یادگیری الفبای واژه آزادی رفوزه شده که نظر مخالف خود را، از سوی مردم و چهره‌های مختلف برنمی‌تابد و به آن حمله می‌کند.
رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت بیان شفاف دلایل گران شدن یک کالا به مردم، گفت: اینکه به شکل ناگهانی یک کالایی توسط واحدهای صنفی گران می‌شود حتماً برای مردم گره ذهنی ایجاد خواهد کرد.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی بر ضرورت ایجاد ارتباط مؤثر میان روحانیون و جوانان تأکید کرد و گفت: روحانیت در کنار بیان مشکلات مردم، عزت و اقتدار ایران اسلامی سربلند را تبیین کنند.
بازیکنان، کادر فنی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال پس از برگزاری آخرین دور از تمرینات خود در کمپ تیم ملی، با حضور در دفتر رئیس جمهور، با دکتر رئیسی دیدار کردند.
در ادامه حمایت کشورهای غربی از اغتشاشات در ایران، احزاب حاکم در آلمان خواستار بسته‌شدن یک مرکز فرهنگی و فکری قدیمی ایران شدند.
در این فیلم بیان صریح مطالبات و دغدغه‌های جمعی از دهه‌هشتادی‌ها با قالیباف را مشاهده می‌نمایید.
قرار است نمایندگان مجلس در جلسه امروز خود برنامه و صلاحیت سید صولت مرتضوی باباحیدری برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بررسی کنند.
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از مصدومیت امید عالیشاه، بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست که برای او و هم تیمی‌هایش خوش یمن بود.
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از مصدومیت امید عالیشاه، بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست که برای او و هم تیمی‌هایش خوش یمن بود.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بیان حقایق تاریخ از گذرگاه میراث فرهنگی صورت می‌گیرد ولذا مدیران این عرصه باید وجهه ستم‌شاهی تاریخ شاهنشاهی پهلوی را به‌دقت تبیین کنند.
تخریب کنندگان ترجیح می‌دهند که با ذره بین بدبینی و غرض ورزی، درمیان گفته مسئولان به دنبال نکته‌ای بگردند که با آن دولت را تخریب کنند که گاهی اواقات همانند ماجرای نرخ تورم دیروز باعث رسوایی آن‌ها می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ