دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از مصدومیت امید عالیشاه، بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست که برای او و هم تیمی‌هایش خوش یمن بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رفع تصرف ضرابخانه بازار قیصریه، کشف تازه در موزه تاریخ پزشکی، مرمت ۴ بنای مشارکتی و نمایش ۵ درصد از آثار مخازن موزه‌های دفینه از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
یک اتفاق خوب و امیدوار کننده برای لیگ برتر والیبال رخ داده است.
سایت فدراسیون وزنه‌برداری نوشت:میرمصطفی جوادی؛وزنه برداری که حرف های زیادی برای گفتن در دسته 81 کیلوگرم داشت حالا می خواهد همه آن اتفاق های خوب را در دسته 89 کیلوگرم رقم بزند.
ظریف وزیر خارجه پیشین کشورمان گفت: دروغی در کشور پخش شده است مبنی بر اینکه رهبری مخالف سرمایه‌گذاری آمریکا در ایران بودند. نه، ایشان با اینکه ما کالا‌های اساسی‌مان را از آمریکا بخریم، مخالف بودند که به نظر من اشتباه هم نبود. اینکه ما نباید برای کالای استراتژیک‌مان به آمریکا وابسته باشیم از نظر استراتژیک دیدگاهی درست بود. اگر آمریکا می‌خواست در حوزه‌های نفت، گاز، فن‌آوری و… سرمایه‌گذاری کند کسی مخالفت نمی‌کرد؛ اما چرا این اتفاق رخ نداد؟ به خاطر فشار عظیمی که سرمایه‌گذاران یهودی و نیز سعودی بر شرکت‌های آمریکایی و حتی اروپایی وارد می‌کردند. سعودی‌ها و به‌ویژه اماراتی‌ها به این شرکت‌ها می‌گفتند باید بین ما و ایران یکی را انتخاب کنید. خوب حتما آن‌ها حاضر نبودند
رشیدی کوچی گفت: من باز هم تکرار می‌کنم نمی‌خواهم بگویم لایحه خوب است یا بد، اما این لایحه را خواندم تقریبا دائم در آن گفته شده می‌گیریم، می‌بندیم و جریمه می‌کنیم، ولی اصلا نگفته‌ایم کجا تشویق، ترغیب، حمایت و هدایت می‌کنیم. این موارد داخلش نیست و این یکطرفه به قاضی رفتن است.
عملکرد مهدی قایدی در لیگ بیست و دوم به حدی خوب بوده است که دعوت او به تیم ملی، قابل پیش‌بینی‌ترین اتفاق ممکن است.
لیف درباره اهمیت این توافق گفت: ما فکر می‌کنیم این اتفاق خیلی خوب و بزرگی است. اگر ایران به تعهداتش عمل کند، یک گشایش مهم خواهد بود.
گیتلسون گله دار در هزرعه پوشیده از برف خود در حاشیه شمالی کلرادو گفت: آنها لگد می‌رنند و خوب گاز می‌گیرند.
ظاهرا سال گذشته اصلا برای مدافع پرسپولیس خوب پیش نرفته و او از خاطراتش احساس نارضایتی دارد.
پیشکسوت فوتبال با اشاره به اهمیت حضور نفرات بادانش و کاربلد در کادر فنی تیم ملی گفت: انتخاب دستیار خوب برای سرمربی نقش کلید طلایی را دارد و امیدواریم در تیم ملی این اتفاق رخ بدهد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به دلایل کسب نتایج خوب استقلال در هفته های اخیر گفت: سرمربی این تیم بعد از مدتها توانست ضعف خود را برطرف کند و با شناخت ترکیب کامل اوضاع را بهتر کند.
مهدی قایدی در حال بازگشت به روزهای خوب خود است و این اتفاق به طور حتم برای استقلال خاطرات خوبی را رقم خواهد زد.
تیم فوتبال مس کرمان برابر نفت مسجد سلیمان به سه امتیازی دست یافت که از هر نظر یک اتفاق بسیار خوب و عالی برای این تیم محسوب می شود.
بر اساس طرحی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران به زودی استادیوم شهید وطنی در یک بازه زمانی بلند مدت در اختیار نساجی قرار می گیرد.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که نبودن تماشاگران اتفاق بد دربی نود و نهم بود، گفت: نتیجه دربی پرگل بود و این خوب بود.
مربی کهنه کار کروات معتقد است که بدون توجه به نتایج جام جهانی و رتبه بندی فیفا، ایران هنوز یکی از قدرت های اصلی آسیاست.
انزلی- سرمربی تیم پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه بازی خوب و جذاب بود و جای تماشاگران در ورزشگاه خالی است، گفت: داوری بهترین اتفاق این بازی بود و از آن حمایت می کنم.
نساجی بعد از برد گل گهر، فولاد را هم شکست داد تا به روزهای خوب خود در لیگ برتر ادامه دهد و از همه مهمتر نشان دهد در بازی قبلی برد تنها یک اتفاق نبوده است.
چمن استادیوم شهیدعضدی رشت به زودی مثل چمن استادیوم شهید وطنی قائمشهر طبیعی خواهد شد و دو تیم سپیدرود و داماش می توانند بازی های خود را در این استادیوم برگزار کنند.
استقلال در بازی با ذوب آهن به دفعات موقعیت گل پیدا نکرد اما در نهایت با یک گل پیروز شد و به سه امتیاز این بازی دست پیدا کرد.
شرایط خورخه ویلدا، سرمربی تیم ملی زنان اسپانیا، چندان خوب نیست و ظاهرا او راهی جز کنار کشیدن از هدایت این تیم ندارد.
افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس گل نخوردن پرسپولیس را یک حسن و اتفاق خوب می‌داند.
دیه‌گو مارتینز، مربی اسپانیول، تیمش را برای بازی امشب برابر رئال باانگیزه و مشتاق می‌بیند ولی معتقد است رویارویی با رئال هرگز اتفاق خوبی نیست.
ارزش سهام عدالت در حالی که بازار سرمایه سیر نزولی گرفته، به شدت کاهش یافته به طوری که ارزش این سهام به کمتر از ۱۰ میلیون تومان رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ