آیا می‌دانستید که طول انگشت کوچک شما می‌تواند چیز‌های زیادی در مورد شخصیت و سبک رفتارتان بگوید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمبود منیزیم می‌تواند منجر به سفتی و انقباض عضلات شود که به آن کمبود منیزیم می‌گویند. لرزش انگشت شست ممکن است نشان دهنده یک کمبود منیزیم باشد.
محمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در بازی مقابل کوبا از ناحیه انگشت دچار مصدومیت شد و احتمال شکستگی انگشت او وجود دارد.
تحقیقات جدید برای اولین بار نشان می‌دهد امواج مغزی مرتبط با درد در هر انسانی مخصوص به خودش است.
شخصیت شناسی انگشت شست یکی از شخصیت شناسی‌های محبوب و ساده‌ای است که اسرار زیادی را در مورد شما بازگو میکند.
رونمایی از تفنگ کوچکی که به اندازه بند انگشت است و با قیمت بالا فروش میرود را ببینید.
عادل با ساخت هر برنامه همچنان به ما و مخاطبانش یادآوری می‌کند که او عادل فردوسی پور است، او اصل است و دیگران همواره از او کپی کردند و می‌کنند.
این تفنگ هوشمند برای کاربران مجاز مانند هر سلاح گرم دیگری عمل می‌کند. موتور بیومتریک اختصاصی Biofire از سیستم‌های یکپارچه اثر انگشت و تشخیص چهره سه بعدی برای تأیید هویت کاربر مجاز در هر شرایطی استفاده می‌کند و به محض به دست گرفته شدن توسط صاحبش، فورا قفل آن بدون نیاز به وارد کردن هر گونه کد یا فشردن دکمه یا استفاده از هر ابزار دیگری باز می‌شود.
محمد عباس‌زاده با دبل مقابل نفت مسجدسلیمان به اولین بازیکن 10 گله لیگ برتر تبدیل شد.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال طی ٢۴ ساعت گذشته ١٢۴ نفر بودند که ١١٨ نفر به بیمارستان منتقل شدند.
وزیر دارایی سابق رژیم صهیونیستی ضمن انتقاد شدید از سیاست های نخست وزیر رژیم صهیونیستی ، تاکید کرد: نتانیاهو، اسرائیل را وارد هرج و مرج کامل کرده است.
برای جلوگیری از مکیدن انگشت کودکان، می‌توان با استفاده از پماد دکسپانتنول در کنار ناخن‌ها و ایجاد طعم تلخ، کودک را از ادامه این رفتار منع کرد، در موارد شدیدتر مکیدن انگشت باید از مشاور کودک و نوجوان کمک گرفت.
دانشمندان برای درک شیوه شکل‌گیری اثر انگشت منحصر به فرد انسان‌ها، تحقیقاتی انجام داده‌اند که نتیجه آن، ارتباطی میان شکل‌گیری اثر انگشت ما و راه‌راه‌های گورخر را نشان می‌دهد.
پله برقی انگشت پای دختر ۳ ساله را قطع کرد
رودی گارسیا، سرمربی النصر، مدعی شد فرصتی که کریستیانو رونالدو برابر الاتحاد از دست داد باعث شکست این تیم شد.
ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری به شیوه مدرن در نمایشگاه گردشگری، کشف اثر انگشت ۵۰۰۰ ساله در شهر سوخته،متصل شدن چشمه‌علی و بقعه شیخ صدوقی خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
زاهدان- اثر انگشت و دانه‌های گیاهی با قدمت پنج هزار سال در پنجمین فصل کاوش‌های باستان‌شناسی در محوطه «تپه دشت» شهر سوخته منطقه سیستان کشف شد.
این وضعیت قاعدتاً مطلوب اهالی سینما و متناسب با شرایط کنونی فرهنگی نیست و مشخص نیست در فضای کنونی سینما که تولیدات سالانه مرتبط با کودک انگشت شمار است، چرا نباید این رویداد را حتی چهار سال یک بار و با دست پر برگزار کرد؟
گیرنده‌های درد در پا می‌توانند به‌طورخاص به آسیب فیزیکی مانند برخورد آن با اشیاء حساس باشند؛ زیرا پا چربی کمی دارد. چربی می‌تواند به کاهش ضربه کمک کند. علاوه‌براین، وقتی پای خود را به جسمی می‌کوبید، احتمالاً با نیروبی معادل دو تا سه برابر وزن بدنتان به این رشته‌های عصبی حساس ضربه می‌زنید و کل این نیرو روی سطح کوچکی متمرکز می‌شود.
اگر سعی دارید نیروی ناشی از واکنش پای حشره را اندازه‌گیری کنید و نمی‌توانید آن را با انگشت خود فشار دهید از این پس می توانید از ریزانگشت های رباتیک استفاده کنید.
عوامل خطرزا برای ابتلا به آلزایمر ارزشمند است. با این وجود، مطرح کردن این نظر که طبق مطالعه صورت گرفته فرو بردن انگشت در بینی که کلامیدیا پنومونیه را وارد بدن می‌سازد ممکن است خطر ابتلا به الزایمر را در انسان افزایش دهد ارزیابی‌ای مبالغه آمیز است.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دستگاه سیگنال‌یابی که ما در اختیار داریم این قدرت را دارد که سیگنال دستگاه‌هایی کوچک در حد یک بند انگشت را که به راحتی می‌توان آن را جاسازی کرد، شناسایی کند. در واقع این دستگاه دانش بنیان این فرصت را برای شناسایی سیگنال‌های ابزار‌های تقلب در اختیار ما می‌گذارد.
به اعتقاد زاهدی، جوانان مخصوصا دهه هشتادی ها اطلاعات عمومی خود در مباحث سیاست بین المللی را بیشتر کنند تا بتوانند تحلیل درستی از مسایل داشته باشند.
امیرحسن کاکایی کارشناس خودرو با اشاره به اینکه عرضه خودرو به روش قرعه‌کشی یک لاتاری محسوب می‌شد و باعث افزایش قیمت آن خواهد شد، گفت: عرضه خودرو در بورس کالا روشی منسجم‌تر نسبت به فروش متمرکز است، اما برخی روش‌ها اشتباه است و باعث افزایش زیان انباشته خودروساز‌های کشور می‌شوند.
یک منبع آگاه اخبار منتشره درخصوص اجرای حکم قطع انگشتان دست تعدادی از محکومان را تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ