سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: هم اکنون در کل کشور تعداد ۶ هزار و ۲۶۸ نام ژینا وجود دارد و انتخاب این نام یا تغییر به نام ژینا ممانعتی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه گفت: در سه سال گذشته حدود ۶ هزار نفر از طلبه‌های خواهر و برادر از طریق ماده ۲۸ و آزمون استخدامی، پس از طی دوره‌های آموزشی وارد آموزش و پرورش شده‌اند.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به ارائه خدمات در پوشش مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) تا ساعت ۱۷ امروز، از خدمات‌رسانی به بیش از ۶ هزار نفر خبر داد.
سکه امامی نسبت به دیروز تفاوت چندانی نکرده و به قیمت ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۱ میلیون و ۵۹۶ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۷ میلیون و ۸۶ هزار تومان است.
۶ هزار و ۵۴۶ دستگاه و تجهیزات آزمایشگاهی درحوزه زیست فناوری به یاری پژوهشگران و فناوران داخلی آمدند.
بورس انرژی ایران امروز میزبان عرضه ۶ هزار و ۸۶۰ تن فرآورده هیدروکربوری است.
وزیر کشور ترکیه از پرداخت خسارت جزئی، متوسط و سنگین به یک میلیون و ۳۷۷ هزار خانوار آسیب دیده از زلزله اخیر خبر داد و افزود: پرداخت خسارت به ۱۲۱ هزار خانوار دیگر نیز در دست اقدام است.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از شناسایی و ارائه آموزش به ۶ هزار و ۳۷۸ راننده پرخطر خبر داد.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان از تحصیل ۶ هزار دانش آموز این استان در مدارس صدرا وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد.
در مجمل‌التواریخ درباره این بارو نوشته شده: «پسر منصور، مهدی به فرمان پدر آن جا رفت و دیوار شهر بفرمود کردن و به نام خود محمدیه نام کرد این جایگاه که اکنون ری زیرین است و شهر قدیم اول خراب گشت.» بهترین مسیر برای دسترسی و بازدید از این بارو قدیمی، بزرگراه شهید آوینی است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از رفع تصرف گسترده اراضی ملی و دولتی ظرف ده ماهه اخیر در این استان خبر داد.
رئیس اتحادیه بارفروشان تهران گفت: شب گذشته ۸۰۰ تن پیاز، ۲۳۰۰ تن پرتقال شمال و جنوب و نارنگی، ۲۰۰۰ تن سیب، ۱۸۰۰ تن سیب زمینی و ۱۵۰۰ تن صیفی جات وارد تهران شد.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از تکمیل و اجرای شش هزار کیلومتر شبکه آبرسانی در سطح منطقه ۱۱ تهران توسط اداره فضای سبز این منطقه خبر داد.
دادستان سابق انتظامی قضات گفت: امسال ۶ هزار و ۵۰۰ کارنامه قضایی برای قضات صادر شده است.
سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت از محیط زیست با اشاره به مرگ‌های ۶ هزار نفره در تهران و ۲۷ هزار نفره در کشور، آن‌ها را نتیجه بررسی‌های وزارت بهداشت در سال ۱۴۰۰ بر روی جمعیتی ۳۵ میلیونی در ۲۷ شهر معرفی می‌کند که سال ۱۴۰۱ منتشر شده است.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره آموزش و پرورش شهر کدکن حیدریه از آغاز آسفالت هزار مترمربع از محوطه مدارس شهر کدکن خبر داد وگفت: ۶ هزار متر مربع از محوطه مدارس منطقه نیازمند محوطه سازی و آسفالت است.
روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور طی اطلاعیه اعلام کرد: تاکنون ۶ هزار و ۲۶۸ نام ژینا در کشور به ثبت رسیده است و انتخاب این نام یا تغییر به نام ژینا ممانعتی ندارد.
معاون برق و انرژی وزیر نیرو با اشاره به تابستان بدون خاموشی امسال، از تدوین ۱۴۰ برنامه برای عبور از دومین سال بدون خاموشی در وزارت نیروی دولت سیزدهم خبر داد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: پیش بینی ما این است در بستر مشوق های موجود ۶ هزار پروانه تا پایان سال در بافت فرسوده صادر شود.
اردبیل- وزیر ورزش و جوانان گفت: سهم ورزش و جوانان از مالیات ارزش افزوده ۶ هزار میلیارد تومان است که ۷۰ درصد آن جاری و ۳۰ درصد آن عمرانی است.
سخنگوی اورژانس کشور از گرمازدگی ۶ هزار و ۵۵۴ نفر از زائران اربعین به مراکز درمانی به خبر داد.
معاون سیاستگذاری اقتصادی وزیر اقتصاد در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک اقتصادی مبنی بر اینکه چرا دولت به دنبال ارائه لایحه اصلاحی قانون بودجه در خصوص حذف شرط قیمت گذاری شهریورماه ۱۴۰۰ برای کالابرگ است؟ اظهار داشت: در خصوص جزئیات این لایحه بایستی سازمان برنامه و بودجه پاسخ دهد اما آن چیزی که الان مد نظر دولت است، همان قانون بودجه است.
معاون سیاستگذاری اقتصادی وزیر اقتصاد در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک اقتصادی مبنی بر اینکه چرا دولت به دنبال ارائه لایحه اصلاحی قانون بودجه در خصوص حذف شرط قیمت گذاری شهریورماه ۱۴۰۰ برای کالابرگ است؟ اظهار داشت: در خصوص جزئیات این لایحه بایستی سازمان برنامه و بودجه پاسخ دهد اما آن چیزی که الان مد نظر دولت است، همان قانون بودجه است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت دختری با پوشش مردانه!/ پایان خونین جشن تولد در باغ/ فرار به ترکیه بعد از قتل در عروسی/ پیگیری یک جنایت، پلیس را به باند سرقت رساند/ دستگیری قاتل ۲ طلبه اهل سنت گنبدی/ قاتل در دادگاه: می‌خواستم پسرم را بترسانم/ پسرعمو‌های قاتل باند سرقت تشکیل دادند/ جنون سوء ظن!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ