اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان از تحصیل ۶ هزار دانش آموز این استان در مدارس صدرا وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: در حوزه ابتدایی ۱۶۰ هزار دانش‌آموز به عنوان بازمانده از تحصیل معرفی شدند.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از ثبت ۹۳ هزار و ۲۰۶ سفارش کتاب های درسی از سوی دانش آموزان استان برای سال تحصیلی جدید خبر داد.
معاون اول رئیس‌جمهور در خصوص وضعیت بازماندگان از تحصیل، کم توجهی به آموزش و پرورش را کم توجهی به آینده کشور دانست و تصریح کرد: اجرای زمانبندی شده سند تحول آموزش و پرورش گامی مهم است.
مشهد ـ مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش گفت: از مجموع ۲۲۴ هزار و ۵۰۲ دانش آموز عشایری، تعداد هشت هزار و ۷۵۴ نفر در خراسان رضوی هستند.
عضو کمیسیون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت می‌گوید: «بحث پولی شدن پذیرش در دانشگاه (هزینه‌های کتاب و کلاس کنکور) که قبلا هم بود در روش جدید خیلی مطرح است. حدود ۲ میلیون دانش‌آموز که بین ۱۰ الی ۱۳ درصد از دانش‌آموزان می‌شود در مدارس غیرانتفاعی تحصیل می‌کنند، و همین مدارس اگر به‌طور میانگین برای هر دانش‌آموز ۳۰ میلیون دریافت کنند، با رقم ۶۰ هزار میلیارد مواجه هستیم، با این وضعیت گردش مالی مافیای کنکور بیشتر است یا مافیای مدارس غیرانتفاعی؟»
اهواز- رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از برگزاری سنجش تحصیلی دانش آموزان به صورت فرایندی خبر داد و گفت: تاکنون یک میلیون و ۳۵۰ هزار دانش‌آموز در کشور سنجش سلامت شدند.
براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش مجموع کمک‌های سازمان‌های بین‌المللی برای تحصیل اتباع افغانستانی در ایران کمتر از ۳،۹ درصد از هزینه کل در دو سال گذشته است.
سبزوار ـ رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: هم اینک ۱۸ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در مدارس استثنایی خراسان رضوی مشغول به تحصیل هستند.
رئیس‌جمهور در جلسه شورای اداری شهرستان بهارستان گفت: ۱۳۰ هزار دانش‌آموز در این منطقه در حال تحصیل هستند که تعداد مدرسه‌ها با این جمعیت تناسب ندارد.
یوسف نوری: درحال حاضر ۴۰ هزار نیروی پرورشی کمبود داریم و برای جذب این نیروها باید برنامه ریزی داشته باشیم. سرانه هر دانش آموز در حوزه پرورشی در طول سال ۴۵ تومان است که این مبلغ بسیار کم است و امکان هر نوع برنامه ریزی را می‎گیرد.
مشهد ـرئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر در خراسان رضوی، هزار و ۸۰۹ دانش آموز اتباع با نیازهای ویژه وجود دارد که از این تعداد۵۲۰ نفر در مدارس استثنایی تحصیل می‌کنند.
مشهد ـرئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر در خراسان رضوی، هزار و ۸۰۹ دانش آموز اتباع با نیازهای ویژه وجود دارند که از این تعداد۵۲۰ نفر در مدارس استثنایی تحصیل می‌کنند.
اصفهان- معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: حدود ۲ میلیون و یکصد هزار دانش آموز در مدارس غیردولتی کشور تحصیل می‌کنند.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان غربی گفت: در حوزه کانونی زلزله ۲۳۰ مدرسه واقع شده که از این تعداد ۸۴ مدرسه توسط گروه‌های ارزیابی خسارت دیده شناخته شدند.
شیراز - معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: بیش از ۱۲۷ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل شناسایی شدند و با حضوری شدن مدارس به کلاس هاس درس بازگشتند.
مشهد ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۵ هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان بازمانده از تحصیل شناسایی شده در خراسان رضوی که بازگشت به تحصیل داشته اند، توزیع شد.
رشت- بیش از ۳۷۵ هزار دانش آموز گیلانی امروز همزمان با سراسر کشور سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
تعداد ۱۶۰۰ مدرسه با ۹ هزار کلاس درس نیز همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید مورد استفاده بیش از ۲۷۰ هزار دانش آموز قرار خواهد گرفت.
مشهد ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در قالب طرح مهر تحصیلی و از محل نیات واقفین خیر اندیش حدود ۴ هزار بسته تهیه و بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.
در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ از بین کل دانش‌آموزان ثبت‌نامی غیر‌ایرانی، هزارو ۶۱۰ نفر در رده پیش‌دبستانی، ۳۳۵‌هزار‌و ۹۶۳ نفر در دوره اول و دوم ابتدایی، ۱۰۴‌هزار‌و ۴۵۸ نفر در دور اول متوسطه و ۵۵‌هزار‌و ۵۹۰ دانش‌آموز در دوره دوم متوسطه مشغول به تحصیل هستند. یک‌سوم دانش‌آموزان ثبت‌نام‌شده بدون مدرک و غیرقانونی هستند.
مشهد ـ رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ۱۸ هزار دانش آموز استثنایی در خراسان رضوی تحصیل می‌کنند.
وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید ۳ میلیون نفر دانش‌آموز مناطق کم‌برخوردار هفته ای دو روز تغذیه رایگان می‌‎شوند، گفت: هم‌اکنون در کشور ۵۴۰ هزار معلم بسیجی داریم.
وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید ۳ میلیون نفر دانش‌آموز مناطق کم‌برخوردار هفته ای دو روز تغذیه رایگان می‌‎شوند، گفت: هم‌اکنون در کشور ۵۴۰ هزار معلم بسیجی داریم.
وضعیت اقتصادی خانواده‌ها، بیکاری و فقر خانواده‌ها و ناتوانی سرپرستان خانوار از تامین معاش خانواده طی ۶ سال اخیر، یکی از دلایل افزایش تعداد بازماندگان از تحصیل بوده چنانکه بسیاری خانواده‌ها، اذعان داشته‌اند که برای جبران کسری معاش خانواده، ناچار شده‌اند فرزندان خود را به شاگردی، دستفروشی، پادویی و مشاغل ساعتی بفرستند تا فرزندان هم سهمی از معاش خانوار را عهده‌دار شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ