سخنگوی اورژانس کشور از گرمازدگی ۶ هزار و ۵۵۴ نفر از زائران اربعین به مراکز درمانی به خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت بیان کرد: شهرستان‌های زابل، نیمروز، هیرمند، زهک و هامون در شمال استان بیشترین درگیری را با طوفان‌های گرد و غباری داشته‌اند؛ به گونه‌ای که از ابتدای تیرماه سال جاری تاکنون ۵۳۰ هزار نفر از جمعیت را تحت تاثیر قرار داده‌اند و بر اساس آخرین آمار ثبت شده توسط مرکز عملیات اضطراری استان سیستان و بلوچستان تاکنون در این استان شاهد ۱۸۳۸ مورد مراجعه به مراکز درمانی، ۸۸ مورد بستری و ۱۷۴۹ مورد درمان و ترخیص بوده‌ایم.
شاکی پس از چند روز مجدداً به پلیس آگاهی قرچک مراجعه و اعلام داشته که با وی طی دو مرحله تماس تلفنی، در ازای آزادی برادرش درخواست مبلغ به ترتیب ۲ هزار و ۶ هزار دلار وجه نقد کرده‌اند که بعد از تهیه، وجه درخواستی را تحویل آنان داده است.
سمنان- مدیر مرکز مشاوره اسلامی سماح از ثبت ۳۰ هزار مورد مراجعه به مراکز مشاوره اسلامی کشور طی سال گذشته خبر داد و گفت: ماموریت این مراکز کمک به حل مشکلات جامعه است.
از شروع عملیات حج تا پایان دیشب ۱۱ هزار و ۷۱۴ مراجعه به درمانگاههای ستاد مرکز پزشکی در مدینه ثبت شده و مشکل و بیماری خاصی گزارش نشده است.
چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای ایشان قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر گردیده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از مراجعه ۶ هزار نفر در شب‌های سرد سال به مددسرای بهاران منطقه ۱۱ خبر داد.
آن‌طور که «ندا فضل‌علی‌زاده» مدیر مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی ابوذر اهواز می‌گوید: «از زمان آغاز پیک بیماری‌های تنفسی در مهر‌ماه تا ۶ دی‌ماه بیش از ۲۰ هزار کودک با مشکلات تنفسی به این بیمارستان مراجعه کرده‌اند که حدود سه هزار نفر آن‌ها بستری شده‌اند که بیشترین تعداد آن‌ها در یک‌ماهه اخیر بوده است.»
سرپرست معاونت درمان علوم پزشکی قم: در هفته گذشته ۳ هزار کودک با علائم بیماری های تنفسی و ویروسی به مرکز درمانی حضرت معصومه (س) مراجعه کردند. ️تاکنون تست کرونای هیچ یک از کودکان بیمار و این شش کودک فوت شده، مثبت گزارش نشده است.
میانگین حضور روزانه دانش آموزان مقطع ابتدایی بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار، متوسطه اول بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار و متوسطه دوم بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش آموز بوده است.
از ابتدای امسال تا ۴ آذر از ۴۶۷ هزار و ۲۷۶ درخواست صدور مجوز به درگاه ملی مجوزهای کشور، ۱۳۵ هزار و ۵۰۷ مجوز صادر شده است.
وزارت اقتصاد اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا روز ۲۸ آبان ماه در کل ۱۳۵ هزار و ۸۱ مجوز کسب و کار توسط درگاه ملی مجوزها به صورت آنلاین صادر شده است.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: در حال حاضر روزانه در حدود چهار هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه می‌کند و مراکز فاقد صف انتظار هستند.
معاون درمان وزارت بهداشت اعلام کرد: علت اینکه امسال آنفلوآنزا ناگهانی همه‌گیرشد، به این بازمی‌گردد که دو تا سه سال است که به دلیل استفاده از ماسک در همه‌گیری کرونا، خوشبختانه آنفلوآنزا نداشتیم و در نتیجه سیستم ایمنی ما به تدریج در برابر این ویروس‌ها ضعیف شده و اکنون که دوباره بروز پیدا کرد و ماسک‌ها هم برداشته شد، یک همه‌گیری را ایجاد کرد.
احسان خاندوزی در شصت و هشتمین جلسه هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار از صدور بیش از ۱۰۸ هزار مجوز کسب و کار به شکل برخط و بدون نیاز به مراجعه حضوری فعالان اقتصادی خبر داد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر از مراجعه بیش از 311 هزار نفر از زائران اربعین به پست‌‎ها و پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر در داخل کشور خبر داد.
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر از مراجعه ۲۴۰ هزار زائر اربعین به پایگاه‌ها و پست‌های امدادی این جمعیت از اول شهریور تاکنون خبر داد و گفت: ۱۴۵ هزار زائر در این مدت از سوی هلال‌احمر اسکان داده شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر، از مراجعه ۳۰۰ هزار زائر به مراکز درمانی هلال احمر خبر داد و گفت: سه میلیون لیتر سرم از عراق گرفتیم.
رئیس جمعیت هلال احمر اعلام کرد: تاکنون تعداد ٤٠١ هزار و ٨٨٧ مورد ویزیت پزشک عمومی، ١٦ هزار و ٥٢٤ مورد ویزیت پزشک داخلی، هشت هزار و ٧٠ ویزیت هم به صورت اورژانسی در مراکز درمانی هلال‌احمر انجام شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر از مراجعه ۶۲ هزار نفر به نیروهای امدادی در داخل کشور خبر داد و گفت: ۳۲ هزار نفر از این افراد از خدمات اسکان اضطراری هم برخوردار شده‌اند.
سرپرست اداره کل روابط عمومی هلال احمر از مراجعه بیش از ۶ هزار مسافر ایرانی به درمانگاه هلال احمر در زرباطیه عراق خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر از مراجعه ۶۲ هزار نفر به نیروهای امدادی در داخل کشور خبر داد و گفت: ۳۲ هزار نفر از این افراد از خدمات اسکان اضطراری هم برخوردار شده‌اند.
سخنگوی اورژانس کشور از مراجعه ۳۶ هزار و ۹۸۴ زائر به تکنسین های اورژانس مستقر در مرزهای زمینی خبر داد و گفت: ۱۰ هزار و ۷۶۱ نفر به دلیل گرمازدگی به عوامل اورژانس در مرزهای زمینی مراجعه کردند.
سلیمانی با اشاره به این که بیش از ۶ هزار نفر از زائران از ابتدای شهریورماه تاکنون به پایگاه‌های هلال احمر مراجعه کرده اند، از درمان سرپایی ۵۴ نفر خبر داد.
رئیس پیشین کمیته ملی المپیک با اشاره به اقداماتی که طی مدت زمان حضور در این کمیته انجام داد، به ارتقای بودجه اشاره کرد و اینکه نیاز اصلی به هزار میلیارد تومان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ