بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس گفت: ایران از حریفان سخت انگلیس در جام جهانی است و «فیل فودن» باید مقابل ایران بازیکن آزاد در ترکیب اصلی حضور داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گری نویل، اسطوره منچستریونایتد، از عملکرد خط میانی تیم تحت هدایت اریک تن هاخ انتقاد کرده و معتقد است آن‌ها باید دو هافبک جدید جذب کنند.
نوری شاهین، بازیکن سابق رئال، معتقد است که آردا گولر نیاز به توصیه و نصیحت او ندارد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه کنعانی زادگان بدترین رفتار را از خود نشان داد و باعث رنجش خاطر ایرانی‌ها شد، گفت: کاری که او کرد در فوتبال محلات هم دیگر کسی انجام نمی‌دهد.
کریستین اریکسن گفت راسموس هویلوند به درد خط حمله یونایتد می‌خورد، اما تاکید کرد که با سرمربی یونایتد در این باره حرف نزده است.
توصیه تدی شرینگهام، بازیکن سابق منچستریونایتد و تاتنهام به هری کین در میان عناوین اصلی روزنامه‌های انگلیسی به چشم می‌خورد.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، به اریک تن‌هاخ توصیه کرد برای پیروزی مقابل منچسترسیتی در فینال جام حذفی از تاکتیک‌های ژوزه مورینیو در دوران حضورش در چلسی استفاده کند.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران می‌گوید چند سال پیش از روسیه و اسپانیا پیشنهاد داشت اما قید لژیونر شدن را زده وتوصیه‌های «پروفسور» فوتسال اسپانیا را نادیده گرفته است.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران می‌گوید چند سال پیش از روسیه و اسپانیا پیشنهاد داشت اما قید لژیونر شدن را زده وتوصیه‌های «پروفسور» فوتسال اسپانیا را نادیده گرفته است.
جونینیو پرنامبوکانو، بازیکن سابق تیم ملی برزیل، به لیونل مسی توصیه کرد بارسلونا را برای ادامه فوتبالش انتخاب کند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه یک مربی تا این حد نباید تحت تأثیر مسائل حاشیه‌ای قرار بگیرد، گفت: سرمربی استقلال باید بابت این رفتارها و ضرری که به تیم می زند پاسخگو باشد.
خسه، بازیکن سابق رئال، درک نمی کند چرا امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، به کیلیان امباپه توصیه کرد راهی رئال نشود و در پاریس بماند.
امانوئل پتی به میکل آرتتا توصیه کرد که به جای جذب تیلمانس، به سراغ مک آلیستر و کایسدو برود.
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آلمان براین باور است که عملکرد نویر در جام جهانی خوب نبود و باید بایرن گلر تیم ملی آرژانتین یا کرواسی را جانشین او کند.
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آمریکا از سرمربی این تیم خواست برای دیدار با ایران تغییراتی در ترکیبش ایجاد کند.
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آمریکا از سرمربی این تیم خواست برای دیدار با ایران تغییراتی در ترکیبش ایجاد کند.
نایجل دی یونگ و آندروس تاونسند که سابقه حضور در لیگ انگلستان را دارند، جود بلینگهام را بازیکنی استثنایی می دانند و به او توصیه کرده‎اند که به لیگ جزیره نرود.
روزنامه گاتزتا دلو اسپورت از مهدی طارمی به عنوان خطرناک ترین بازیکن پورتو نام برده است.
برند شوستر، بازیکن و مربی سابق رئال مادرید، به تونی کروس توصیه کرد که قراردادش را تمدید کند. او اعتقاد دارد که هنوز زمان بازنشستگی این هافبک با ارزش نرسیده است.
امیل هسکی، بازیکن سابق لیورپول و تیم ملی انگلیس، معتقد است خرید کیلیان امباپه برای لیورپول نمی تواند ایده درستی باشد و به یورگن کلوپ توصیه کرد این بازیکن را جذب نکند.
گوتی و ویکتور سانچس، دو بازیکن سابق رئال، معتقدند که باشگاه مادریدی هیچ نیازی به کیلیان امباپه ندارد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از اینکه دتمار هامان، هافبک سابق تیم ملی آلمان، دوران حضورش در این باشگاه را رو به پایان توصیف کرد، بسیار خشمگین است.
آنتونیو کاسانو، ستاره سابق رئال مادرید و ایتالیا، می‌گوید کریستیانو رونالدو دیگر جزء پنج بازیکن برتر دنیا هم نیست و زمان خداحافظی برای او فرا رسیده است.
سرمربی تیم فوتسال آلبالی اسپانیا با اشاره به حضور دیرهنگام بازیکن ایران در این تیم، گفت: احمدعباسی بعد از مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا به ما اضافه می‌شود ولی باید سریع زبان یاد بگیرد.
پیشکسوت استقلال از بازیکنان این تیم می‌خواهد با شجاعت بازی کنند تا در کورس قهرمانی باقی بمانند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ