محمد انصاری معتقد است حضور حسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده در ترکیب بازی با انگلیس، می‌توانست نتیجه دیگری را برای ایران رقم بزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو مدافع میانی تراکتور به دنبال جلوگیری از گلزنی بازیکنان پرسپولیس هستند.
کاپیتان تراکتور نقش پررنگی در بازگشت این تیم بعد از شکست مقابل سپاهان دارد.
درگیری‌های خشن شجاع با دو ملی‌پوش سرشناس سپاهان برای او کارت زرد به همراه داشت.
در حالی که پیش از این قرارداد شجاع با تراکتور یک ساله عنوان شده بود، زنوزی اظهار داشت که او تا سه سال آینده با این تیم قرارداد دارد.
ماساهیرو سکیتا، پاسور تیم ملی والیبال ژاپن یکی از بهترین‌های این تیم در لیگ ملت‌ها بود.
برای شجاع خلیل‌زاده این فصل از لیگ برتر خیلی متفاوت آغاز خواهد شد.
شجاع که از روز دوم تمرینات تراکتور در تبریز به اردوی تراکتور ملحق شد و با این تیم راهی ترکیه هم شده بود، بعد از چند جلسه تمرینی اردوی پیش فصل تی‌تی‌ها را ترک کرد.
دو خرید جدید تراکتور در تمرین امروز این تیم حضور پیدا کردند.
کاپیتان سابق تیم ملی می‌توانست در مصاف با علیرضا بیرانوند پیش از نیمه اول هوادار را به گل برساند، اما ...
برخی از منتقدان معتقد بودند که تخریب این صخره راحت‌ترین کار برای مقامات چین بود و آن‌ها می‌توانستند اقدامات مؤثرتری را برای جلوگیری از رفتن گردشگران بر لبه این پرتگاه انجام دهند.
دو ملی‌پوش ایرانی الاهلی در جمع ۱۱ بازیکن اصلی این تیم مقابل الغرافه حضور دارند.
ادامه بحران و وضعیت شکننده امنیتی در قفقاز جنوبی می‌تواند امنیت کل منطقه را تحت شعاع قرار دهد و زمینه‌ حضور طرف‌های خارجی را فراهم سازد.
بابک مرادی می گوید با اینکه آلومینیوم تیم خوبی است اما آنها برای کسب سه امتیاز وارد زمین خواهند شد.
طی سال جاری عوامل متعددی می‌تواند بازار طلا را تحت شعاع قرار دهد که از جمله آنها می‌توان به رکود در اقتصاد جهانی، موج شیوع کرونا در چین و تغییر در سیاست‌های بانک مرکزی آمریکا اشاره کرد.
اینکه چقدر جوانان ایرانی در لیگ برتر فوتبال ایران فرصت بازی پیدا می‌کنند موضوع بسیار مهمی است که حتی می‌تواند جدول مسابقات را وارونه کند.
مهاجم اسبق تیم ملی و پرسپولیس مدعی است که تیم ملی می‌توانست نمایش بهتری در قطر داشته باشد و صعود از این گروه غیرممکن نبود.
حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور بعد از دیدار و گفتگو با محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق گفت: روابط ایران و عراق روابط معمولی نیست و اوج این روابط را می‌توان در مراسم اربعین مشاهده کرد.
پورقاز می‌گوید همچنان برای دعوت شدن به تیم ملی برای جام جهانی امیدوار است.
در وضعیت کنونی اصرار چارچوب هماهنگی شیعیان بر برگزاری نشست جدید پارلمان برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید و برنامه‌ریزی برای تشکیل کابینه تحت ریاست محمد شیاع السودانی، می‌تواند به عاملی برای لبریز شدن مجدد کاسه صبر مقتدی تبدیل شود. حتی این امر می‌تواند در نهایت بازگشت او به قدرتمندترین تاکتیک‌اش که همان صف‌کشی (اعتراضات) خیابانی است را در پی داشته باشد
محمود شجاعی معتقد است که در صورت رسیدن پیشنهاد دستیاری کی‌روش برای برادرش مسعود، او می تواند به تیم ملی کمک کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان در یمن جنگ را به سمت جنگ اقتصادی می‌برند تا بتوانند مردم را به ستوه آورند و آنچه می‌تواند باعث غلبه بر مشکلات شود، تقویت روحیه شجاعت، صبر و مقاومت است.
خاتمی گفت: مذاکره کنندگان ما از جنس مردم و امین و شجاع و مرد میدان هستند و مطمئن باشید که ذره‌ای به دشمن باج نخواهند داد. با این حال سه نکته مهم وجود دارد؛ اول لغو تحریم‌های نفتی است که نفت سرمایه ملت ایران است. اگرچه با شیطنت آن‌ها نیز می‌توانیم نفت خود را صادر کنیم آنچنان که مسئولان این کار را انجام می‌دهند، اما این تحریم‌ها باید برطرف شوند.
حال که دولت سیزدهم این شجاعت را داشته که سیاست ارز ترجیحی را اصلاح و به ریل اصلی خود بازگرداند، تعریف بار مالی جدید برای دولت می‌تواند به قیمت از دست رفتن تمام نتایج مثبت آن شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ