مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در ترکیب منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام یک روزنامه معتبر ایتالیایی، باشگاه آاس رم روی مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو دست گذاشته است.
شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پوشکاش آکادمی مجارستان از این تیم خداحافظی کرد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو مورد توجه سه تیم عربستانی قرار گرفته است.
رضا میرزاییان، مهاجم تیم جوانان ایران با 6 گل آقای گل تورنمنت کافا شد و جایزه ویژه ای را از مدیران برگزاری این تورنمنت دریافت کرد.
رضا میرزاییان به عنوان آقای گلی تیم رقابت های زیر ۲۰ سال ایران دست پیدا کرد.
یک روزنامه پرتغالی از علاقه باشگاه‌های فرانسوی از جمله نانت، لیل و پاری‌سن‌ژرمن به جذب مهدی طارمی مهاجم تیم لی ایران خبر داد.
باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین که شانس حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را دارد، به دنبال بازگرداندن مهاجم ایرانی خود و برنامه ریزی برای فصل بعد است.
کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی تیم اومونیا قبرس زیر نظر مربی جدید این تیم احیا شده و یکی از بازیکنان کلیدی این تیم لقب گرفته است.
محسن پاک آیین سفیر سابق ایران نوشت: گذرنامه گلنار على یوا همسر فرد مهاجم به سفارت آذربایجان در تهران، نزد شوهرش بوده و وى با کمک سفارت آذربایجان و بر عبور، بدون رضایت شوهر در فروردین ۱۴۰۱ از ایران خارج شده.
شادی گل کریم انصاریفرد پس از گلزنی برای اومونیای قبرس عصبانیت تماشاگران حریف و پرتاب بطری و اشیا به سمت کاپیتان تیم ملی ایران را به دنبال داشت.
سرمربی تیم ملی فوتبال هال سیتی تاکید کرد که تا زمان بازگشت اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی به ترکیب اصلی تیمش سه هفته دیگر زمان لازم است.
در حالی که سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرده است که می‌خواهد در باشگاه بایر لورکوزن بماند، دو تیم روسی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن شدند.
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران بعد از گلزنی مقابل انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲، به یکی از سوژه‌های نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا تبدیل شده است و احتمال دارد به زودی به یک باشگاه بزرگ برود.
ایوان تونی، مهاجم برنتفورد، از طرف اتحادیه فوتبال انگلیس به 232 مورد تخطی از قوانین مربوط به شرط‌بندی متهم شده و ممکن است با محرومیت مادام‌العمر روبرو شود.
مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پورتو برای حضور در اردوی تیم ملی ایران مستقیم به قطر خواهد رفت.
یک خبرنگار نقل و انتقالات فوتبال اروپا مدعی شد مهدی طارمی در لیست اولیه سه باشگاه بزرگ اروپایی است اما در اولویت قرار ندارد.
ایوان تونی مهاجم برنتفورد و تیم ملی انگلیس، هفت ماه است که با اتهام قمار و شرط‌بندی، زیر نظر قرار دارد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو که در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید گلزنی کرد، با به ثمر رساندن پنج گل در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا در کنار مهاجمان منچسترسیتی و بارسلونا قرار گرفت.
مهاجم هلندی پرسپولیس نشان داد برای آقای گلی در لیگ برتر ایران تنها به گرفتن توپ از هم‌تیمی هایش نیاز دارد.
دروازه‌بان تیم ملی اروگوئه در موقعیت تک به تک با مهدی ترابی مهاجم ایران را در گلزنی ناکام گذاشت.
سرمربی ملوان اعتقاد دارد همانطور که در نیمه دوم دیدار با پیکان نمایش بهتری ارائه دادند به هماهنگی بیشتری در بازی های بعد خواهند رسید.
روزنامه‌های پرتغال در گزارش‌هایی به شروع خیره کننده مهدی طارمی در فصل جدید فوتبال این کشور با پیراهن تیم پورتو پرداخته‌اند. به نوشته روزنامه اوجوگو، کسب عنوان آقای گلی مهمترین هدف طارمی است.
مصرف این گیاه سلامت مغز دوم را تضمین می‌کند
استرلینگ با دریافت ۳۰۰ هزارپوند در هفته به پردرآمدترین بازیکن چلسی تبدیل خواهد شد و قراردادی ۵ ساله برای بازی در استمفوردبریج امضا کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ