روزنامه‌های پرتغال در گزارش‌هایی به شروع خیره کننده مهدی طارمی در فصل جدید فوتبال این کشور با پیراهن تیم پورتو پرداخته‌اند. به نوشته روزنامه اوجوگو، کسب عنوان آقای گلی مهمترین هدف طارمی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باوجود تعطیلی فوتبال در سطوح بالای لیگ ایران، بازی‌های لیگ دسته سوم با حرارت بالا دنبال می‌شود.
مهاجم جنوبی تیم ملی و پورتو پرتغال که روزهای پرخبری را دنبال می‌کند، در ادامه اقدات اجتماعی خود در شهر زادگاهش یک باشگاه فوتبال تاسیس کرد.
مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا با تمجید از توانایی‌های مهدی طارمی، به انتقال احتمالی مهاجم ایران به میلان پرداخت.
باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین که شانس حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را دارد، به دنبال بازگرداندن مهاجم ایرانی خود و برنامه ریزی برای فصل بعد است.
عملکرد کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی تیم اومونیا در آخرین دیدار این تیم و ثبت دو پاس تمجید رسانه‌های قبرسی را از این بازیکن به دنبال داشت.
باشگاه الهلال عربستان با پیشنهاد سه ساله به دنبال جذب مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران است. این در حالی است که او با پورتو قرارداد دارد و سرمربی این تیم مخالف جدایی این بازیکن است.
باشگاه الهلال عربستان با پیشنهاد سه ساله به دنبال جذب مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران است.
یک رسانه یونانی مدعی شد کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی تیم اومونیا به دنبال بازگشت به سوپرلیگ یونان است.
شادی گل کریم انصاریفرد پس از گلزنی برای اومونیای قبرس عصبانیت تماشاگران حریف و پرتاب بطری و اشیا به سمت کاپیتان تیم ملی ایران را به دنبال داشت.
تنها نماینده فوتبال ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا دنبال تقویت خط حمله خود است.
یک رسانه انگلیسی نوشت که آرسنال برای جانشین گابریل ژسوس، به سراغ مهدی طارمی خواهد رفت.
در حالی که بعضی از رسانه‌های روسی مدعی شدند سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران قصد دارد به باشگاه سوچی برود، مدیر برنامه سردار این خبر را تکذیب کرد.
به دنبال اظهارات اخیر سردار آزمون، باشگاه فنرباغچه ترکیه جذب این مهاجم تیم ملی ایران را در دستور کار خود قرار داده است.
یک رسانه ترکیه‌ای مدعی شد باشگاه فنرباغچه بعد از اظهارات اخیر سردار آزمون، به دنبال جذب این مهاجم ایرانی بعد از مسابقات جام جهانی است.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: با تیم سخت‌کوش ولز بازی داریم که دنبال پیروزی است.
مهاجم کنونی استقلال که این روزها شرایط درمانی‌اش را دنبال می‌کند شاید یکی از بی‌حاشیه‌ترین بازیکنان چند سال اخیر فوتبال ایران لقب گیرد.
مهاجم ایرانی پورتو به شکست این تیم مقابل بنفیکا که جنجال زیادی به دنبال داشت، واکنش نشان داد.
مهدی طارمی در رتبه ششم برترین گلزنان لیگ های اروپایی در سال 2022 میلادی قرار دارد.
در حالی که هنوز یک فصل دیگر از قرارداد مهدی طارمی با تیم پورتو باقی مانده است، باشگاه پرتغالی به دنبال تمدید قرارداد او است. خبرنگار حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا اعلام کرده است.
پرونده جنجالی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در روسیه همچنان از سوی رسانه‌های این کشور دنبال می‌شود و در تازه‌ترین مورد، حمله عجیبی به سردار آزمون صورت گرفته است.
پرونده جنجالی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در روسیه همچنان از سوی رسانه‌های این کشور دنبال می‌شود و در تازه‌ترین مورد، حمله عجیبی به سردار آزمون صورت گرفته است.
مهدی طارمی با به ثمر رساندن 20 گل در سال 2022 میلادی، توانست به لواندوفسکی برسد و اکنون در پی رسیدن به ام باپه و بنزما است.
مهدی طارمی با به ثمر رساندن 20 گل در سال 2022 میلادی، توانست به لواندوفسکی برسد و اکنون در پی رسیدن به ام باپه و بنزما است.
باوجود اینکه «خورخه ژسوس» سرمربی تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه چند روز پیش اعلام کرد برنامه‌ای برای جذب مهدی طارمی ندارد، اما ظاهراً پروسه انتقال مهاجم ایرانی پورتو به ترکیه همچنان در جریان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ