استرلینگ با دریافت ۳۰۰ هزارپوند در هفته به پردرآمدترین بازیکن چلسی تبدیل خواهد شد و قراردادی ۵ ساله برای بازی در استمفوردبریج امضا کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پل مولین، مهاجم رکسام، در برخورد با ناتان بیشاپ به شدت مصدوم شد و احتمالا دیدارهای ابتدایی فصل آینده را از دست خواهد داد.
مهاجم بلندقامت تیم امید ایران دو گل در دیدار تدارکاتی مقابل حریف غنایی زد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی سختی مقابل تیم قدرتمند ازبکستان خواهیم داشت.
مهاجم تیم ملی در مورد بازی بعدی ایران با ازبکستان صحبت کرد.
سرمربی اسپانیایی نساجی در اقدامی عجیب بهترین مهاجم تیمش را روی نیمکت گذاشته است.
دیمیتری پایت، مهاجم مارسی، به دلیل سیلی زدن به مربی لانس در خطر محرومیت پنج جلسه‌ای قرار گرفته است.
دیمیتری پایت، مهاجم مارسی، به دلیل سیلی زدن به مربی لانس در خطر محرومیت پنج جلسه‌ای قرار گرفته است.
مدافع و مهاجم نفت مسجدسلیمان در فهرست این تیم مقابل سپاهان حضور ندارند.
نشریه آاس اسپانیا در گزارشی به تمجید از مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو پرداخت و از او به عنوان یک مهاجم مرگبار و کشنده برای تیم‌های حریف یاد کرد.
ایمان ابراهیمی سال‌هاست زندگی‌اش را وقف پرنده‌های ایران کرده است. امروز به سراغ او رفتیم تا درباره امید، تنها درنای باقی‌مانده در ایران حرف بزنیم.
روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، به آنتونی هشدار داد که اگر دست از تمسخر حریف برندارد با واکنش‌های سختی روبرو خواهد شد.
شادی گل کریم انصاریفرد پس از گلزنی برای اومونیای قبرس عصبانیت تماشاگران حریف و پرتاب بطری و اشیا به سمت کاپیتان تیم ملی ایران را به دنبال داشت.
تیم فوتبال الشحانیه به لطف درخشش امیر روستایی، توانست از سد حریف خود عبور کند.
ذخیره‌های پرسپولیس در یک نمایش پرگل موفق شدند حریف دسته دومی خود را با شش گل شکست دهد.
یکی از بازیکنان خوب و با کیفیت خارجی که به تازگی وارد لیگ برتر ایران شده، تورس مهاجم سابق اوساسونا بوده که به تیم فولاد ملحق شده است.
مهاجم ازبکستانی پیکان در جریان یک بازی دوستانه دو بار دروازه حریف را باز کرد.
رضا کرملاچعب که سابقه عضویت در پرسپولیس را دارد، به ون پارس اصفهان پیوست.
در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، پهپاد مهاجم در نقش نیروی متخاصم که قصد نزدیک شدن به حریم هوایی ایران داشت با کشف به‌موقع توسط رادار سامانه موشکی بومی مرصاد در فاصله ۱۵۰ کیلومتری سرنگون شد.
انتخاب سرمربی خارجی که بتواند گرهی از فوتبال کور ایران باز کند نیز به این سادگی نخواهد بود. واقعیت این است که به واسطه اتفاقات اخیری که در فوتبال ایران رخ داده، بسیاری از کشور‌های اروپایی خواستار خروج شهروندانشان از ایران شده‌اند. همین حالا شایعه خروج یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس از تهران، بی‌ارتباط با این مورد نیست. در چنین فضایی آوردن هر مربی خارجی به ایران هم به اندازه کافی دردسر دارد. شاید از همین‌رو است که هنوز هم باید نگران خطر حضور مجدد کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران بود. مردی که در قطر نشان داد چطور خوشایند دولتی‌ها حرف بزند و فارغ از نتایجی که در زمین می‌گیرد، می‌تواند گارانتی‌ای برای ادامه کار برای خودش داشته باشد.
ایوان تونی، مهاجم انگلیسی برنتفورد، بعد از درخشش در بازی امشب تیمش مقابل تاتنهام سکوت خود را شکست و از ناراحتی‌اش بابت دعوت نشدن به تیم ملی انگلیس در جام جهانی پرده برداشت.
آلوارو موراتا، مهاجم تیم ملی اسپانیا می‌گوید رویارویی با مراکش در مرحله حذفی بسیار سخت خواهد بود.
گلزنی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا هم عادی شده! مهدی در دقیقه پنجم دروازه اتلتیکو را باز کرد و نیمه اول دو بر صفر پایان یافت. مهاجم ایرانی در دور برگشت دروازه هرسه حریف را باز کرده و بعداز دبل مقابل لورکوزن و بروژ بلژیک، حالا یک گل به تیم مادریدی زد تا ۵گله شود و بالاتر از مسی رده دوم آقای گل‌های لیگ قهرمانان را تصاحب کند
10 بازیکن کنونی تیم استقلال سابقه گلزنی به سپاهان را دارند و با انگیزه زیادی خود را برای مسابقه حساس هفته نخست آماده می‌کنند.
مصرف این گیاه سلامت مغز دوم را تضمین می‌کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ