سرمربی ملوان اعتقاد دارد همانطور که در نیمه دوم دیدار با پیکان نمایش بهتری ارائه دادند به هماهنگی بیشتری در بازی های بعد خواهند رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی فوتبال نابینایان ایران حریفان خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان را شناخت.
شهاب زاهدی قرار است چهارشنبه شب مهاجم نوک پرسپولیس در مقابل آلومینیوم اراک باشد، مهاجمی که درباره او و البته مدل فوتبالش تقریباً هیچ چیز نمی‌دانیم. علت این کمبود اطلاعات هم به همان مسأله غیبتش در فوتبال ایران مربوط است.
رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اصلی‌ترین مشکلات ایران در بحث دریافت پروانه حرفه‌ای را مشخص کرد.
رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اصلی‌ترین مشکلات ایران در بحث دریافت پروانه حرفه‌ای را مشخص کرد.
تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران با پیروزی برابر تیم فوتبال ناشنوایان قزاقستان، راهی مرحله نیمه نهایی بازی‌های تابستانی ۲۰۲۳ در روسیه شد.
در پایان رقابت های جام جهانی مینی فوتبال ۲۰۲۳ در ترکیه تیم ملی روسیه با برتری در ضربات پنالتی مقابل لیبی بعنوان قهرمانی رسید و تیم ترکیه با شکست دادن عراق سوم شد.
مربی تیم ملی فوتسال ایران، کمبود زمان بین تورنمنت تایلند و دو دیدار با ازبکستان را دلیل امضا نشدن قراردادهای مربیان این تیم دانست.
از آنجا که شاهد کمبود پزشک در شهرستان‌های دوردست و مناطق محروم هستیم و ایران در جهان از نظر تعداد پزشک در رتبه ۷۷ قرار دارد، نمایندگان امروز در جریان انجام وظایف نظارتی خود، وزیر بهداشت و درمان را در این خصوص مورد سوال قرار داده و نماینده سوال‌کننده صرفا سه ماه به وی جهت رسیدگی به موضوع فرصت داد.
از آنجا که شاهد کمبود پزشک در شهرستان‌های دوردست و مناطق محروم هستیم و ایران در دنیا از نظر تعداد پزشک در رتبه ۷۷ قرار دارد، نمایندگان امروز در جریان انجام وظایف نظارتی خود وزیر بهداشت و درمان را در این خصوص مورد سوال قرار داده و نماینده سوال‌کننده صرفا ۳ ماه به وی جهت رسیدگی به موضوع فرصت داد.
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم ملی ایران در سید اول قرعه‌کشی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا قرار گرفت.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه ۶۰ سالگی هنوز نتوانسته در بخش هایی از رفتارش پخته و صبور باشد.
سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه مدعی شد دو لژیونر روسی که در ایتالیا و فرانسه بازی می کنند را به خاطر سطح تیم ملی ایران دعوت کرده است.
بهمن فروتن که زمانی از منتقدان اصلی امیر قلعه‌نویی بود حالا او را بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی ایران می‌داند.
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید ایران علی‌رغم کمبود امکانات، از لحاظ فوتبالی نسبت به کشورهای منطقه برتر است.
تراکتور موفق شد در هفته پانزدهم لیگ برتر برابر استقلال به پیروزی برسد اما نقش اول این بازی را وحید کاظمی ایفا کرد.
آیا با اینهمه کمبود، رفع تعلیق دو غول توخالی فوتبال ایران صحت دارد؟ حتی اگر محرومیتی را برداشته باشند، این به مفهوم رفع نواقص بی‌شمار دو باشگاه نیست. با وجود یکسال محرومیت و بیرون ماندن از لیگ قهرمانان، باز هم استقلال و پرسپولیس الزامات را پاس نکرده و آماتور مانده اند!
آیا با اینهمه کمبود، رفع تعلیق دو غول توخالی فوتبال ایران صحت دارد؟ حتی اگر محرومیتی را برداشته باشند، این به مفهوم رفع نواقص بی‌شمار دو باشگاه نیست. با وجود یکسال محرومیت و بیرون ماندن از لیگ قهرمانان، باز هم استقلال و پرسپولیس الزامات را پاس نکرده و آماتور مانده اند!
آیا با این همه کمبود، رفع تعلیق دو غول توخالی فوتبال ایران صحت دارد؟ حتی اگر ای اف سی محرومیتی را برداشته باشد، این به مفهوم رفع نواقص بی‌شمار دو باشگاه نیست. نگاهی به لیست کمبودهای استقلال و پرسپولیس بیندازید...
تیم ملی فوتبال آمریکا با بسته نگه داشتن دروازه اش برابر ایران یک رکورد ۹۲ ساله را شکست.
تساوی تیم ملی فوتبال آمریکا در برابر انگلیس نشان داد که تیم ملی فوتبال ایران در بازی پایانی گروهی که 8 آذر برگزار می شود، کار آسانی پیش رو ندارد.
ایران ۶ آمریکا ۴ ؛ برتری فوتبال ساحلی قبل از جام‌جهانی
تیم فوتبال چوکای تالش به دلیل کمبود منابع مالی با اتوبوس راهی کرمان شده است.
صعود دو پله‌ای ایران مرهون پیروزی برابر اروگوئه و تساوی مقابل سنگال در بازی‌های دوستانه اخیر بوده است.
فیفا به فدراسیون فوتبال ایران برای توضیح در مورد اتفاقات دیدار ایران – لبنان در استادیوم امام رضای مشهد فرصت 6 روزه داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ