تویوتا مدت‌ها تلاش کرده است تا از ارتباط خود با گروه‌های تروریستی فاصله بگیرد و علناً از تحقیقات وزارت خزانه‌داری آمریکا در مورد چگونگی افتادن خودرو‌های آن‌ها به دست تروریست‌ها حمایت کرده است. این خودروساز همچنین در سال گذشته با عرضه مدل ۲۰۲۲ تویوتا لندکروزر که طولانی‌ترین مدل این شرکت است، سیاست جدیدی را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از اعضای جبهه پایداری در ادعای عجیبی می‌گوید که دعوای ایران و طالبان درون خانواده‌گی و نباید آن را جدی گرفت. در این مورد این سوال پیش می‌آید که چه شباهت ژنتیکی بین ایران و حاکمیت کنونی افغانستان وجود دارد؟ در این مورد باید به شباهت تندرو‌های عرصه سیاسی ایران و طالب‌ها اشاره کنیم. البته می‌توانیم اینگونه بگوییم که شاید شباهت‌هایی بین نیرو‌های تندروی ایرانی و طالبان پیدا کنیم، ولی اینکه ایرانیان با طالبان هم خانواده هستند در هیچ اقلیمی نمی‌گنجد.
پناهیان گفت: شما اصلاح طلب‌ها، نمی‌فهمید که در دهه فجر بیانیه علیه نظام می‌نویسید و درباره هست انقلاب اسلامی تشکیک می‌کنید، جریان اصلاحات خبیث برای رفراندوم علیه تغییر قانون اساسی فراخوان می‌دهد که می‌گوید اصل نظام و حاکمیت باید تغییر کند!
باشگاه استقلال اعلام کرد که مطالبات میلیچ و پین را پرداخت کرده و در انتظار باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی است.
باشگاه استقلال اعلام کرد که مطالبات میلیچ و پین را پرداخت کرده و در انتظار باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی است.
وزیر نفت درباره وصول طلب‌ها در موضوع صادرات گاز به عراق گفت: سال گذشته حدود یک میلیارد یورو و امسال حدود ۱.۶ میلیارد یورو از معوقات خود را دریافت کرده‌ایم.
علیرضا شهرداری، پرستار «پیروز» در صفحه خود در فضای مجازی هرگونه درخواست کمک مالی «پیروز» در شبکه‌های مجازی را کلاهبرداری دانست و تأکید کرد: پیروز هیچ صفحه‌ای در فضای مجازی ندارد و فرصت طلب‌ها قصد سوءاستفاده دارند.
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: آمریکا با توسل به برخی قدرت‌های منطقه‌ای و گروه‌های افراطی از جمله سلطنت طلب‌ها و منافقان سعی دارد کشورهای مستقلی مانند ایران را تحت فشار قرار دهد .
حجت الاسلام اژه‌ای رئیس قوه‌قضاییه گفت: شهادت نیروهای حافظ امنیت که به دست آشوبگران، اغتشاشگران، تروریست‌ها، تجزیه طلب‌ها و عوامل بیگانه به شهادت رسیدند را به خانواده آن‌ها تبریک عرض می‌کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ