فیلیپس یک مانیتور ۲ در یک با شماره مدل B1D5000 در چین عرضه کرده که یکی از آنها ۲۳.۸ و دیگری ۱۳.۳ اینچی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی‌رغم جسارت مدیران بله، اما اتفاقی که در رابطه با مساله انتشار محتوای گروه‌های بله افتاده است، خدشه‌دار شدن اعتماد کاربر است. هرچند محتوا مرتبط با گروه‌های عمومی است، اما همچنان این ذهنیت از سوی کاربران ایرانی پیام‌رسان‌های داخلی وجود دارد که محتوای چت‌های خصوصی نیز زیر ذره‌بین خواهد بود. با وجود غیرواقعی بودن این گزاره و نقض حریم خصوصی، اما این انتشار تصویر صفحه مانیتور می‌تواند ذهنیت کاربران پیام‌رسان‌های ایرانی را هم به سمت یک گزاره غیرواقعی سوق دهد.
سامسونگ اعلام کرده است که «نخستین مانیتور OLED با کیفیت Dual Quad High Definition» اکنون برای پیش خرید در دسترس است.
مانیتورهای گیمینگ اولد، مانیتورهای ارزانی نیستند، با وجود این، مانیتور اولد اولترا واید سامسونگ به مقدار قابل‌توجهی از رقیبش یعنی مانیتور منحنی گیمینگ ۱۶۹۹/۹۹ دلاری ۴۵ اینچ اولد الجی، با نام Ultra Gear، گران‌تر است؛ البته مانیتور ال‌جی پیش از این به بازار عرضه شده بود.
امیرمهدی جانکه، مدیرعامل شرکت صنایع فناوران گلدیران مدیا، معتقد است که بزرگ‌ترین رقیب این شرکت در تولید مانیتور نه تولیدکنندگان داخلی، بلکه برندهای بین‌المللی هستند.
نشریه آمریکایی «کریستین ساینس مانیتور» معتقد است که عروسی سلطنتی اردن، حامل مفاهیم سیاسی در مورد آینده پادشاهی در این کشور است.
برای افراد مبتلا به هیپوگلیسمی بسیار مهم است که همیشه مانیتور قند خون و یک میان‌وعده همراه خود داشته باشند. اگر دچار هیپوگلیسمی هستید، قانون ۱۵/۱۵ را دنبال کنید تا سریع احساس بهتری داشته باشید: ۱۵ گرم کربوهیدرات مصرف کنید و سپس ۱۵ دقیقه صبر کنید. سپس:
کوادرادو، هافبک کلمبیایی یوونتوس معتقد است که خرابی مانیتور VAR در بازی با بولونیا تصادفی نبوده است.
میدل ایست مانیتور در یادداشتی نوشت: «۱۰۰ روز ابتدایی نخست‌وزیری نتانیاهو برای اسرائیل یک شکست بود.»
این پهپاد با بال‌های جمع‌شونده از تیوب‌های مخصوص شلیک می‌شود و کاربر از راه دور با استفاده از مانیتور دستگاه کنترل پهپاد را به سمت هدف هدایت می‌کند.
شرکت Dimenco در خلال نمایشگاه CES ۲۰۲۳ از فناوری جالبی پرده برداشت که اساسا یک نمایشگر سه‌بعدی بدون عینک را بر روی مانیتور یا لپ‌تاپ ارائه می‌دهد. این ابتکار جالب تصویری شناور را به‌نمایش می‌گذارد که گویی در خارج از صفحه‌نمایش به‌طور سیال در جریان و قابل لمس است.
کاربری به مدت شش ماه خانه را ترک کرد و وقتی برگشت، دید که گیاه پتوس او از طریق کانکتور HDMI در مانیتور جوانه زده است.
یک خطای مشکوک به پنالتی روی کاوانی بازیکن تیم ملی فوتبال اروگوئه گرفته نشد تا او هم هنگام خروج از زمین با انداختن مانیتور کمک داور ویدئوییِ‌، اعتراض خود را نسبت به تصمیم داور و VAR نشان دهد.
سرمربی تیم ملی مراکش از روی یک صفحه مانیتور غول پیکر، دستورات تاکتیکی را به شاگردانش منتقل کرد.
رگولاتور رقابت استرالیا علیه واحد شرکت «دل» در این کشور به دلیل گمراه کردن مردم درباره هزینه های خرید مانیتور های اضافی شکایت می کند.
آیا تا به حال در مورد سندروم بینایی کامپیوتر چیزی شنیده‌اید؟ این اتفاق برای افرادی می‌افتد که مدت زمان زیادی در طول روز به صفحه کامپیوتر خیره می‌شوند که ممکن است باعث ایجاد مشکلات بینایی یا حتی میگرن چشمی هم بشود.
مانیتور هوشمند ۳۲ SQ ۷۸۰ S ال جی به یک صفحه نمایش ال سی دی ۳۲ اینچی با نرخ رفرش ۶۰ هرتز و سیستم عامل WebOS ۲۲ مجهز شده است.
شگرد سرقت بیانگر آن بود که پلیس با یک باند حرفه‌ای روبه رو شده است چرا که «دزدان شب رو» دوربین‌های مدار بسته و حتی دستگاه حضور و غیاب را نیز به همراه اموالی، چون ۱۰ دستگاه مانیتور، کیس، پرینتر، چندین تلفن رومیزی، بخاری، جاروبرقی و سوئیچ شبکه اینترنتی به سرقت برده اند.
فیلیپس به تازگی یک مانیتور جدید دو در یک با نمایشگر دوگانه در چین عرضه کرده است. این مانیتور دو فناوری صفحه نمایش LCD و E-Ink را ارائه می‌دهد.
در نخستین هفته از «ارزیابی فنی» بازیکنان حاضر در تیم‌های لیگ برتر در تیم ملی، امروز صبح دومین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال در مجموعه «پک» برگزار شد.
سارق جوان مدعی بود که برای اولین بار قصد سرقت مانیتور را داشته که در چنگ ماموران انتظامی گرفتار شده است، اما تجربه افسران تجسس با توجه به شگرد کلاف کشی (کج کردن در خودروها) نشان می‌داد که او از دزدان حرفه‌ای است و به صورت باندی فعالیت می‌کنند.
سامسونگ در نمایشگاه فناوری IFA ۲۰۲۲ از اولین مانیتور گیمینگ OLED خود رونمایی کرد.
شیائومی واچ S1 پرو به یک صفحه دایره‌ای ۴۶ میلی متری و بدنه فولادی ضد زنگ مجهز شده است. این ساعت هوشمند دارای مانیتور ضربان قلب ۲۴ ساعته و سنسور SpO2 نیز می‌باشد و قادر است الگو‌های خواب، سطح استرس و دمای پوست را ردیابی کند.
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقان پروژه‌های ساختمانی، قاچاقچیان مانیتور و موبایل‌قاپ تکرو و کشف یک قبضه سلاح کلت کمری و تعداد ۲۷ عدد فشنگ جنگی در شمال شهر تهران خبر داد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در این بسته خبری اخبار پلیسی روز را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ