اظهارات مدیر ارشد اجرایی اپل نشان می دهد این شرکت تصمیم دارد یک آیفون گرانقیمت تر در سال جاری میلادی عرضه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار آزمون، مهاجم باشگاه بایرلورکوزن به تصاویر جدید علیرضا بیرانوند واکنش نشان داد.
براساس مدل جدید ارزیابی دانش بنیان ها، شاخص های فناورانه، کسب و کاری و اقتصادی دانش بنیان های نوپا، نوآور و فناور برای پذیرش مشخص شد.
همین مشکلات در تولید نمایشگر ظاهراً منجر به موجودی اولیه بسیار محدود برای پرچمدارهای گران‌قیمت اپل می‌شود. درحقیقت اگر گزارش اخیر صحت داشته باشد، خرید آیفون 15 پرو مکس و در ادامه مدل پرو، در ابتدا بسیار دشوار خواهد بود.
پژو 208 فیس لیفت 2024 از بافت جدید در قسمت جلوپنجره بهره می برد که حضور جزئیات رنگی به زیباتر شدن این بخش نیز کمک کرده است. 3 ردیف نوار لامپ ال ئی دی در گوشه های سپر جلو نیز به امضای کار پژو و اثر پنجه های شیر آن تبدیل شده که اینجا نیز حضور دارند.
به گفته یک تحلیلگر، اپل احتمالا قیمت موبایل های سری ۱۵ را افزایش می دهد، به طوریکه بهای نسخه های پرو آن تا ۲۰۰ دلار بیشتر می شود.
سازمان های چینی تلاش های خود در حوزه توسعه الگوریتم های پیشرفته هوش مصنوعی را افزایش داده اند و طی ۳ سال گذشته ۷۹ مدل زبانی بزرگ(LLMs) ایجاد کرده اند.
مدیر ارشد اجرایی سازنده چت جی پی تی اعلام کرد از این پس از داده های API مشتریان برای آموزش های مدل هوش مصنوعی زبانی خود استفاده نمی کند. زیرا مشتریان از این روند ناراضی بوده اند.
پژوهشگاه رویان اعلام کرد حیوان مدل آزمایشگاهی تراریخته برای ارزیابی توده سلول های بتا ساخته شد.
پژوهشگاه رویان اعلام کرد حیوان مدل آزمایشگاهی تراریخته برای ارزیابی توده سلول های بتا ساخته شد.
به گفته تحلیلگران موسسه جی پی مورگان، مدل های هوش مصنوعی مولد مانند Chat GPT سبب می شوند رشد سهم شرکت های هندی از بازار کند و قیمت ها در کوتاه مدت کاهش یابد.
پنتاگون ارسال مدل های پیشرفته تر تانک های آبرامز به اوکراین را تایید کرد و گفت که ایالات متحده قصد دارد تانک های جدید را در تعهد بلندمدت برای اوکراین تهیه کند.
وزیکول های خارج سلولی استخراج شده از کره های سلولی متشکل از سلول های بنیادی مزانشیمی و سلول های غضروفی اثر درمانی بیشتری بر مدل حیوانی استئوآرتریت دارند.
تصاویر متشره توسط گروه فنی فیفا در جام جهانی از پیچیده‌تر شدن علم آنالیز در فوتبال جهان حکایت می‌کند
محققان کشور موفق به ارائه مدلی جدید برای قیمت گذاری مبتنی بر رفتار مشتری در سیستم های توزیع با رویکرد تئوری بازی ها شدند.
اپل پس از کاهش قابل توجه تولید در یکی از کارخانه‌های چین به دلیل شیوع کووید ۱۹ پیش بینی می‌کند تعداد محموله مدل‌های رده بالاتر آیفون ۱۴ کاهش یابد.
سامانه همتا ضمن هشدار به فروشندگان گوشی های آیفون ۱۴ اعلام کرد که با توجه به عدم واردات قانونی این مدل از گوشی‌ها، کلیه گوشی‌های آیفون ۱۴ بازار قاچاق هستند.
گوگل سرانجام گوشی های پرچمدار سری پیکسل 7 خود، شامل دو مدل Pixel 7 و Pixel 7 Pro را معرفی کرد.
همچنان‌که درگذشت غمبار مرحومه امینی در این مقطع را صرفاً دستاویزی برای پروژه و توطئه‌ بزرگِ طراحی شده برای تحریک اقشاری از مردم، وارد کردن گروهک‌های تروریستی و تکفیری به صحنه، انجام خرابکاری و کشته‌سازی در چارچوب «مدل صهیونیستی حداکثر خشونت» قرار دادند.
شرکت ایسوس سرانجام گوشی های شاخص گیمینگ Asus ROG Phone 6D را که متشکل از دو مدل است، روانه بازارهای جهانی کرد.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: ما باید یکبار شرکت های که در صف واگذاری هستند از تاریکخانه خارج کنیم و برای بخش خصوص کاملا شفاف بیان کنیم که شرکت ها چه وضعیتی دارند.
شرکت بوگاتی در مورد مشخصات فنی این رودستر شگفت انگیز گفته که بوگاتی W16 میسترال گران قیمت، همچون مدل‌های پیشین از پیشرانه ۸ لیتری چهار توربو، ۱۶ سیلندر با آرایش W16 بهره می‌برد. این پیشرانه قادر به تولید قدرتی معادل یکهزار و ۵۷۸ اسب بخار با گشتاور یکهزار و ۶۰۰ نیوتن متر است.
شرکت بوگاتی در مورد مشخصات فنی این رودستر شگفت انگیز گفته که بوگاتی W16 میسترال گران قیمت، همچون مدل‌های پیشین از پیشرانه ۸ لیتری چهار توربو، ۱۶ سیلندر با آرایش W16 بهره می‌برد. این پیشرانه قادر به تولید قدرتی معادل یکهزار و ۵۷۸ اسب بخار با گشتاور یکهزار و ۶۰۰ نیوتن متر است.
دکتر علی رستمی در دیدار با مدل آوران تیم ورزشی مس در مسابقات ورزشی کارگری شرکت های جهان (2022) با اعلام این که ورزش کارگری اولویت اول شرکت مس است، گفت: در این راستا بودجه ورزش کارگری و قهرمانی را 50 درصد افزایش داده ایم.
مدیرعامل جدید بانک گردشگری اعلام کرد: خدمات غیرحضوری بانک باید با تعریف خدمات جدید تا حدممکن بر اساس نیاز مشتریان حقیقی و حقوقی گسترش یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ