فرمانده نیروی زمینی ارتش از آمادگی کامل این نیرو برای همکاری با نیروی زمینی ارتش عمان در حوزه‌های مختلف خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی امروز (یکشنبه) در سفری رسمی به دعوت همتای روس خود، وارد مسکو شد.
خسرو حیدری از علاقه امید ابراهیمی به بازگشت به استقلال خبر داد.
سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی کشور و امیر «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران وارد منطقه سیستان شدند.
مدافع پیشین پرسپولیس معتقد است این تیم نساجی را دست کم نمی‌گیرد و به برتری می‌رسد.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با انتشار پیام‌هایی جداگانه، روز ارتش را به سرلشکر موسوی، سرتیپ محمدحسین دادرس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری و امیر سرتیپ کیومرث حیدری تبریک گفت.
در میان اتهاماتی که دو طرف طی ساعات اخیر بعد از دیدارهای این هفته استقلال و پرسپولیس مقابل رقبا کسب کردند به یکدیگر وارد کردند، سپهر حیدری جبهه شدیدتری به عنوان یک فرد فوتبالی و بازیکن اسبق داشت.
امید سینگ، بازیکن هوادار به اظهارات جنجالی سپهر حیدری پس از شکست سنگین تیمش به استقلال واکنش نشان داد.
سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس که سابقه حضور در سپاهان را دارد دوباره خبرساز شده است.
امید نورافکن یکی از خوشحال‌ترین بازیکنان سپاهان پس از پیروزی ثانیه‌های پایانی طلایی‌پوشان در ورزشگاه آزادی بود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با صدور پیامی، سوم شعبان، روز پاسدار را تبریک گفت.
تیم داوری بازی در جدال شاگردان سید مهدی رحمتی و امیر قلعه‌نویی مشخص شد.
انتخابی جهانی کراسنویارسک هم علیرضا حیدری با من به وزن کشی آمد اما ول کرد و رفت. بعد رفت با منصور برزگر کار را بست و من را به ۱۳۰ کیلو فرستادند. پای‌شان را روی گرده من گذاشتند و روی سکوی جهانی رفتند. مدال های من کو؟ زورکی می‌خواستند پرچم را دست امیر خادم بدهند تا ۴ المپیکی شود اما من و حیدری نابود شدیم
پیشکسوت کشتی ایران و دارنده مدال های طلای جهان و نقره المپیک گفت: آقایان در مورد کامران قاسمپور باید بدانند دارند دست به چه کار خطرناکی می‌زنند.
امیر حیدری و سردار پاکپور، بر هم‌افزایی و اتحاد روزافزون نیروی زمینی ارتش و نیروی زمینی سپاه تأکید کردند.
سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در دفتر امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با وی دیدار و گفتگو کرد.
امیر عرب‌براقی با 6 قضاوت در لیگ برتر رکورددار سوت زدن در مسابقات لیگ برتر تا قبل از جام جهانی قطر خواهد بود.
در این دوره از کلاس‌ها نفراتی، چون هادی مهدوی کیا، هادی شکوری، خسرو حیدری، آرش برهانی و امیر امینی فر و امید شریفی نسب زیر نظر مرتضی محصص به آموزش مشغول هستند.
مربی گل گهر سیرجان نسبت به اتفاقات عجیب بازی مقابل استقلال واکنش نشان داد و مدعی شد رفتار ساپینتو سریال عجیبی را در فوتبال ایران شکل داده که آینده آن چندان خوشایند نخواهد بود.
بنابر تصمیم کمیته داوران فدراسیون فوتبال، بیژن حیدری و حسن اکرمی و علی‌اصغر مومنی از لیست داوران الیت فوتبال ایران خارج و امیر عرب براقی، مرتضی منصوریان و امیرسامان سلطانی جایگزین آنها شدند.
امیر حیدری با اشاره به اینکه در این رزمایش برای اولین بار این موشک را رونمایی کردیم و هدف خودش را به صورت دقیق و نقطه زن نقطه زنی کردیم، گفت: موشک دیگر داریم به نام فجر ۵ که از خانواده موشک‌های هوشمند و نقطه زن است که باز هم اخیراً نیروی زمینی از آن بهره‌مند است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تولید رادارهای بومی و هزاران دستاورد ارزشمند دفاعی در سال‌های تحریم و دشمنی آشکار و پنهان دشمنان اسلام، خود گواه کارآمدی نیروی پدافند هوایی ارتش است.
امروز در فضای مجازی شایعه شد که خسرو حیدری از کادر فنی تیم استقلال جدا شده چون تصاویر او در تمرینات روزهای اخیر منتشر نشده است.
مهدی هاشمی نسب در بطن حواشی ساعات اخیر فوتبال ایران بوده و اکنون پرده جدیدی از جنجال مربی کنونی فولاد اعلام شده است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: طرح رزاق باعث می‌شود تا سوخت به صورت قانونی به فروش برسد و درآمد حاصل از آن شامل حال مردم شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ